Wat mag ik hier?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
*Als je inlogd mag je meer.
| Auteur |
Bericht |
Jennifer70 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-10-2009 Berichten: 108 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Hoorn
|
|
Hoi meiden,
De tijd vliegt! Ik heb hier alweer (te) lang niet gereageerd. Afgelopen dinsdag ook alweer de weegdag vergeten.. shame on me! Volgende week zal ik het weer netjes bijhouden
Ik had vorig weekend een dip. Lusteloos, nergens zin in, en vreetbuien. Eigenlijk voor het eerst sinds ik bezig ben! Ik heb me nog enigszins in kunnen houden, maar toch meer gegeten dan mij lief is. Ik baalde er wel van, want het gaat juist zo goed! Ik heb dus lekker aan de chips en de chocolaatjes gezeten. Misschien ook omdat mijn gewicht ineens niet meer omlaag gaat, de afgelopen vier maanden ben ik elke week wel afgevallen, maar ineens kwam ik aan of bleef stilstaan, terwijl ik me gewoon aan mijn programma houdt. Het hoort er wel bij en iedereen heeft dat wel eens, maar toch.
Gelukkig ben ik die dip alweer te boven. Afgelopen zondag hadden mijn man en ik zó´n trek in een vette bek! Dus hij heeft shoarma gehaald, en ik een overheerlijke 10000 calorieen pizza mozzerella bij de pizzaboer vandaan. Heerlijk! Maar goed, afgelopen maandag mijn dieet weer strak opgepakt, en wat variatie in mijn dieet aangebracht. B.v. de ene dag brood als ontbijt en yoghurt en kwark met fruit als lunch, de tweede dag die twee maaltijden omgedraaid, dan weer eens een wakeup met melk en wat fruit als ontbijt, enzovoort. En dat lijkt wel aan te slaan, want nu is er toch weer een kilo af, ondanks een overheerlijk afscheidsetentje afgelopen woensdag met mijn collega´s, dus we zitten weer op het juiste spoor, gelukkig.
Frysianmail, wat heerlijk! Wat zul je genieten! En laat die weegschaal maar even, bij een heerlijke vakantie hoort heerlijk eten, en de schade haal je thuis wel weer in!
Bethje, dit medicijn Alli ken ik niet. Ik heb ooit in het verleden een poging gedaan met Xelical, maar dat werkte bij mij niet naar behoren, en aangezien Xelical ervoor zorgt dat een deel van de vetten uit je voedsel meteen via je darmen weer wordt uitgescheiden, vond ik het allemaal nogal onsmakelijk... voor mij geen pillen, dus ik kan er niets over zeggen.
Ingrid, ik woog vanmorgen precies 85 rond, er is dus ten opzichte van vorige week 0,7 kilo af. Volgende week dinsdag lever ik weer de juiste gegevens aan!
Ik ga gauw verder, kinders naar school brengen, ik zal straks terugkomen om verder bij te lezen en te reageren!
xxx Jennifer_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 feb 2010 9:04 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Emma1966 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 15-2-2009 Berichten: 314 Dieet: gezond eten en bewegen Woonplaats: almere
|
|
ALLI: Nee.
Ik heb ooit bij een ander sprintje gevraagd naar ervaringen en kreeg heel duidelijkte horen: niet doen.
Ik snap wel dat je vriendin dus snel veel kilo's kwijt moet en dan is gewoon gezond eten en bewegen waarschijnlijk niet voldoende.
Een eiwit rijk dieet met speciale voedingssupplementen lijkt mij dan het meest geschikt omdat je zo snel veel afvalt en geen medicijnen hoeft te slikken.
Ik weet even niet hoe dit dieet heet maar kijk eens op almerevaltaf.nl dat is een site waar mensen met elkaar dit dieet volgen. De burgemeester van Almere: Annemarie Jorritsma is enorm veel afgevallen met dit dieet.
Frysianmail wat leuk om iets van je te horen uit Egypte. Lekker genieten dat lijnen komt wel weer!
Ik heb me in mijn vakantie heel goed aan mijn dieet gehouden en was heel trots op me zelf maar heb me vervolgens thuis vreselijk misdragen. Alsof ik me schade in wilde houden. Dus dan maar beter genieten van het eten op vakantie en thuis weer de kast in!
Annelien dat van die eiwitten klinkt heel logisch. Bij dr Frank denk ik meteen aan dr. Frankenstein
Ik zal dit dieet bewaren voor noodgevallen(als ik niet meer afval door gezond te leven)
Toch bijzonder dat we nu met z'n allen meer wegen terwijl ze dus zeggen dat we minder eten en meer bewegen.
Maar is dat ook echt zo?? Ik denk het niet. Inderdaad eten we minder dan vroeger maar wel veel meer de verkeerde dingen. We eten veel vetter en veel meer koolhydraten.
We sporten wel veel meer dan vroeger maar vroeger bewogen we veel meer omdat we veel meer lichamelijke arbeid in ons dagelijks leven hadden. Nu gaat alles met machinens en met de auto.
