Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

dagboekje trudy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   trudyW
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gbp

Reageer met quote
Kok

7.00 koffie

9.00 shake van modifast niet te pruimen Brullen hahahihi

10.39 schaaltje appelmoes

12.00 2 crakkers mel kalfs lever worst

13.30 1 ei

15.00 rijstekoek

17.00 zilver vlies rijst met gemengde sla tomaat ei 5 knak
worstjes van kip

19.30 koffie

21.00 1 peer en 2 mandarijnen

nou dat was het weer voor vandaag
en ik heb mijn mobile ingeschakeld die gaat steeds af tegen de tijd ik weer wat moet eten anders vergeet ik te eten een tip gehad van ron moderator PC

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2012 0:33    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
En die tip had ik weer via Patricia gekregen Erg blij
Zo helpen we elkaar toch maar mooi naar een goed resultaat.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2012 19:44    

Reageer met quote
ik ben vandaag naar mijn kleindochtertje geweest zij woont in een pleeg gezin en daar woont zij al 3 jaar maar vandaag mocht ik voor het eerst naar het gezin waar zij woont dus was een hele leuke spannende dag ik ben de enige die haar daar prive mocht bezoeken dus jullie voelen hem al oma lekkere dingen meegenomen dus oma had vandaag een snipperdag van het dieet

smullen en ik heb het reuze leuk gehad met haar en ik heb er geen spijt van ik ben moe en ga lekker slapen en morgen begin ik weer met frisse moet nieuwe dag nieuwe kans Lachen groetjes trudy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 1:13    

Reageer met quote
Kok
de dag begon al goed nuchter
ik moest nuchter blijven want ik moest bloed prikken in het ziekenhuis omdat ik volgende week dinsdag naar de internist moet in apeldoorn
en volgende week woensdag moet ik weer nuchter blijven want dan moet ik naar ziekenhuis velp ook weer naar de internist i. v .b
met de a.s operatie 31 january'.

10.00 2 crakkers met rook vlees

12.00 1 ei

13.00 shake

15.00 1 craker kaas

17.00 blokjes kip filet met komkommer salade
1bakje yoghurt met banaan er door

21.00 1 peer + 2 mandarijnen

21.30 nog een kopje koffie

ik wens iedereen welterusten van deze kant

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 22:48    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Trudy,
Ik kom weer eventjes in je dagboekje op de koffie Erg blij

Hoe is het met je en hoe gaat het met koken?
Als het goed is ben je gisteren naar de internist geweest ivm de voorbereidingen op je operatie. Ben je nog wat wijzer geworden?

De operatie laat nu niet lang meer op zich wachten hè!
Spannend maar ik weet bijna zeker dat je er geen spijt van zult krijgen.
Ben je jezelf ook al een beetje aan het voorbereiden op de periode na de operatie?

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 16:28    

Reageer met quote
ja hoi ron alles goed met je ik ben een paar dagen ziek geweest maar ben wel weer begonnen met koken nou ja koken
ik neem s'morgens een shake en een tussendoortje heb ik van die repen gekocht van dokter atkins vult wel goed als ik zo'n reep op heb zit ik ook potje vol tussen de middag eet ik of een shake of 2 krakers en dan met mager er op rosbief of 30+kaas of rookvlees en sávond bak ik een stukje vlees hele magere tataar of kip filet of biefstukje ik heb ook een keer kip knakworstjes gegeten ik drink melk halfvol ik heb al meer dan een week geen appelmoes gegeten
dus volgens mij gaat het wel en als het niet goed is weet ik het ook niet ik doe wel mijn uiterste best alleen als ik vlees braad doe ik dat wel in bak en braad boter want vlees in olie bakken vindt ik maar niets. dan de internist ik voelde mij zo naar in de maag in het busje nuchter en mijn darmen gingen te keer ze hebben een paar buisjes bloed afgenomen en de dokter zei dat ik na de operatie gelijk kon stoppen met de actos en dat ik wel geregeld mijn suiker moest controleren ik moest ook urine inleveren en de mevr. van de taxi mocht wachten tot ik klaar was dus kon ik meteen weer naar huis.
vandaag ben ik hier in apeldoorn naar de internist geweest en die zei dat alles oke was want daar had ik vorige week bloed voor geprikt en het zag er allemaal uitstekent uit en toen nam hij ook even de bloed druk op en130/70 ik vroeg of dat goed was hij zei perfekt hij zei dat het was van een jonge vrouw die alles zelf nog doet.dus dat klinkt goed allemaal en gisteren is er een mede patient bij mij op visite geweest zij wordt volgende week donderdag geopereerd gbp dus lekker gezellig zitten kletsen en zij heeft info van mij gecopieerd. want zij heeft helemaal geen voor traject enz.dat heeft er mee te maken dat zij zelf alles geregeld heeft denk ik zoals zij vertelde maar goed .en a.s zaterdag hebben wij een meeting hier in apeldoorn van allemaal bgp jers nou je bent weer helemaal op de hoogte ron o ja zij zei ook dat ik zo rustig ben zo kort voor de operatie want zij is wel erg nerveus nou ik helemaal niet ik laat het maar gewoon gebeuren.druk maken helpt al helemaal niet Lachen groetjes trudy en welterusten Snurken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 jan 2012 0:26    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Trudy,
Goed bezig joh!
Kanp dat je er zo rustig onder blijft. Je hebt gelijk dat druk maken je nergens bij helpt.
Nog een weekje en dan is het zover!!! Fijn hè Erg blij

Heb je al een beetje voor ogen hoe je het na de operatie aan gaat pakken?

Groetjes en nog een fijne avond.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2012 20:12    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Trudy,
Nog 2 dagen en dan is het zover!!!
Heel veel succes alvast voor komende dinsdag.
Weet je al hoe laat je aan de beurt bent?

Groetjes en hou ons op de hoogte hè
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2012 22:53    

Reageer met quote
ja hoor ik hou jullie zeker op de hoogte groetjes trudy maar wel toevallig he ron dat wij op dezelfde tijd zaten te schrijven leuk
groetjes trudy p.s maar wat denk jij dan omdat ik geen gram afval balen man

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2012 23:00    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Onder normale omstandigheden had ik gezegd ga eventjes wat meer eten maar dat gaat niet meer op dit korte termijn voor de operatie Erg blij
Heb je wel elke keer je gewicht goed doorgegeven want ik zag dat je vanaf de 9e jan. op het zelfde gewicht staat.
Kijk anders na de operatie eens of je een ticker (balkje mbt je gewicht) onder je berichten kunt plaatsen (ik wil je daar wel bij helpen). Je hebt dan zelf ook een direct beeld van hoe het gaat.

Ga er maar vanuit dat je na de operatie echt wel afvalt.
Ook na de operatie kom je op een punt dat het tijdelijk even stil valt. Raak dan niet in paniek want dat is een normale reactie van je lichaam.
Zorg dat je je eetpatroon na de operatie goed in de gaten houd en hou je goed aan de voorschriften van het ziekenhuis.
Ga ook zeker niet te weinig eten. Als je teveel eet dan merk je het wel aan je maag en het gevoel dat je daarbij krijgt Rollende ogen

Laat je na de operatie lekker een poosje verwennen want je moet niets te snel op willen pakken. Dat is een hele grote valkuil die veel mensen na de operatie maken.

Groetjes en nogmaals veel succes dinsdag!!!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2012 23:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6