Wat mag ik hier?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
*Als je inlogd mag je meer.
| Auteur |
Bericht |
M41 Weegclubfan voor het leven

|
|
De wijsneus heeft gesproken, maar geeft het gewicht van vandaag nog niet door, want zij hoopt dat er morgen wat af is. Hoe kun je jezelf toch voor de gek houden hè.  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 9:39 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Ingrid K Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-12-2008 Berichten: 1014 Dieet: gezond eten Woonplaats: essen
|
|
M41! Tja, ik ben zelf ook zo hoor. Ik woog van t weekend ook minder dan nu, vanmorgen was t 70.8. Is toch ook nog best redelijk 4 ons eraf, dus ben tevreden! Nog maar 1 kilo en ik zit in de 60, joepie!! Je hebt gelijk met je "preek" hoor, we weten allemaal wat wel en niet mag, en soms heb je gewoon ff een schop onder je achterste nodig. Kom op meiden, laat zien dat jullie het kunnen!! Het is gewoon soms ook echt keimoeilijk, ik heb nu ook zo'n periode dat alles me lekker lijkt... de kunst is om dan door te bijten, of als je ff toe hebt gegeven gelijk de draad weer op te pakken. (Ik kan het meestal wel vereffenen met een keertje extra te sporten, dat helpt ook goed).
Groetjes van Ingrid._________________  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 9:56 |
|
 |
Jennifer70 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-10-2009 Berichten: 102 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Hoorn
|
|
Goedemorgen dames,
Mijn weegschaal zei vanmorgen dat ik 81.2 kilo woog. Dus een kilo eraf, ondanks mijn (gecontroleerde) uitspatting van het weekend. Nog iets meer dan een kilo, en dan heb ik het einddoel van dit sprintje gehaald! Ik ben een blij mensch
Wat betreft eten en zo heb ik mezelf weer stevig in de tang. Goed gesport, goed op mijn eten gelet, en heb het weer onder controle. Zo is het te doen: door de weeks goed op letten en in het weekend een (kleine) uitspatting. Alleen nou opletten dat het ook weer niet élk weekend hoeft! Want ik ken mezelf, voor ik het weet ga ik op maandagavond al uitzien naar de zak chips en de twee repen chocolade die ik het in het weekend weg "mag" kanen, Oftewel: alles eraan eten wat ik er van het week af heb gegeten. En dat is natuurlijk niet de bedoeling!
@ Deeske en Frysianmail: ik ken het probleem als geen ander, meiden.. je wordt zo beroerd van jezelf dan, he! Je weet hoe je ervan baalt achteraf, en toch kan je je er niet tegen verzetten... kom op meiden! Hou vol.. denk niet "ach, nu maakt het toch niet meer uit, laat ik nog maar wat nemen", want dan ga je de mist in en voor je het weet zitten de kilo's er weer aan! En voor mij is het echt net zo moeilijk hoor.. ik doe nu wel flink, maar ik zwicht net zo goed als jullie! Elke keer is het weer een strijd.. maar denk eraan hoe goed je je voelt als er weer wat af is en je jezelf onder controle hebt.. dat euforische gevoel van 3 minuten als je wat lekkers neemt weegt daar niet tegenop! We moeten elkaar een beetje steunen! Gelukkig kennen we dit allemaal en kunnen we bij elkaar terecht...
@ Annelien: In ieder geval gelijk gebleven, dus niets eraan.. dat is ook wel positief! En een keer gelijk blijven qua gewicht is ook niet erg.. misschien is er volgende week wel weer meer af!
En ik baalde flink van die sneeuw. Gelukkig is hij alweer weg. Ik baal wel van die kou en dat gezeur.. ik wil zon en warmte!!!
@ Loesje: wat goed dat je je hebt aangemeld bij een hardloopclub! Ik wil ook heel graag hardlopen (via Evy, die online hardloopcoach). Nu nog even de start zien te vinden!
@ Ingrid: hoe was je bodypumpmarathon? Kun je nog op je benen staan?
Ik heb trouwens maat 3Xl is dat geloof ik qua hemd, 44-46. Zit heerlijk! Volgens de maatstaven zou dat eigenlijk "te groot" zijn, maar het zit strak om me heen, maar weer niet te strak.. ik vind hem prima! Ben er erg blij mee
@ M41: hahahaha, wat dat betreft staat dat hele lijngebeuren toch bol van voor de mal-houderij, voor ik s'morgens ga wegen ga ik wel drie keer naar de wc om te checken of ik echt niet meer moet plassen (elke druppel telt mee tenslotte). Ik moet ook wel lachen om mezelf, waar zijn we toch mee bezig, obsessief gedoe
Ik ga maar eens mijn dochter in de kinderwagen hijsen en boodschappen doen. Mijn man heeft zijn deeltijdww-dag vandaag, dus die heeft de kinderen naar school gebracht. Lekker!
Fijne dag allemaal!
xxx Jennifer_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 9:59 |
|
 |

|
|
| Hé Martina, ook weer helemaal ingesneeuwd gisteren of viel het bij jullie mee. Bij de departement de Aude lag er zeker 40cm, ons pap kon de weg niet oprijden en toen hij zijn auto geparkeerd had gleed de auto plots naar beneden zonder dat de wielen bewogen. Gelukkig geen schade verder. Maar hij moest mensen ophalen die vast zaten in de trein. Zij hebben dus ook de hele nacht moeten doorbrengen in de trein, want die reed zelfs niet meer. Grappig om te horen, niet leuk om mee te maken.. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 13:59 |
|
 |

