Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

de laatste kilo's...

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   chan79
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten met dietiste

Reageer met quote
he bah lois, het ziet er wel naar uit dat je een nieuwe moet kopen. een weegschaal is heel kwetsbaar en bij teveel verschuiven verliest hij al zijn nauwkeurigheid zeggen ze...
ik ben vanochtend weer naar de dietiste geweest. ik ben de vorige keer niet kunnen gaan, en er zaten dus heel wat weken tussen. Gelukkig was ik wel afgevallen. de weegschaal bij de dietiste geeft lichter aan dan thuis dus dat is altijd een meevaller. bij haar woog ik 65,8, met kleren aan, Geweldig. Maar ik heb met haar afgesproken dat ik naar de 63 terug ga, zodat ik wanneer ik stabiliseer niet direct terugval van de 65 naar de 67. ze geeft namelijk aan dat als ik straks stabiliseer ik 2 kilo mag schommelen, maar telkens terug moet komen als ik 2 kilo zwaarder ben. Ik moet wel echt streng voor mezelf zijn om er nog twee kilo af te krijgen. en weer een heel weekend aan verjaardagen voor de boeg. ga proberen om helemaal niets te snoepen. wel moeilijk maar als ik telkens een beetje blijf zondigen kom ik nooit op mijn streefgewicht...ik ga weer veel gebruik maken van dit forum en over twee weken weer terug naar de dietiste...misschien dat dat helpt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 11:24    
Vrouw Weeggegevens   moose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm eten en meer bewegen

Reageer met quote
@lois; Dat is wel apart. Hopelijk is de weegschaal dan idd kapot!

@chan; succes, die laatste kilo's zijn de moeilijkste! En helemaal met de komende tijd voor de deur...

Ik weet niet wat het is. Ik ben nu alweer een poosje gezond bezig, maar val niet echt af. Gisteren was ik 67,7. Vandaag 68,0. Terwijl ik gisteren een hele zware dag heb gehad en supergezond gegeten heb! Snap er niks van.
Vanavond ga ik naar een concert, en blijf ik lekker aan de lightdrankjes. Hopelijk vanmiddag nog even tijd om te sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
heb al gelijk een nieuwe weegschaal gekocht en de oude is dus idd kapot.
volgens die nieuwe ben ik zowat gelijk gebleven ten opzichte van vorige week.
ik geef morgenochtend mijn gewicht door, ik weeg namelijk altijd sochtends.
gelukkig was het dat die kapot is want ik schrok me kapot Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 17:07    
Vrouw Weeggegevens   jolila
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ah, ik zie weer veel activiteit! Heb jullie inderdaad ook nodig de komende tijd. Ik ben best veel alleen thuis savonds en dat is echt mijn zwakte, dat ik dan ga snaaien, terwijk ik dat niet doe als mijn vent er is. Stom he. Ik weet wel iets meer maat te houden gelukkig. Maar maandag was ik aangekomen. Heb dus twee daagjes gewacht met gewicht doorgeven en even streng gedaan. Maar om dit vast te houden nu??? Aan de andere kant.... Nog een halve kilo en dan heb ik de 69 gehaald!!!! Ik ga het echt proberen. Jullie ook succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 20:49    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   kida54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Yes -1kg dat is heel lang geleden wat ben ik Erg blij

Ik heb mijn abonnement bij de Weight Watchers online opgezegd en ben overgeschakeld naar kalorien tellen en inderdaad voor mij ging de Weight Watchers niet meer zou goed ik had de indruk dat ik teveel at om de laatste kilootjes af te krijgen nu eet ik ongeveer 1200 kcl en kijk wat en resultaat.

Vele groene vakjes goed hé damen's we zullen er komen.
Nog 1 weekje en dit sprintje is gedaan, juist gepast want ik vertrek volgende week vrijdag op vakantie en hoop nog wat kwijt te zijn.

Nog veel succes aan iedereen.
grts
Erica

Groetjes Erica
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 8:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind mijn nieuwe weegschaal nu al helemaal leuk!!
ging er vanmorgen opstaan.... -0.9!!
blijkbaar heeft dat rustig aan doen een positief effect..
nu nog die laatste 1.5 kilo en dan op naar het voor het eerst in mijn leven een gezond gewicht (dan moet ik dus naar de 65).
maar ben hier al dik tevreden mee Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 10:21    
Vrouw Weeggegevens   moose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm eten en meer bewegen

Reageer met quote
Gefeliciteerd Lois en Kida!

Ik sta nu al weken stil op 68. Misschien moet ik ook gewoon niet meer verwachten nu. Er is 20 af, en misschien heb ik de lat voor mijn lichaam wel te hoog gelegd, en moet ik maar tevreden worden met 68 kilo.
Ik zie het ook niet echt gebeuren met de drukke decembermaand en alles, dat ik nog veel ga afvallen, en dan is op gewicht blijven denk ik het belangrijkste. Iig niet meer aankomen!
Dus dat laatste wordt mijn doel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 9:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
weten jullie op welke dag je nog week 47 in mag vullen? tot en met zondag? Ik was dit weekend lekker weg met mijn vent, dus niet echt gezond gegeten. Maarre, deze week wil ik nog wel even knallen! Kijken waar ik uit kom en dan inderdaad in januari maar weer verder kijken of er nog iets af moet en hoeveel. En in december maar gewoon een beetje oppassen.

Succes met de laatste week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 9:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hmmm.. 400 gram eraan..
moet deze week wel men periode krijgen, laten we het er maar op houden dat het daardoor komt.

hoe gaat bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2011 22:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hmmm, bij mij ook wat er aan hoor. De tijd van speculaas en pepernoten is toch zwaarder dan ik dacht. Nu maar even een maand lang onder die 70 blijven en dan in januari weer even serieus doen. meiden, fijne feestdagen en succes!!! tot ziens wellicht bij een ander sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2011 9:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12