Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

*** De Aktieve Overwinteraars***(VOL)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 71, 72, 73  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  M41
Weegclubfan voor het leven

Dieet: BC Cohen

Reageer met quote
ik vind het sowieso knap dat je hier foto's plaatst!!

Tjee, wat heb jij al een strak figuur zeg.
Volgens mij (van wat ik zie) zie je er goed uit zo. Je hebt geen buik, strakke benen. Wow..

En je haren zien er leuk uit. haha, daarvoor had je de foto's geplaatst toch. Je had lange haren hè? Flink stuk ervan af dus.

Je staat in een goede houding. borst naar voren schouders naar achter, volgens mij komt dat ook door het sporten.

Ja, je zet me aan het denken en ik moet ook meer gaan sporten, krijg je echt een betere houding van.

Hier ben ik, zeg maar!! Leuk dat je ze geplaatst hebt, een goed voorbeeld voor velen.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 feb 2010 19:58    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Ingrid K
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Dank je wel M41! Leuk zulke reakties Lachen Ja, ik sta tegenwoordig echt trots rechtop, zo van: kom maar op! Heeft misschien wel met het sporten en spieropbouw te maken, maar ik houd ook wel altijd mijn buik in en dan komt de borst automatisch naar voren. Met mijn kleding kan ik echt veel van het flubberen verbergen, ik draag ook altijd een corrigerend hemd. Zit echt zalig, en geeft ook ondersteuning en dat zorgt ook wel mede voor een goede houding. Ik heb op mijn werk echt super reakties gehad, dat ik een hele andere ben met dit haar, sommigen dachten dat ze een nieuw iemand hadden aangenomen Lachen
Alleen manlief vind het helemaal niks, die houd niet van kort haar... maarja, het is mijn lijf en mijn haar en ik ben er wel blij mee! Het was echt niks meer mijn haar, je zag haast niet dat er zoveel vanaf was, zulke dunne sprieten waren het van onder. Staartje was nog maar een goede cm. dik ofzo... Nu lijkt het weer lekker vol!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 feb 2010 22:06    
Vrouw Weeggegevens  Jennifer70
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wauwww Ingrid, wat zie je er goed uit! En je haar staat je super!

Wat voor merk corrigerend hemd draag jij? Ik ben nog op zoek naar een goede... heb wel een paar corrigerende sloggy's gekocht, maar wil er eigenlijk ook een hemd bij, want al ben ik al een aantal kilo's kwijt, de erfenis van het baren van drie grote kinderen raak ik niet meer kwijt, dus ik kan wel wat verbloeming gebruiken! Erg blij

Leuk he, als ze je niet meer herkennen! Ik had het laatst ook met een etentje van mijn man's werk. Ik was mee, en zijn collega's hadden me al een tijd niet meer gezien. Op een gegeven moment kwam er een vrouwelijke collega binnen, die keek fronsend naar mijn man, en knikte naar mij "en wie is dit"? Volgens mij dacht ze dat hij er een ander vriendinnetje op nahield, hahaha!

Gisteren een klein vreetbuitje gehad, in de vorm van een hand winegums (van die dropkoppen). Heerlijk zijn die! Maar ja, niet goed.. gelukkig hadden we geen chips in huis, want anders waren die er waarschijnlijk ook aan gegaan! Ik moet echt zorgen dat er niets van mijn gading in huis is, anders gaat het niet goed! Alleen wat snoepjes voor de kinderen (soorten die ik toch niet lust) en verder niets! Niet zo gezellig voor onverwacht bezoek, maar goed, dat is dan niet anders! Gelukkig gaat het met het dieet verder prima, ik val gestaag af en blijf er zoveel mogelijk bij bewegen. Het wii-en heb ik uitgebouwd naar zo'n één a anderhalf uur per keer, gedurende vier keer per week. Dus ik zit al snel op vijf uur bewegen per week, en voor mijn doen is het vrij intensief. Ik wil eigenlijk wel gaan hardlopen, maar ik vind het eigenlijk zonde om daar al schoenen voor aan te schaffen, aangezien ik niet weet of ik dat vol ga houden, dus ik zit nog een beetje te dubben. Op gewone gympen lijkt me niet zo goed voor mijn knieën. Voorlopig doe ik het met "rennen" via de wii, stilstaan op de plaats en dan rennen dus. Maar zelfs al is dat niet echt hardlopen, ook daarbij merk ik al resultaat.

Deeske: wat vervelend die hoofdpijn en misselijkheid! Veel sterkte!

