Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 789, 790, 791 ... 813, 814, 815  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   a63
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Anneliez schreef:
Af en toe een rustdag is ook nodig, je moet wel herstellen natuurlijk. Veel plezier bij je broer en het concert!

Yep ook herstel tussendoor is van belang Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mrt 2017 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik ben werkelijk eerlijk waar even te druk voor weegclub.. Ik kom alleen even langs om te testen of ik de tijd goed heb aangepast in mijn profiel

Yes, in één keer goed, GMT + 2 (dat moet je instellen mocht je het nog niet gedaan hebben..)

Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mrt 2017 18:09    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 28 mrt 2017 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Anneliez

Dieet: Gezonder leven (Bright Line Eating)

Reageer met quote
Goeie tip, gelijk aangepast.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 mrt 2017 7:30    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heb ik zo maar twee bladzijden uit je boekje gemist... meteen maar even bij gelezen.

Gisteren heb ik nog vaak even aan je gedacht, het was precies een jaar geleden dat we rond het meertje gewandeld hebben. Wat leek alles toen anders, zowel bij jou als bij ons... ik ben voor ons allebei blij dat het er nu zo veel beter uitziet.

Wat naar voor je, als je dan toch een hypo krijgt terwijl het zo stabiel leek. Frustrerend. Terwijl je zo goed bezig bent met bewegen en je eetmomenten! En het noteren van wat je eet... Daar kom ik nog steeds niet echt aan toe helaas.

Waar ik ook echt niet aan toe kom is het aanpassen van de tijd hier. Daar kijk ik gewoon nooit naar, dus of daar een uurtje verschil in zit... het zij zo. Als ik weer in een wakkere modus sta, ga ik daar toch eens op letten. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mrt 2017 4:02    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Haha.. dus je zat vroeg of iets vroeger of was het wat later in mijn boekje..

De afgelopen week kwam ik ook niet aan mijn boekje toe. Ik had een deadline en daarna nog eentje en ik ga zo lekker naar mijn bedje toe..
Het eten ging niet zo geweldig volgens het 6 momenten schema dat vorige week zo vanzelf ging.. Maar goed ik blijf gemotiveerd en doe vooral mijn best om me steeds weer te herpakken..

De weegschaal was vanochtend zeer vriendelijk.. hopelijke blijft onze band nog even goed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mrt 2017 20:35    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zo.. vandaag lekker kalm aan gedaan, ook wel eens fijn. Gisteravond ben ik nog even lekker in bad geweest, dat was een goeie zet.. ik rolde totaal ontspannen mijn bedje in.

Morgen ga ik lekker een 10 km wandeling maken en zondag een wandeling met de kilometervreters. Maar eerst een verjaardagsfeestje en vandaag even flink aan de poets..
Of de tuin? Iedereen is de tuin al mooi aan het maken, maar het is nog winter, het kan nog (kapot) vriezen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mrt 2017 10:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zo heerlijk hè, af en toe een lekker bad.
De tuin vraagt wel om actie hoor! Plantjes kunnen wel doodvriezen inderdaad, maar al dat onkruid kan er best uit. Want dat groeit alweer gigantisch. Hier in elk geval wel.

ja leuk, zondag een wandeling met de kilometervreters! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mrt 2017 10:19    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ja maar als ik nu alle winterbeschutting weghaal (lees blad en takken) dan vriest alles stuk.. Maar ja wat is alles.. mijn tuin is niet echt mijn kasteel geloof ik.. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mrt 2017 12:49    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Niks gedaan in de tuin of in het huis, maar lekker genikst.. Nou ja, noem het nixen, vanochtend ben ik gestart met een schitterende wandeling van 10 km.. Maar daarna krant gelezen, uiltje geknapt en gerelaxed. Soms even de veer terug laten veren om de volgende week weer opgeladen te zijn..

Ik heb deze hele week niet geschreven en ga dat vanaf maandag toch maar weer wel doen. Vooral het 6 eetmomentjes per dag weer terugvoeren. