Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De berg beklimmen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat grappig zeeduif dat het bij jou juist goed gaat als je thuis/vrij bent. Bij mij gaat het juist altijd slechter als ik thuis ben. Dan kom ik echt in de verleiding om te snoepen. Hoe doe jij dat dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 9:39    
Vrouw Weeggegevens   zeeduif
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten, minder snoepen

Reageer met quote
Als ik thuis ben kan ik op een of andere manier beter bij mezelf blijven. Ik bepaal wat ik eet.
Als ik werk, eet ik aan tafel met de groep mee. Dat betekent dat ik in de verleiding kom van allerlei lekkers wat op tafel staat. Ook in een avonddienst, dan wordt er gekookt door een van de patienten en heb ik niet altijd invloed op wat er precies op mijn bord ligt. Ik ben wel van plan af en toe gewoon mijn eigen eten mee te nemen.

Nachtdiensten zijn weer een verhaal apart. Ik slaap slecht overdag, dus ben relatief lange dagen op. Dan zijn er al meer eetmomenten. De nachten zelf zijn lang en ik zit alleen. Uit verveling wil ik dan snel gaan snaaien. Ik neem zelf alleen gezonde dingen mee (al vind ik mezelf in de nacht zielig en vind ik dat ik wel íets luxer verdien) . Ik hoop dat ik het bij mijn eigen dingen kan houden en dat er niet een gevulde snoeppot op kantoor staat ofzo. Of dat er nog vanalles lekkers daar in de koelkast ligt (meestal is de groep zo lief om een warme maaltijd te bewaren voor de nachtdienst), en in het weekend zijn daar ook altijd toetjes in huis Geschokt
Dat gaat veel van mijn zelfbeheersing vragen, zeker als ik moe ben...

Maar: Er staat nu een pan groentesoep te pruttelen, daarvan kan ik meenemen. Augurkjes, komkommer en snacktomaatjes liggen klaar. En ik heb bedacht dat ik wraps meeneem en kan vullen met sla en gerookte zalm. Verder maar veel thee drinken .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 17:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij is het precies andersom. Als ik de knop eenmaal heb omgezet heb ik geen probleem als ik bij anderen ben. Op het werk kost het me geen moeite en ook op verjaardagen of zo gaat het goed. Maar als ik thuis ben..... dan heb ik vaak zin in iets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 20:20    

Reageer met quote
Gek he... voor iedereen is het toch anders...

Gelukszoeker, hoe ging het vandaag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 21:13    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kobie schreef:

Zoiets dan???

Lachen Lachen Lachen Lachen Zo iets ja Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 7:28    

Reageer met quote
Kobie bij mij werkt het precies zo. Op het werk heb ik weinig moeite om alles te negeren en geloof mij ik kan als ik wil elke dag taart, chocolade of iets anders krijgen.
Thuis ligt de verveling op de loer en ga ik sneller zoeken.

Grappig dat dit bij jou net andersom werkt Zeeduif.

Hier inmiddels weer 2 goeie dagen er op zitten Erg blij Erg blij
Heb mijzelf voor genomen als de baasjes terug zijn van de katten waar ik oppas ik toch weer meer ga wandelen.

Zit nu in mijn stopweek van de pil dus verwacht vandaag ongesteld te worden Schaam Schaam

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 7:32    

Reageer met quote
Wat fijn dat je weer 2 goede dagen hebt gehad! Nu vasthouden he!

Hier gaat het oke. Inmiddels in de nachtdienst beland en óók ongesteld geworden dus ik vind mezelf heel zielig... maar ik hou mijn doel voor ogen, dat helpt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 3:42    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Zeeduif je ben ook heel zielig aai Kussen en nachtdienst en ongesteld. Wees lief voor jezelf ik mag van mijzelf tijdens mijn ongesteldheid een kopje chocolade vla haal gewoon z`n 1 portie ding of die van optimel maar die leng ik dan aan met yoghurt.

Hier tegen alle verwachtingen in groen en voel weer iets van motivatie terug komen Erg blij Zou eigenlijk vanavond z`n kant en klare pizza eten omdat ik erg laat thuis ben maar dat plan is om gegooid pizza blijft in de vriezer en heb vanmorgen al aardappels, vlees en groente gekookt en hoeft vanavond alleen nog de magnetron in om op te warmen.

Hoe gaat het met de rest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 9:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn gelukszoeker, een groen vakje en weer wat motivatie! Vanavond gezond eten en dan proberen vol te houden.

Hier gaat het wel goed. Heb regelmatig wel zin in iets maar geen extreme snaaidrang. Vanmorgen alleen in het kruidvat geweest en de afgelopen tijd kon ik dan de verleiding van al die chocola echt niet weerstaan. Nu wel, echt geen behoefte gevoeld. Wel even "o jee" gedacht maar met gemak kunnen weerstaan. Fijn gevoel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 15:05    

Reageer met quote
Welkom terug gelukszoeker! Supergoed! Applaus cheerleader Applaus

En Marmar ook goed gedaan! Ik weet hoe die chocolade kan roepen!

Mijn eerste nacht zit erop en ik heb me goed aan mijn voornemens gehouden.
Ze hadden een bord met groenten, aardappels en gebakken vis bewaard voor me, ik heb het weggegooid. Zonde, want het zag er lekker uit, maar ik had zelf eten bij me en hiervan wist ik niet in hoeveel (en wat voor soort) vet het is klaargemaakt, en wat voor pakjes of zakjes erdoorheen zaten. Misschien pietluttig, maar ik kies dan toch voor mijn eigen veilige weg.
Vandaag 2x 3uurtjes geslapen. Te weinig, maar ik heb slechtere dagen gehad. Tussendoor wel wat kwark gegeten, had echt trek! Ik heb besloten dat ik deze week pas dinsdag ga wegen, dan heb ik weer een normale nacht geslapen en heb ik een wat meer reëel beeld.
Morgen hebben we een verjaardag en zijn we bij de chinees uitgenodigd. Geen idee wat ik daarvan moet verwachten, maar het zal mijn "ontbijt" zijn... Rollende ogen
Fijn weekend verder allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 5 van 14