Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De berg beklimmen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zeeduif
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten, minder snoepen

Reageer met quote
Ik sta aan de voet van een berg. Een berg die ik eerder beklommen heb, maar die nu weer opnieuw tegenover me staat. Ik weet dat ik het kan, maar het wordt een lange, zware weg. Wie staat er ook (opnieuw) aan de start van zijn/haar avontuur en wil met mij de uitdaging aangaan? Juist in het begin is elkaar aanmoedigen en stimuleren denk ik heel waardevol. Nog zoekend naar de beste weg, uitvinden welke hindernissen en omwegen er zijn... Samen kunnen we die berg bedwingen!

Laatst aangepast door zeeduif op wo 28 jun 2017 15:20, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik doe met je mee Zeeduif.
Ook ik heb die berg in het verleden beklommen en ben er ook weer met een flink vaartje vanaf gerold.
Nu met frisse moed er weer tegenaan....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 15:05    

Reageer met quote
Hoi Kobie,
Leuk, welkom!
De frisse moed is er wat mij betreft. Toch vind ik het begin weer best lastig, heb jij dat ook?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 15:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Reken maar van Yessss.... zat me net nog te bedenken dat ik 'ter afsluiting' van mijn zondige eetgewoontes nu best wel......
Nee dus. Het roer moet echt om.
De smoezendoos moet dicht en moet dicht blijven...
We hebben het allebei eerder gedaan, dus we kúnnen het gewoon.
Wedden dat het lukt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 15:27    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee, dit is het sprintje voor mij! Twee jaar geleden goed afgevallen en me voorgenomen het nooit meer zover te laten komen. Maar door een periode waarin ik niet goed in mijn vel zat toch razendsnel weer terug gevallen.
Ik loop er al weken tegenaan te hikken dat ik het zo niet meer wil maar het lukt me telkens niet om me ertoe te zetten. Maar nu samen moet het lukken!
Geen excuses meer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 15:41    

Reageer met quote
Oooh Kobie, zo herkenbaar! Ik heb voor half juli een afspraak bij de dietiste gepland. Dan denk je toch even, vanaf dán... Schaam Schaam Zelfs mijn vriend zei: "Gaan we de dag ervoor dan nog even uit eten?" Fluiten Nou, Nee dus! Er komen nog genoeg moeilijke momenten met etentjes en verjaardagen die me uit de structuur zullen (proberen te) slaan, en ook nachtdiensten in het vooruitzicht helpen niet echt mee. Maar de enige die het roer recht kan houden (of terug recht kan sturen) zijn we zelf.

Welkom Marmar! cheerleader Gezellig dat je meedoet! Als je niet goed in je vel zit is het zó lastig om vol te houden! Natuurlijk moet ieder van ons het zelf doen, maar hopelijk kunnen we elkaar erdoorheen slepen.

Ik ben 4 jaar geleden ongeveer 55 kg afgevallen. Daarna de touwtjes weer wat losser, waardoor ik wel weer wat aankwam. Maar het laatste jaar is het door een zwangerschap, een heel heftige bevalling en een periode in de ziektewet daarna, helemaal zoek en ben ik terug bij af. Inmiddels is mijn dochter 8 maanden en ben ik weer redelijk hersteld. Het is nu echt tijd.

Wat willen jullie? Een klein, persoonlijk clubje of meer deelnemers aan het sprintje? Ik dacht zelf aan een max van 4 ŕ 5 deelnemers, liever met minder mensen een wat intensiever contact dan met veel mensen oppervlakkig. Hoe staan jullie daarin?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tsja, al die gedachten. Om gek van te worden soms. Maar wat ik wel altijd vind is dat het steeds makkelijker wordt als je even bezig bent. Dan is echt de ergste verslaving wel weg denk ik en went het om gezonde keuzes te maken. Dat was bij mij tenminste eerder wel zo. Maar nu moet ik echt weer over die drempel en ben ik zo bang dat het me niet gaat lukken.

En o ja, een clubje van 4-5 deelnemers lijkt me prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 20:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Marmar.
Leuk, alle drie in ongeveer hetzelfde schuitje dus.
Ook ik vind een clubje van 4 of 5 prima....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 7:33    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik doe mee, ik ben die berg al een paar keer op geklommen en iedere keer donder ik er af. Ik weet hoe het moet en toch ga ik keer op keer de mist in.

Vraagje waarom een 4 weken sprintje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 7:36    

Reageer met quote
Welkom gelukszoeker!
Ik heb het sprintje nu gesloten. We gaan ervoor!
Ik had het op 4 weken gezet omdat ik dacht dat we in die tijd een mooie start kunnen maken zonder dat het te lang is en daardoor niet meer overzichtelijk. Mijn idee was dat als de einddatum ver in toekomst ligt, je makkelijker denkt" Het komt wel ik heb nog de tijd om mijn doel te halen"... Maar we willen NU in actie komen, toch?! Als het bevalt zo dan verlengen we hem of we maken tzt een vervolg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 10:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 1 van 14