Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 810, 811, 812, 813  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Alfons2712
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Lieve Mamdarijn,

Ik hoop dat het meevalt met de pijn en de stijfheid na je val van gisteren Yes! (nederlands=

Ik heb deze week veel aan je gedacht Lief Lachen
Ik moest heel vaak denken aan jouw verhaal over die lantaarnpalen bij jouw revalidatie.
In het begin kwam ik niet verder dan het eind van de tuin en terug, omgerekend, kwam ik dus nog niet tot de eerste lantaarnpaal.
Maar het gaat elke dag een beetje vooruit.
Gisteren kon ik 2 x 200 meter lopen Lopen

Sterkte lieverd en niet te hard van stapel lopen Cool

Groetjes en liefs, Alfons Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank je wel Alfons!

Gek genoeg heb ik vandaag iets meer last, gister alleen pijn aan mijn armen en bil, maar vandaag overal stram en stijf. Maar goed, in beweging blijven is wel de beste remedie.
Ik ga zo even naar het dorp om boodschappen te doen, lekkere dingen halen voor mijn zieke man.. En een paar uurtjes te werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 10:48    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Dat is juist helemaal niet gek, lieve Mamdarijn!
Het zou raar geweest zijn als je er vandaag minder last van gehad zou hebben.
Je spieren (en gewrichten) verwerken de klap meestal pas 1 dag later. Het is zelfs mogelijk dat je er morgen nog meer last van gaat krijgen.
Daarna ga je weer herstellen en wordt het langzaam minder.
In ieder geval veel sterkte.

Vandaag kwam ik al in 1 keer tot ruim 400 meter, vanmiddag nog een rondje.
Wanneer start het nieuwe sprintje?

Groetjes en liefs, Alfons Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 13:03    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Even een plaatje voor jou:

Een val van de trap is NIET leuk... hopelijk gaat het gauw weer beter!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 18:26    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Het is rustig in mijn boekje, net flink ziek geweest (griep) en hierdoor geen nieuw weekmenu gemaakt. Volgende week ga ik er weer eentje maken en volgen, voorlopig heb ik genoeg aan mijn doel, ik wil afvallen en zal me daarom houden aan mijn eetplan.

Tot nu toe gaat dat goed. Vandaag voel ik me weer fit. Gelukkig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 7:13    

Reageer met quote
Fijn dat je je weer fit voelt! En je hebt vier mooie groene vakjes op rij, dat wil je zo houden natuurlijk! Houd vol! Ook als er morgen gebak enzovoorts is... jij kunt dit!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Waardeloos dat je al griep hebt gehad ik hoop dat je snel weer de oude bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 9:38    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je Geke en Ellen!

De griep is gelukkig eentje van slechts 3 dagen (en ervoor en erna gammel ongemak en hoesten, proesten en niezen) Op 25 oktober mag ik mijn griepprik weer halen maar het afgelopen jaar heeft die prik niet voorkomen dat ik twee keer echt griep heb gehad.

Morgen ga ik mijn verjaardag niet echt vieren maar ik ga wel trakteren op mijn wandelgroep (na eerst even lekker gewandeld te hebben dus dan kan ik ook best wat nemen Idee ) en ik ga een gezellige lunch regelen op kantoor. Ook om te vieren dat ik een jaarcontract heb, en ik best blij ben dat ik dit leuke werk heb gevonden/gekregen.
En rond vier uur ga ik lekker hardlopen met mijn vriendin (een ere rondje noem ik het alvast)

Thuis gaan we het verder niet te echt vieren want mijn dochter zit midden in haar eerste toetsweek op Havo 4, en mijn zoon moet om 8 uur al de deur uit zijn voor school. Dus we gaan zaterdag iets gezelligs doen en ontbijt op bed en zo..

Ik vind het prima zo en ben blij dat ik morgen lekker vrij ben, want werken zou dan wel weer saai zijn eigenlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 3:54    

Reageer met quote
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Klinkt goed zoals je dag er uit gaat zien.
Ik wens je alle goeds voor een gezond en gezegend nieuw levensjaar.
Lieve groet,

Geke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 5:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 810, 811, 812, 813  Volgende
Pagina 811 van 813