Kijk eens naar mijn grafiek Annelien dan zie je dat die van mij flink gestegen was maar de laatste weken ziet hij er weer goed uit. Zo gaat dat bij jou grafiek ook!Succes!
Ingrid. Misschien luisteren je schoonouders niet naar je omdat ze eigenlijk niet willen veranderen?
Bloesem. Wat een mooie beloning.misschien is een foto van jou in je nieuwe bh te veel gevraagd maar misschien heb je een foto van je BH? Ik zie je dansje voor me! Wat voel je,je dan goed hé dat gevoel kan dagen duren!Je hebt dan meteen ook meer zelfvertrouwen niet?!
M41 wij zijn de Toppers deze week! achtervolgd door Bloesem en Ingrid
Kaatje.misschien is je streef wel iets te strak/streng? Moet je iets minder streven nu zodat het afvallen geen frustratie wordt maar een succes blijft?
Herkenbaar hoor dat lekkere brood met kruidenboter en dan gewoon niet meer kunnen stoppen!!!!
M41 helemaal mee eens. Maak je eigen dieet. Daarvoor zijn wij inmiddels genoeg ervaringsdeskundig
Ik weeg me altijd op maandag voor het sprintje en op vrijdag om mijn doel in het weekend goed voor ogen te kunnen houden.
Was al lekker afgevallen deze week maar nu nog eens 6 ons eraf!
Nog 2 ons en ik ben in dit sprintje 5 kilo kwijt geraakt!!!
Ik ik bedacht me vanochtend ineens dat ik in een jaar toch 10 kilo ben kwijtgeraakt!
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen hier. Was toen van de zomer 13 kilo kwijt en begin januari nog maar 5,5. Maar goed als ik het positief bekijk ben ik dus toch in een jaar 10 kilo's kwijt en dat terwijl ik toch ook heel wat jaren heb gekend waarbij ik veel kilo's was aangekomen!
Kortom: ik ben trots op mezelf en blij met dit forum!!!
Dank jullie wel!!
prettig weekend._________________ Mijn streefgewicht voor over 12 weken is 84,5 kg dus 5 kilo er af
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 feb 2010 11:39 |
|
 |
M41 Weegclubfan voor het leven

|
|
| You go Girl!! (of zoiets) |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 feb 2010 12:12 |
|
 |
Annelien Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-1-2009 Berichten: 230 Dieet: gezond eten en bewegen
|
|
Emma, wil je de nieuwe man in mijn leven niet beledigen
I loooooooooooooove the man!
Ik val iedere ochtend van verbazing van de weegschaal, niet normaal!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 feb 2010 13:33 |
|
 |
Ingrid K Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-12-2008 Berichten: 1021 Dieet: gezond eten Woonplaats: essen
|
|
***@Jennifer, herkenbaar hoor dat je de moed een beetje laat zakken omdat je naar je gevoel niet genoeg afvalt. Maar als ik het schema bekijk ben je toch al mooi bijna 5 kilo afgevallen in dit sprintje!!! Dat is heel erg goed! Gelukkig ben je al weer op de goede weg bezig, en fijn dat je zo heb genoten van die pizza mozarella (mmmmmm).
@Emma, jij gaat echt geweldig goed he, je ziet dat als je je doel niet te hoog stelt het heel goed meevalt! Ik ben ook heel trots op je, en die 10 kilo zijn er maar mooi af. Als je nergens naar had gekeken waren ze er misschien wel bij geweest ipv eraf!
@Annelien, zo te lezen in je laatste berichtje gaat het bij jou ook heel erg hard? Ik ben wel heel benieuwd naar de komende weekresultaten, volgens mij wordt t spetteren bij jullie!!
Bij mezelf ging t gisteren voor geen meter. Ik heb de hele dag lopen schransen, geen ongezonde troep, maar een boterhammetje met gekookt eitje, dan nog eentje met pindakaas met sambal, dan nog eentje met speculoospasta crunchy.. ik had linzensoep gemaakt overdag heb ik daar al wel zeker 4 kommen van op... ik kwam maar niet vol te zitten. Gisterenavond toch nog gaan sporten, ik voelde me echt opgeblazen en had enorme spijt ervan. Ging ik nog even op de weegschaal staan, schrok me een hoedje, 77.6!! Gelukkig vannacht 2 keer heel veel moeten plassen, en vanmorgen was het terug 74.4. Ik heb vandaag een balansdag ingebouwd, en eet alleen yoghurt en fruit, hopelijk heb ik dan nog een resultaat a.s. dinsdag. Morgenochtend ga ik trouwens naar de kapper, voor mijn -70 kg. heb ik mezelf een verwenbehandeling gegeven Mijn haar is echt zo droog en afgebroken, en ik ga t laten verven en een nieuw model laten knippen, misschien zelfs wel kort! Ik laat het aan de deskundige handen van de kapper over, spannend...
Groetjes van Ingrid._________________  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 feb 2010 14:08 |
|
 |

|
|
| Succes morgen bij de kapper. Een leuke voor en na foto misschien?? |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 feb 2010 19:00 |
|
 |
Deeske Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 5-8-2009 Berichten: 922 Dieet: gezond eten, dietiste, geen vlees of vis
|
|
Daag lieve dames,
Vandaag een redelijke goede dag gehad met eten. Zit weer redelijk in het dieetstructuur.
