Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes en Acties die VOL of AFGELOPEN zijn
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

*** De Aktieve Overwinteraars***(VOL)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 61, 62, 63  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  M41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen en een beetje van mezelf

Reageer met quote
Ik ben bevorderd tot superweegclub fan, heb 1000 berichten getikt. Tjee.

Nou hier dan 1001.
Leuke foto's weer Ingrid.

Ik ben gaan rondsnuffelen vandaag en ik heb Grieteke (van ons oude sprintje) weer ontdekt. Ze was afgelopen donderdag hier op de site. Ze moet nog 10 weken en na de bevalling en borstvoeding komt ze weer op de site.

Morgen weer wegen. Ben bang dat ik weer aangekomen ben, sinds vorige week, tenminste dat gaf de weegschaal vanochtend aan. Ben vandaag wel weer flink water aan het drinken, maar of dat nu helpt??

We zien het morgen wel!

Emma, je had je gewicht naar mij gestuurd. Ik heb je berichtje doorgestuurd naar Ingrid.

http://www.weegclub.nl/forum/bc-cohen-dagboekje-van-m41-t17820-210.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 17:05    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
[quote="Jennifer70"]Wauwww Ingrid, wat zie je er goed uit! En je haar staat je super!

Wat voor merk corrigerend hemd draag jij? Ik ben nog op zoek naar een goede... heb wel een paar corrigerende sloggy's gekocht, maar wil er eigenlijk ook een hemd bij, want al ben ik al een aantal kilo's kwijt, de erfenis van het baren van drie grote kinderen raak ik niet meer kwijt, dus ik kan wel wat verbloeming gebruiken

*** Het merk is Figuretta, maat 3 XL (!), het is een lekker lang hemd die goed blijft zitten over de buik en niet omhoog oprolt. Bij de borsten is het een andere stof die niet zo strak aanspant, zodat dat niet plat getrokken wordt. Ik heb m van mijn moeder gekregen omdat die hem niet uit kreeg, en ben er superblij mee, ik wil er nog eentje in t wit voor van de zomer.

Leuk he, als ze je niet meer herkennen! Ik had het laatst ook met een etentje van mijn man's werk. Ik was mee, en zijn collega's hadden me al een tijd niet meer gezien. Op een gegeven moment kwam er een vrouwelijke collega binnen, die keek fronsend naar mijn man, en knikte naar mij "en wie is dit"? Volgens mij dacht ze dat hij er een ander vriendinnetje op nahield, hahaha!

*** Echt leuk is dat he, dan kan je echt supertrots zijn op jezelf he, dat je dat zo voor elkaar hebt gekregen!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 18:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Ik vond nog 2 foto's van mijn zware periode Erg blij Zien jullie het verschil ook.
Ik heb trouwens een afspraak bij de plastisch chirurg, donderdag 25 februari, spannend!!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 19:42    
Vrouw Weeggegevens  M41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou om eerlijk te zijn zie ik geen verschil. Grap

Dat is zeker spannend!! Dan komt het steeds dichter bij.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 19:56    
Vrouw Weeggegevens  my-angel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond en gevarieerd eten en veel bewegen!

Reageer met quote
Zo Ingrid Wat een verschil !!! Ik zou je ook niet herkennen.

Misschien heb je het al eens verteld maar wat was voor jou het omslag punt? Hoe is het jouw gelukt om die knop om te zetten?

En dat van die collega Lachen Dat heb ik weleens gedroomd dat Erwin en ik in NL moeten zijn en dat wij naar de kroeg gaan en dat ze hem vragen wie ik ben....

Ik ga vandaag naar mijn schaapjes!

Knuffel Martina

PS ik ben "vergeten" op de weegschaal te gaan staan ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 8:23    
Vrouw Weeggegevens  Emma1966
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
ZOooooo Ingrid wat een verschil. Je gezicht is ook helemaal anders dus ik snap heel goed dat het net lijkt of je man met z'n nieuwe vriendin op stap is!!!
Moet voor je man ook een leuke ervaring zijn! En doet je huwelijk goed toch?!
Hoe reageren je kinderen er op?

