Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Dagboekje van A1968

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1033, 1034, 1035 ... 1193, 1194, 1195  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   A1968
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
klinkt goed Coby!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2013 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige E.G.A

Dieet: EGA

Reageer met quote
A1968 schreef:
oh ja ben ook heel blij met jou!

Kussen

Vandaag weer een succesvolle dag, dankzij jou. Ik heb zelfs ijs gemaakt (zonder suiker), ijslolly's en weer een bak met aardbeienijs voor het gezin.. Nu met de helft van het suiker van het recept.. zij gaan ook profiteren van mijn voornemen Lachen (tegen wil en dank..) De kids hebben net al een voorproefje genomen van de halfbevroren bak en willen allebei meer.. Maar morgen is het ijs pas echt klaar.. dus ze zullen geduld moeten hebben Lachen

Het helpt echt goed om het samen te doen, ik droomde vandaag alweer dat ik per ongeluk chocola en koek enzo zat te eten, en weer werd ik gefrustreerd wakker met het gevoel dat mijn afspraak geschonden was.. Gelukkig was het niet zo, maar wat zitten de verkeerde eetgewoonten die erin geslopen waren al gelijk weer verankerd in mijn systeem zeg. Ik schrik ervan!Geschokt

Ik las net in het boekje van Jeanette een leuke column via de volgende link: http://www.sugarchallenge.nl/alles-of-niets.html
Dat was een onverwacht interessant uurtje! Ik heb gelijk een inkijk hoofdstuk en een test aangevraagd.. Da's voor morgen want ik ben nu klaar met vandaag.. ik duik zo mijn bedje in..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2013 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Anneliez

Reageer met quote
Super, zoals jij jezelf bij de oortjes hebt gepakt!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 9:05    

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
A1968 schreef:
oh ja ben ook heel blij met jou!

Kussen

Vandaag weer een succesvolle dag, dankzij jou. Ik heb zelfs ijs gemaakt (zonder suiker), ijslolly's en weer een bak met aardbeienijs voor het gezin.. Nu met de helft van het suiker van het recept.. zij gaan ook profiteren van mijn voornemen Lachen (tegen wil en dank..) De kids hebben net al een voorproefje genomen van de halfbevroren bak en willen allebei meer.. Maar morgen is het ijs pas echt klaar.. dus ze zullen geduld moeten hebben Lachen

Het helpt echt goed om het samen te doen, ik droomde vandaag alweer dat ik per ongeluk chocola en koek enzo zat te eten, en weer werd ik gefrustreerd wakker met het gevoel dat mijn afspraak geschonden was.. Gelukkig was het niet zo, maar wat zitten de verkeerde eetgewoonten die erin geslopen waren al gelijk weer verankerd in mijn systeem zeg. Ik schrik ervan!Geschokt

Ik las net in het boekje van Jeanette een leuke column via de volgende link: http://www.sugarchallenge.nl/alles-of-niets.html
Dat was een onverwacht interessant uurtje! Ik heb gelijk een inkijk hoofdstuk en een test aangevraagd.. Da's voor morgen want ik ben nu klaar met vandaag.. ik duik zo mijn bedje in..

hihi las al in je boekje dat je dochter een nieuwe carrière voor je bedacht had!!
Heb gisteren snel even gekeken op de sugarchallange site, daar ga ik nog wel eens even wat lezen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 16:55    

Reageer met quote
Anneliez schreef:
Super, zoals jij jezelf bij de oortjes hebt gepakt!

thanks Anneliez!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 16:56    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Fijn hoor weer een kilo eraf Uitroep Ga zo door Uitroep

Ben je vandaag weer naar je sportschool geweest?

Wanneer beginnen je vioollessen weer? Speel je nog wel nu je vakantie hebt?

Fijne week verder Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Astrid ik ben zoooo trots op je.
Geweldig, weer een kilo minder.

Motiveert mij ook enorm!!
Dank je wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 17:46    

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
Fijn hoor weer een kilo eraf Uitroep Ga zo door Uitroep

Ben je vandaag weer naar je sportschool geweest?

Wanneer beginnen je vioollessen weer? Speel je nog wel nu je vakantie hebt?

Fijne week verder Kussen

hey Annette,
ja vandaag weer de start gemaakt met de sportschool. Heb een uurtje cardio gedaan, en dat viel niet mee. Hopelijk komt die conditie snel weer terug.
Volgende week begint vioolles weer... ik speel nu nog wel maar lang niet elke dag hoor. En met die warme dagen al helemaal niet. vindt het fijn dat er zo langzamerhand weer een beetje regelmaat terugkomt zo na de vakantie.

jij ook een hele fijne week!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 18:10    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:

Dank je wel.

Thanks Juffie!!!Fijn dat ik jou deze keer kan motiveren!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
A1968 schreef:
Pianojuffie schreef:

Dank je wel.

Thanks Juffie!!!Fijn dat ik jou deze keer kan motiveren!

Smile

Het is tot nu toe geweldig gegaan.
Ik mag vanavond nog 200 gr. aardappelen en die eet ik op met de sla die over is. Jammie.
Trouwens, ze zeggen nu weer dat het geen bal uitmaakt als je laat in de avond nog wat eet.
De totale hoeveelheid in 24 uur telt Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 18:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1033, 1034, 1035 ... 1193, 1194, 1195  Volgende
Pagina 1034 van 1195