Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De berg beklimmen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zeeduif
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten, minder snoepen

Reageer met quote
Getverderrie wat vervelend... Ik ken het ook: je wil wel maar het lukt gewoon even niet, bah.

aai
Wees niet te streng voor jezelf, qua emoties. Misschien kun je wat afleiding zoeken en proberen vanaf morgen weer een nieuwe start te maken.

En Marmar heeft ondertussen ook een supergroen vakje neergezet, zie ik nu ineens, wow!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vervelend inderdaad gelukszoeker. En de stress over het te veel eten maakt het alleen maar erger.... dat werkt bij mij tenminste zo.

En zeeduif, ik had idd een heel mooi groen hokje. Dat is altijd het leuke van een eerste week, dan gaat het zo hard. Maar nu begint het natuurlijk pas echt. Na maanden worstelen met eten heb ik nu stiekem wel het gevoel dat ik het vol ga houden. Maar een ander stemmetje zegt weer dat het in de vakantie vast niet lukt Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 19:10    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Marmar wat goed!!

Ik hoop misschien hier wel weer mee te worden gezogen in flow. Ik heb bewezen dat ik kan afvallen. Maar al maanden loop ik te klooien de wil is er maar niet groot genoeg om het snoepen te laten staan.
Ondertussen en training omgaan met eetbuien gedaan super interessant en leerzaam en als ik dat toepas gaat het beter maar dan moet ik de technieken wel toepassen.
3 weken geleden aan mijn kaak geopereerd had gehoopt een nieuwe start er na te maken maar Nee ik blijf klungelen.

Volgens jullie een bepaalt dieet of iets?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
O dat is zo herkenbaar gelukszoeker. Zo frustrerend... Er komt vast weer een tijd dat het wel lukt. Probeer in ieder geval op gewicht te blijven, dat is al heel mooi in zo'n periode.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 5:19    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Marmar wat goed!!

Ik hoop misschien hier wel weer mee te worden gezogen in flow. Ik heb bewezen dat ik kan afvallen. Maar al maanden loop ik te klooien de wil is er maar niet groot genoeg om het snoepen te laten staan.
Ondertussen en training omgaan met eetbuien gedaan super interessant en leerzaam en als ik dat toepas gaat het beter maar dan moet ik de technieken wel toepassen.
3 weken geleden aan mijn kaak geopereerd had gehoopt een nieuwe start er na te maken maar Nee ik blijf klungelen.

Volgens jullie een bepaalt dieet of iets?

Wat helpt jou, wat kan ik of kunnen wij doen om jou in de flow mee te krijgen? Regelmatig vragen hoe het gaat? Of juist niet? Wil je rustig meelezen, van je af schrijven? Ben bang dat jezelf de knop moet vinden, maar als er iets is wat je helpt; laat het weten!

Training omgaan met eetbuien klinkt inderdaad interessant. Wat voor soort technieken moet ik aan denken? Wil je er iets over vertellen?

Heftig een operatie aan je kaak, heb je daar nu nog veel last van?

Ikzelf volg (nog) niet een bepaald dieet. Ik probeer gewoon gezond te eten. Nu nog een beetje de restjes in huis gebruiken, maar ik probeer vanaf nu echt gezonde dingen in huis te halen (ik maak nu bv de kaas op die er ligt, maar hierna koop ik wel 30+ kaas)
In het verleden heb ik veel shakes gebruikt (weightcare) Dat werkte voor mij fijn, want je weet: dat mag ik, en verder niet. Ik twijfel nog of ik ze nu misschien af en toe ga gebruiken of even een korte periode. Uiteindelijk wil ik gewoon leren gezond/ normaal te eten en dat zal ik jaaaaren moeten volhouden.
Sinds een paar dagen heb ik overigens ook een dagboek hier op de site.

De afgelopen dagen gaan goed bij mij, gelukkig. Dat motiveert om door te gaan. Ik ben vrij, en daardoor in mijn eigen ritme. Morgen werk ik 1 dag, die kom ik ook wel door, maar de grote uitdaging komt daarna: 3 nachtdiensten... Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Jammer dat het niet wil Gelukszoeker,. toch maar proberen hier vaak te lezen / posten...
Ik heb ook niet een echt dieet, probeer wat minder slechte koolhydraten te eten en over de hele linie wat minder... en gezond, veel groente.

Laatst aangepast door Kobie op wo 05 jul 2017 16:10, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 14:48    

Reageer met quote
Kobie schreef:
Jammer dat het niet wil Marmar.. toch maar proberen hier vaak te lezen / posten...

ehm...kobie? Marmar gaat juist heel goed! Je bedoelt Gelukszoeker... Ondersteboven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 14:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt allemaal

Wat ik nodig heb ik een vreselijk schop onder mijn achterwerk Schaam Schaam En rust terug in mijn leven het is echt een achtbaan geweest de afgelopen weken. Maar misschien kan het ook helpen wetende dat ik zaterdag rood hier zal neer zetten dat het mijn ogen opent en dat ik niet wil achter blijven ten opzichte van jullie en daardoor toch ook weer die motivatie vind.

De technieken die ik heb gekregen over omgaan met eetbuien is vooral gaan onderzoeken waarom en is er een oplossing voor te vinden. Maar ook b.v gaan onderzoeken waarom heb ik bepaalde eet gedachten zijn die voort gekomen uit dieet denken of uit mijn opvoeding en zo zijn er meer vragen om helder te krijgen waarom ik doe wat ik doe.

De operatie aan mijn kaak was om een ontsteking weg te halen maar ik lijk daar nu geen last meer van te hebben.

Ik heb wel shakes van Atkins in huis maar daar doe ik wel fruit bij en dan door de blender als afwisseling op mijn eten.

Heb vandaag tot nu toe eindelijk wel weer een goeie dag maar de avond moet nog komen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 15:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zeeduif schreef:
Kobie schreef:
Jammer dat het niet wil Marmar.. toch maar proberen hier vaak te lezen / posten...

ehm...kobie? Marmar gaat juist heel goed! Je bedoelt Gelukszoeker... Ondersteboven

Ohoh... je hebt helemaal gelijk, zal het gelijk even wijzigen. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 16:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Zoiets dan???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 16:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 4 van 14