Leuk M41 dat je Grieteke hebt opgespoord ik wilde al weer vragen of iemand wat van haar heeft gehoord en of ze al bevallen is.
Bedankt voor het doorsturen van mijn gewicht naar Ingrid.

Deeske hoe gaat het met je? heb je wel tijd voor 2 sprintjes?! Lachen

Gister weer terug in mijn hok gegaan na een matig weekend. Hopelijk is er vrijdag weer wat af.

prettige dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 9:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
[*** @ M41 He wat leuk dat je Grieteke kon vinden, en het ff meld hoe het met haar gaat. Nog maar 10 weken zeg, de tijd vliegt echt wel! Jammer dat je aangekomen bent, weet je de oorzaak?
@Martina, wat was mijn omslagpunt? Ik weet eigenlijk zelf niet eens, heel stom, ik had niet zoiets van: ik ga lijnen. Nee, ik ben begonnen werken omdat ons huis in Nederland maar niet verkocht werd, en na bijna 2 jaar 2 huizen te betalen was het geld echt op en moest ik aan de bak. Ik wilde altijd thuis blijven voor Chico, en die ging hier in Belgie toen ook naar school, dus dat kwam goed uit. Ik viel vanzelf een kilo of 15 af omdat ik de hele dag stond en sjouwde, terwijl ik 0,0 lichaamsbeweging had voordien. Toen kreeg ik de smaak te pakken van het afvallen en ben begonnen met hardlopen, en ik viel iedere week een kilo af. Ik werkte naar de bruiloft van mijn broer, en we zijn toen in Barcelona kleding gaan shoppen, dat was 2 1/2 jaar geleden, toen woog ik net boven de 100. Na Barcelona was ik de draad weer helemaal kwijt, kon met hun bruiloft zelf nog net de kleding aan die ik gekocht had, en ik ben terug doorgeschoten tot 125 kilo. Augustus 2008 op Chico zijn verjaardag zijn er foto's gemaakt, en ik kon wel janken om mezelf. Toen is terug de knop om gegaan, en die is nu nog steeds om Erg blij.
Martina, je kunt morgenochtend ook nog je gewicht doorgeven hoor, omdat je bent vergeten op de schaal te staan. Velen geven woensdagochtend hun gewicht door, en ik maak dan smiddags het schema.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 9:24    
Vrouw Weeggegevens  M41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga ervan uit dat het vocht is, want echt de beest uitgehangen heb ik nu ook weer niet. Van de week een ijsje op en zeg drie dropjes en witte wijn. En aan het kwartiertje sporten kan het lijkt mij ook nog niet liggen, dus vocht is mijn conclusie.

Martina het wil volgens mij nog niet zo lukken hè. Kan je geen dagboekje aan maken? je krijgt dan positief bedoelt commentaar en het zet je toch wel aan het denken. Misschien dat dat helpt, als je er de tijd voor hebt zou ik het doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 9:53    
Vrouw Weeggegevens  Deeske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten, dietiste, geen vlees of vis

Reageer met quote
daag dames,

ff snel ben op de weegschaal gaan staan omdat ik morgen erg vroeg op moet! Ik woog 92 kilo, dus 1,3 kilo afgevallen!!! hoera hoera hoera! voelt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik lees straks bij, moet nog ff wat klusjes in huis doen Verward

X Deeske

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-deeske-t15662.html
Gewichtsverlies is een genot voor het leven, een lekkere snack maar voor heel even!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 13:28    
Vrouw Weeggegevens  Jennifer70
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi hoi, even snel voor de weegstatistieken, ik woog vanmorgen 84.6!

Jee Ingrid, die foto's... wat een verschil! Gaaf zeg! Wat zal je je lekker voelen nu Erg blij

Gauw verder hier...spitsuur!

xxx Jennifer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 17:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 61, 62, 63  Volgende
Pagina 49 van 63