Gisteren naar de huisarts geweest. Heb nog steeds hoofdpijn en misselijk de hele dag door. Heb fysiotherapie dus die hoofdpijn moet snel over zijn volgens de huisarts. Voor de misselijkheid krijg ik morgen andere medicatie, ben erg benieuwd of deze wel helpen. Heb met mijn werk afgesproken om volgende week weer te gaan werken Verheug me erop en hoop dat mijn misselijkheid en hoofdpijn dan over is. Maar voelt goed dat ik er waarschijnlijk niets aan over hou, gelukkig pfff!
Verdorie zie in het schema, wat ik natuurlijk zelf al wist dat ik wel erg lang blijf hangen op dit gewicht. Gelukkig gaat het dieet weer de goede kant uit, alleen beweging zit er niet helemaal in maar dat komt wel!
@ M41, ga het binnenkort eens proberen die appel uit de magnetron. Klinkt erg lekker, mmm!!!
@ emma, super zeg 4 kilo binnen 4 weken. Je gaat lekker! Gisteren leek het me eindelijk pas door te dringen wat allemaal was gebeurt. Lig nu al de hele dag in bed, ben zo moe,,,,,,
Hopelijk voel ik me morgen wat fitter, wil wel proberen om zo meteen met de hond ff een blokje om te lopen. En ben idd aan een boek begonnen, een zwijmelboek, hihihi!
@ Bloesemgaerd, gelijk heb je om lekker te gaan shoppen! Hoera onder de 80 kilo, top gedaan! Geniet van je super prestatie!
@ Kaatje, ow dat opgeblazen en dik gevoel herken ik als ik ongesteld ben. Mag het deze week ook zijn en voel me een opgeblazen iets,,,,, oww herkenbaar stokbrood met kruidenboter moeilijk te weerstaan. Vindt het weekend ook het lastige om me aan het dieet te houden. Aankomende zondag mag ik weer oppassen en daar hebben ze z’n grote overheerlijke snoepkast, mmm! Lastig lastig! Maar we gaan onze schouders eronder zetten!
@ Annelien, super om te lezen dat je weer op het rechte pad bent. Ik gelukkig ook weer dus we gaan gezamenlijk knallen!
Wat betreft dokter Frank, dat dieet heb ik echt gemist,,, vertel, vertel!!
@ Ingrid, ik vindt het knap als mensen geen brood eten. Vindt dat zo lekker, donker bruinbrood maar met pasta let ik nu wel erg op! Want dat schept altijd lekker op, hé!
Speculoos cruchy klinkt wel erg lekker!! Mmm! Je bent dus naar de kapper geweest, wat leuk vertel wat is het geworden.
@ Bethje, ik zou ook niet aan pillen beginnen. Werkt ook maar voor even als ze werken. Ik heb ooit appelslank geprobeerd, nu nog geen ons afgevallen!
@ Frysianmail, oww jaloers jaloers! Geniet ervan en wat betreft die kilo’s komt goed, geniet!
@ Jen, oww heerlijk die pizza, mmmm! Je bent ondanks je dip wel lekker afgevallen top! Nu de schouders eronder en dan gaan we samen knallen! Keej?
X Deeske |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 feb 2010 19:21 |
|
 |
Emma1966 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 15-2-2009 Berichten: 314 Dieet: gezond eten en bewegen Woonplaats: almere
|
|
Het enthousiasme straalt van jullie verhalen af!
En echt Ingrid : een nieuw kapsel vraagt om een nieuwe foto
En inderdaad Ingrid als ik mezelf niet had toegesproken war er nu waarschijnlijk nog meer bij gekomen. Nu ben ik toch weer op de goede weg en weet nu dat ik mijn doelen klein moet houden omdat ik (volgens de wijsheid van Annelien) van te voren moet weten dat ik mijn doel ga halen anders haak ik af.
En ik ben ook een echte brood eter. Heerlijk al die soorten die je tegenwoordig hebt!
Veel succes allemaal dit weekend!! Ik voel een vreetbui aankomen(ja die tijd vd maand) Hopelijk kan mijn mooie resultaat van gister nog terug zien in het schema van komende week  _________________ Mijn streefgewicht voor over 12 weken is 84,5 kg dus 5 kilo er af
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 feb 2010 14:06 |
|
 |

|
|
Houd je in Emma en pak iets gezonds en geen snoep hè!!
Hier gaat het ook nog naar wens, niet dat er al iets af is , maar ik volg het dieet nog redelijk, vanavond pak ik wel een glas (of meer) wijn. Ik ben vanochtend ook weer eens op de crosstrainer gegaan. Maar heel kort 11 min ofzo, ik moet dat langzaam opbouwen, heb er al snel geen zin in en het is eigenlijk zo ontzettend lekker naderhand, maar ja.... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 feb 2010 15:52 |
|
 |
Ingrid K Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-12-2008 Berichten: 1021 Dieet: gezond eten Woonplaats: essen
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 feb 2010 18:27 |
|
 |
|
|
|
|