Shannah, hoe is het met je?

xxx Jennifer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2010 11:54    
Vrouw Weeggegevens  Shanah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi meiden allemaal,

Ik ben sinds gisteren ontslagen uit het ziekenhuis.
De operatie is goed gegaan, ben alleen moe van niets te doen.
Pijn heb ik ook niet meer.
In het ziekenhuis kreeg ik allemaal volle produkten te eten, zoals volle vla en volle melk en roomboter.
Dat moest zeiden de verpleegsters, want je moet weer aansterken.Ik moest m'n dieet volgens hun maar even achterwege laten.Bij bezoek kreeg ik een grote doos bonbons van Leonidas, nou die is er helemaal aan hoor.
En aan m'n eetlust lag het ook niet !
Dus ik vrees een beetje voor op de weegschaal te gaan staan woensdag.
Morgen ga ik toch weer proberen de draad op te pakken hoor.
Vanavond wil m'n man frietjes met.... voor ons gaan halen, daar ga ik maar geen nee tegen zeggen.
Alhoewel het bezoek dat ik gisteren kreeg vond dat ik was afgevallen in m'n gezicht, dat is nou net de plaats waar geen gewicht af moet, want dan word ik te spits in m'n gezicht , en dat is ook niet mooi.
Voor de rest nog een 6 weken rusten, ojee, dat gaat lang duren.
De bedrijfartsen5 ging al gelijk liggen bellen en dat ik op een gesprek moet komen, ook m'n chef heeft zich al uitgenodigt om op ziekenbezoek te komen volgende week, wat ik ook helemaal liever niet wil.
Wat een mailtjes die ik allemaal nog moet bijlezen, daar zal ik nog wel even mee bezig zijn.
Voor de rest gefeliciteerd ierdereen met de resultaten en moed erin voor wanneer het wat minder gaat, we geraken er allemaal wel !
Groetjes Shanah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2010 14:51    
Vrouw Weeggegevens  M41

Dieet: BC Cohen

Reageer met quote
Hee Shanah, lekker weer thuis. Nog even genieten van het ongezonde eten en dan weer terug op de plaats.

Vervelend is dat hè, dat er mensen (je chef) langs wil komen. Ik had daar ook altijd een hekel aan. Verplicht bezoek!! Heb je een kind gekregen, moeten ze plots langs komen, en dan die stiltes. Bah!

Maar in ieder geval fijn dat je er weer uit bent en geen pijn meer hebt. Nu lekker ff uitrusten, veel lezen en op adem komen en dan er weer tegen aan!!

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2010 19:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
*** Zo Shannah, dan ben je echt lang in het ziekenhuis geweest! In t ziekenhuis ben je dus heerlijk verwent met eten en snoeperijen. Hopelijk krijg je de knop nu snel terug om, heb je al op de weegschaal gestaan om de schade op te nemen?
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 14:08    
Vrouw Weeggegevens  Annelien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Zojuist mijn gewicht maar vast ingevuld. Morgen moet ik werken, dan ben ik misschien te laat met het doorsturen voor de tabel.

2,1 kg er af. Vraag Uitroep

Vreemde ervaring. Ik heb geen honger gehad, geen neiging tot snaaien, niks. Voorlopig blijf ik van de koolhydraten af!

Shanah, fijn dat je er weer bent. Uitrusten en aansterken zijn natuurlijk je belangrijkste doelen,
beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 14:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Zo, deze foto's zijn iets beter dan de vorige. De kleur van t haar is niet zo duidelijk met flitslicht, maar hier lach ik tenminste op Lachen
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 14:12    
Vrouw Weeggegevens  Annelien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fluiten Fluiten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 14:22    
Vrouw Weeggegevens  Emma1966
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Shanah fijn dat je er weer bent en dat alles goed is gegaan. Mooi dat je verwent bent maar waarschijnlijk zul je nog heel wat rust nodig hebben om helemaal op te knappen.
Succes met al het bezoek

Ingrid WOUWWWWW!!!! wat ben jij slank!!!
Op die foto's zie je er echt super slank uit, ook je buik hoor!!!
En wat een leuk kapsel,prachtige kleur.
Ik vind je in je gezicht ook erg veranderd in vergelijking met de oude foto's.

Ik ben van het weekend voor de bijl gegaan voor stokbrood met kruidenboter Schaam Schaam Huil huil dat komt van die lekkere verhalen hierover op dit forum(ik moet toch iemand de schuld geven)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 18:03    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 71, 72, 73  Volgende
Pagina 48 van 73