Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

*** De Aktieve Overwinteraars***(VOL)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 71, 72, 73  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Ingrid K
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Bij deze wil ik een nieuw sprintje openen. De "aktie sportief afvallen" sluit per 24 december, en er zijn een paar leden die willen doorsprinten. Dat wilt zeggen dat er weer nieuwe plaatsen beschikbaar zijn, lijkt me erg leuk om weer wat "vers bloed" Lachen erbij te krijgen. Mijn idee is om de sprint te laten starten vanaf eerste kerstdag en laten doorlopen tot 10 april, dat is mijn verjaardag, en dan wil ik supergraag op streefgewicht zitten. Ik zal iedere dinsdag een schemaatje maken zodat we onze vooruitgang kunnen zien. Wel aub serieuze kandidaten die ook echt ervoor gaan om elkaar te ondersteunen!!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 20:31    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  loesjebf
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik zou me wel bij dit clubje willen aansluiten, als het niet een al te grote groep gaat worden.Heb ik ooit gehad bij een sprintje en toen zag ik door de bomen het bos niet meer zeg maar.
Hoeveel mensen had je in gedachte?

even wat over mezelf. Mijn echte naam is Bianca en ik kom uit Zwolle. Ik ben werkzaam als anesthesdiemedewerkster.
Al mijn hele leven is mijn gewicht een strijdt. Ik woog op mijn zwaarst 113 kg en ben in 2006 begonnen met afvallen. Toen ben ik 25 kg afgevallen in 1,5 jaar tijd.
Toen een tijdje vrij stabiel gebleven, maar toch stiekem er weer een 4 kg`s bij aangegeten. In september ben ik dus weer begonnen met afvallen en sindsdien ben ik 5,5 kg kwijtgeraakt. Ik volg trouwens de Weight Watchers propoints en doe aan hardlopen.

xxx bianca

Laatst aangepast door loesjebf op zo 20 dec 2009 20:39, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 20:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
*** Max. 15 personen.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 20:38    
Vrouw Weeggegevens  loesjebf
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
oke, count me in! ik doe mee.

xxx bianca

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 20:40    
Vrouw Weeggegevens  Kaatje1979
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Mag ik mij ook aansluiten? Ik ben eind maart nl. bevallen van ons zoontje en ik had mijzelf voorgenomen dat ik na een jaar weer op mijn oude gewicht zou zitten. Daar sluit dit sprintje mooi op aan.

Ik zal mijzelf ook even voorstellen. Ik ben 30 jaar en moeder van 2 kindjes. Tussen mijn eerste en tweede kindje was ik heel mooi afgevallen. Ik was zelfs nog nooit zo slank geweest! Helaas met de zwangerschap van de tweede er 25 kilo bijgekregen. Inmiddels ben ik weer aardig op weg en is er al weer ruim 19 kilo af. Maar ben nog niet tevreden. Die laatste kilo's moeten er ook af. Er liggen en hangen nl. nog steeds broeken en jurken in mijn kast waar ik niet in kan. En zelfs mijn laarzen krijg ik nog niet tot bovenaan dicht...

Ik Sonja Bakker en daarnaast doe ik aan hardlopen.

Groet, Kaatje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 22:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
*** Leuk, al 2 nieuwe aanmeldingen! En allebei hardlopers. Ik heb een jaartje terug ook hard gelopen. Was aan het trainen met Start to Run (Evy Gruyaert) van 5-10 km. Ik ben in het voorjaar gestart met bodypump in de sportschool en dat vond ik zo leuk dat ik het hardlopen heb laten varen. Ik doe er nu ook RPM (spinning) bij voor de conditie.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 9:17    
Vrouw Weeggegevens  M41
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: BC Cohen

Reageer met quote
Ik ga ook mee door. Ik kan niet zonder de positieve verhalen van Ingrid.

Ik ben 41 jaar, getrouwd, moeder van 2 meiden van 8 en 11 jaar. En sinds kort aan het Cohennen. In het nieuwe jaar wil ik er echt tegen aan gaan en het thuis sporten weer op gaan pakken. Is de laatste tijd een beetje de klad in gekomen.

Mijn streven voor dit sprintje is 68 kg. En als dat uiteindelijk gaat lukken wil ik waarschijnlijk verder naar benee, maar eerst dit maar eens zien te halen.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 9:39    
Vrouw Weeggegevens  Annelien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jaaaaaaa, ik doe graag mee!
Geen tijd nu voor lange verhalen, moet snel voor de sneeuwbuien de voorraadkast gaan bijvullen.
Ingrid, ik zal jou weer in gedachte houden tijdens mijn rondje door de supermarkt Onschuldig
met jou als geweten gaat niemand in de fout!
Ik blijf er graag bij en hoop dat je op je verjaardag je streefgewicht hebt gehaald.
Ik ga nog even nadenken over mijn streefgewicht, maar ik denk dat het 80 kg gaat worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 14:56    
Vrouw Weeggegevens  Annelien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Haha, denk niet dat er veel mensen op eerste kerstdag starten met een sprintje.
Maar waarom niet, dan valt de meeste winst te behalen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 14:58    
Vrouw Weeggegevens  Bethje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mag ik ook mee doen. Ik ben al heel veel afgevallen, maar door dat ik een ernstige dip zat ook weer veel aan gekomen. Hoeveel kun je ongeveer afvallen tot 10 april?
Zelf ben ik op 31 maart jarig en het lijkt me ook leuk om dan al een heel eind op mijn streefgewicht te zitten. Maar ik weet niet of ik zo hoog in moet zetten. Op welke dag wegen jullie?
Ik ben gewend om me op zondag te wegen, of is dat een probleem.
Je wilt starten op eerste kerstdag, moet ik dan ook mijn begingewicht en mij streef doorgeven?
Ik ben echter wel bang dat dan meteen mijn eerste week er een zal zijn waar ik niet veel ben afgevallen. Als het sowieso al leuk met al de dagen.
Maar we proberen het.
Het kan wel een steuntje in de rug gebruiken.
Laat het me maar weten .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2009 1:05    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 71, 72, 73  Volgende
Pagina 1 van 73