Geregistreerd op: 9-12-2008 Berichten: 1014 Dieet: gezond eten Woonplaats: essen
|
|
*** Zo he Jennifer, jij gaat goed!! Je bent in dit sprintje al bijna 10 kilo kwijt, echt super hoor. Goed doel dat je jezelf een beloning hebt gesteld, en dat toch probeert een beetje binnen de perken te houden, zou anders zo zonde zijn voor al die goede lijndagen gedurende de week he. Maar als je je nooit iets toestaat houd je het ook niet vol, het is proberen een evenwicht te vinden he, en jou lukt dat dus!
@ Bianca, goed dat je je hebt opgegeven bij een hardloopclub. Het is gewoon heerlijk om te sporten, hardlopen heb ik ook altijd fijn gevonden. Ik moest me er altijd wel toe zetten om te gaan, maar na de prestatie heb je echt zo'n supergoed gevoel over jezelf! En als je bij een club traint meld je je ook niet zomaar af, goede stok dus achter de deur! Jennifer ik heb destijds ook getraind met Evy Gruyaert, start to run, ging echt heel goed, gewoon beginnen!
@ Annelien, goed dat je stabiel bent gebleven ondanks dat je een poosje niet mee hebt gemaild. Deze weer ertegenaan en dan is er vast volgende week veel af!
@Jennifer, de pumpmarathon was keigezellig. En heel goed vol te houden, ik had makkelijk nog een uur gekunt Gisterenmorgen had ik wel een klein beetje spierpijn maar ben toch weer gewoon naar de pumples geweest, en toen was het weer snel over. Vanavond weer, ik ben geloof ik wel een klein beetje verslaafd Ach, een gezonde verslaving zullen we maar zeggen. Leuk dat je zo tevreden bent over het hemdje. Ik heb ook 3 XL en dat is gewoon best strak he, en niet dat het afknelt. Ik weet nog niet welke maat ik in het wit ga bestellen voor de zomer, misschien 1 maatje kleiner.
@Frysianmail, probeer zo min mogelijk terug te denken aan je verkeerde eten. Gebeurd is gebeurd, NU is het moment om er wat aan te doen, en je zult zien dat het meteen weer afvliegt (de kilo's dan). Beter dan zitten treuren dat t niet gaat, gewoon de schouders er ff onder zetten, doorbijten, en als je eenmaal weer een goed patroon hebt gevonden gaat het vast weer vanzelf. Mijn tip: goed boodschappenlijstje maken met allemaal lekker fruit en vantevoren denken wat eet ik vanavond, en dan spullen kopen, dan heb je een goed gevoel van, ik heb allemaal gezonde spullen gekocht. Niks geen chocola, koek of chips ofzo in die boodschappenkar laden!! Kom op he!!!!
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 14:33 |
|
 |
Frysianmail Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-11-2009 Berichten: 519 Dieet: gezond eten Woonplaats: Friesland
|
|
Bedankt voor de goede tips en steun. Vandaag goed begonnen, maar thuis gekomen uit mijn werk toch weer even de mist ingegaan met chocolade eitjes. Die maar zo snel mogelijk uitdelen aan de kinderen
Zo raar dat ik de motivatie ineens helemaal kwijt ben/was? De knop moet echt weer om.
Iedereen weer heel veel succes verder met afvallen.
Frysianmail |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: di 09 mrt 2010 22:13 |
|
 |

|
|
| Die chocolade eitjes staan zo leuk in een pot vind ik, alleen die pot is zo leeg. Ik koop het voor de kinderen en mijn man (is mijn smoes en omdat ik het leuk vind voor in die pot dus). Maar als de kinderen thuis zijn beginnen ze meteen te zeuren om een eitje, manlief pakt 's avonds geen 1, maar een hand eitjes, deelt ze doodleuk uit aan de kinderen (2 of drie) en dan kan ik het niet nalaten om er ook maar twee te nemen. Zo ontiegelijk stom.. Die eitjes zijn ook niet goed voor hun. Ik KOOP het niet meer. (grapje) de Pasen moet helaas nog beginnen en ze zijn nu eenmaal gewend om dan iets te krijgen van chocolade en de kids vinden het zo leuk om de kleine eitjes te zoeken in huis en wij vinden het leuk om ze te verstoppen. dus helaas dit verhaaltje heb ik voor niks geschreven... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 10:55 |
|
 |
Shanah Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-6-2009 Berichten: 59 Dieet: gezond eten Woonplaats: N. Brabant
|
|
Hier ben ik weer even, er is maar 2 ons af deze week, het lijkt wel of ik niet onder die 72 geraak.
Maar het ligt waarschijnlijk aan mezelf, de laatste tijd verlang ik soms zo naar die zoete dingen, volgens mij raak je dat verlangen toch nooit kwijt.
Vele van jullie gaat echt goed zeg, zelf ondanks de uitspattingen af en toe.
@M41 , @Frysianmail en @Deeske ik begrijp jullie de volle 100 % ik ervaar hetzelfde als jullie.
En nou staat pasen weer voor de deur, met die heerlijke chocolade eitjes met die verukkelijke vulling.
Binnen 2 weken ga ik ook weer werken, dat wordt tijd, want ik word zo lui als wat, volgens mij is m'n conditie terug bij af.
Tot schrijfs maar weer,
Shanah_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 10:57 |
|
 |

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 14:17 |
|
 |

|
|
*** Dames, denken jullie eraan de weeggegevens door te sturen? Ik heb er nog maar een paar binnen.
@Martina, hoe gaat ie, ik ben benieuwd of je weer zoveel kwijt bent deze week!
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 16:06 |
|
 |
|
|
|
|