Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 813, 814, 815  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Je menu zag er weer erg lekker uit. Die bonenschotel ga ik ook eens proberen (als mijn zoon niet thuis eet ha, ha, ha).
Ik zal je missen!
Hele goeie reis en veel plezier in Frankrijk, bon voyage!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2011 23:33    
Vrouw Weeggegevens   Samantha85
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
fijne vakantie! geniet ervan!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Linda89
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heey,

Ik heb je eetdagboekje gevonden via Love Handle en dacht, laat ik ook eens even bij je komen kijken. Ik heb zelf helemaal geen verstand van EGA, maar het ziet er in ieder geval naar uit dat je heerlijke recepten uitprobeert! Ik heb er stiekem ook een paar van opgeschreven. Ik als 'gewone eter' zal er ook vast enorm van kunnen genieten Lach

Veel plezier in ieder geval op vakantie in Frankrijk!

Groetjes Linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hee Mamdarijn, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je een fijne vakantie te wensen en om je te vertellen dat ik bij de Kringloper een EGA kookboekje gevonden heb. Dus ik kan zelf lekker snuffelen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 15:46    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
oh..oh.. ik kan het niet laten.. snuffel toch nog even op weegclub. Vandaag heb ik echt alle doelen bereikt die ik wilde, ons huis ruikt heerlijk fris, m'n dochter heeft weer een nieuwe raamschildering gemaakt op het keukenraam en de laatste was zit in de wasmachine.. Best wel een beetje trots dus..

@Odette; wat een mazzel zeg! Ik hoop dat er leuke recepten in staan! De site (www.robsbudgetmenus.nl) en nieuwbrief met weekrecepten is wat mij betreft ook een succes. Vorige week heb ik het vluchtig doorgekeken, en deze week al iets beter. Tot mijn verrassing stonden er stoompakketjes bij.. en een lekkere courgetteschotel.. dat wordt nog leuk voor na de vakantie want er staan heel wat recepten op! Goeie tip!
@Linda89 Na m'n vakantie kom ik bij jou inspiratie opdoen hoor! Leuk dat je lekkere receptjes gevonden hebt in m'n dagboekje..

En bedankt voor de leuke fijnevakanite wensen.. het voelt zo gezellig hier!

O: 25 gr havermout, 250 cc melk en een halve appel met kaneel erdoor (was een experiment, maar zeer geslaagd..) Andere helft appel opgepeuzeld als voorafje..
L: Kop verse tomatensoep van sap en groente en wat kruiden, twee geroosterde volkoren boterhammen met 50 gr warme kipgehakt, tomaat en verse basilicum en een sinaasappel
T koffie met koek van Peetje..
M: hamburger, 100 gr krieltjes en snijboontjes en sla
125 gr Griekse Yoghurt met nectarine

Tot na de vakantie allemaal (nu echt..)

Laatst aangepast door Mamdarijn op di 26 jul 2011 19:52, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 18:11    
Vrouw Weeggegevens   mehealthygirl
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Combi van Sonja met tips dietiste

Reageer met quote
Hoi Mamdarijn,

ik kom je even een fijne vakantie wensen en bedanken voor al je tips. Ik was stomverbaasd dat ik het blijkbaar vandaag toch niet zo slecht gedaan had Erg blij .

Voor het moment kan ik wel toe met het receptenboekje dat ik al heb, maar als ik een EGA blijvertje blijk te zijn, dan kom ik vast nog eens bij je terug om wat meer te horen over die heerlijke recepten van je.

Geniet, laat het slechte weer achter je en zorg goed voor jezelf, zo te horen kun je je huis met een gerust hard achterlaten na al je inspanningen, groetjes, MHG

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey Mamdarijn,

verslavend hé, het forum. Ik kan er ook niet zonder... Zit nu zelfs nog ff met de laptop op bed, omdat ik toch nog even bij iedereen wil kijken hoe het is gegaan.
Een heeeele fijne vakantie. O ja, als je dit leest ben je alweer terug... Ehm, veel napret van je vakantie, en geniet van je prachtig schone huis. Lekker eer van je drukke dag voor de vakantie.

Groetjes, Kaktus

Zie niet op tegen wat je nog moet, maar wees trots op wat je al hebt bereikt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 22:22    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Rijkie

Reageer met quote
ik kwam ff bij je buurten en zag dat je op vakantie bent. fijne vakantie meid en geniet ervan!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jul 2011 6:58    
Vrouw Weeggegevens   Rijkie

Reageer met quote
wow toch moet ik nog ff een berichtje plaatsen. je bent er nu wel niet maar je leest het toch wel later.
meid, ik heb een hoop recepten gepikt. wat maak jij lekker eten klaar en wat motiveer je me!!!
geniet lekker Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jul 2011 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoop dat je het leuk hebt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 aug 2011 18:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 813, 814, 815  Volgende
Pagina 10 van 815