Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 811, 812, 813  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Alfons2712
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote

Maak er een leuke dag van Cool

Groetjes en liefs, Alfons Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 8:36    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ook hier gefeliciteerd met je verjaardag... een fijne dag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 12:23    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Mamdarijn, ik kom je even een fijne week toe wensen.

Ik zie een klein rood vakje bij jou staan (precies zo'n rood vakje heb ik ook: 2 ons erbij). Laat je er niet door ontmoedigen... je had je verjaardag deze week en de keren ervoor had je ook echt wel knalgroene vakjes immers.

Gewoon lekker doorgaan met je eetplan en je goede keuzes!
En natuurlijk: bewegen!!!

We geven niet op, we gaan gewoon door.

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 8:51    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Klopt hoor Geke, opgeven is geen optie!

De afgelopen dagen ben ik drie keer uit eten geweest, echt zo heerlijk en gezellig!
Zaterdag vierden we mijn verjaardag met ons gezin en gingen we naar fort Rheynauwen, daar zat een theehuis waar je pannenkoeken kon eten en we hebben er gewandeld. De kinderen hadden eerst niet echt veel zin, maar ja.. het was mijn feestje Erg blij Ondanks dat werd het een hele leuke wandeling, ik met zoon (wat kan ie jongen snel lopen zeg!) en mijn man met dochter (normaal tempo)
Dinsdag hebben we geklust in Groningen, en zijn we daarna gaan eten en gisteren heb ik weer hardgelopen met mijn vriendin, voor het eerst sinds de griep, en zijn we daarna uit eten geweest in de Griek.

Ik ben bang dat ik voorlopig niet meer uit eten zal gaan, maar wat is dat toch altijd gezellig zeg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: COHEN

Reageer met quote
Nog gefeliciteerd Mamdarijn, beetje laat maar wel gemeend.
Heerlijk zo'n wandeling op je verjaardag (heb ik ook gedaan ohhh ) en jullie hadden schitterend weer die zaterdag.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 13:12    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Thanks!
Ik heb het op het moment te druk om mijn boekje goed bij te schrijven. Ook het menuutjes maken is niet meer echt nodig merk ik, mijn gewone eetritme is weer terug. Zodra ik voel dat ik mezelf weer teveel gun ga ik dat plan weer uit de kast halen, want het was wel goed om op te letten en lekker en goed voor mezelf te zorgen.

Ik kom net uit bad, na een drukke week achter me en een drukke week voor me wist ik even niet meer hoe ik mezelf kon ontspannen. Er stond een wandeltocht op de planning maar ik was gewoon te moe en toe aan een ochtendje lummelen. Maar ik werd niet rustig van die ochtend en toen pakte ik het kadootje dat ik van mijn dochter had gekregen, een Lush bubbelbad tablet. Ik heb deze in kwarten verdeeld en kan er daarom vier keer van genieten.. vandaag was mijn tweede bad.
Ik had ook een Libelle gepakt, maar die heb ik weggelegd, ik had echt 100% rust aan mijn hoofd nodig.

Blij dat ik dit heb geleerd het afgelopen jaar: drukte is niet erg als je er maar voor zorgt dat je je energie ook weer terug krijgt (het energieslurper en energie gever verhaal..)

Nog een ander momentje om te delen, heb ik net in het omdenksprintje geschreven maar wilde ik oorspronkelijk gisteren al in mijn boekje schrijven:

Gisteren merkte ik dat ik zo veranderd ben. Ik maakte een treinreis naar Groningen. Ik had een fles water in mijn tas en kocht een kop koffie op het station. Ik wilde er iets bij nemen maar niets had de aantrekkingskracht voor me om het te kopen, lees: niets was lekker genoeg. Dus ik liet het liggen. En eenmaal op de plaats van bestemming kreeg ik na een paar uur klussen appeltaart en wist ik waarom op station niets lekker genoeg was: in mijn achterhoofd wist ik al dat mijn broer en schoonzus vast al iets lekkers in huis hadden gehaald.

Ook op de terugweg heb ik niets gekocht maar een appeltje gepakt dat ook in mijn tas zat. Het voelde heel bijzonder. Omdat ik juiist bij stations altijd in de valkuil trapte van verkeerde 'gun' momentjes.
Het is niet de eerste keer dat me dit overkomt, ik denk dat ik het afgelopen jaar nog geen een keer iets in de kiosk heb gekocht..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Applaus voor jou, wat ben jij goed bezig zeg!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 18:09    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Goed bezig Mamdarijn. Ik hoop dat ik bij mijn eerstvolgende station bezoek jou voorbeeld kan volgen. Bij mij is het niet zo zeer de kiosk maar meer de smullers die ik moet vermijden. De geur van versgebakken friet trekt me steeds weer naar binnen. Het duurt nog even voor ik weer op het station kom dus ik kan nog even bedenken hoe ik dat ga aanpakken.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 11:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 811, 812, 813  Volgende
Pagina 812 van 813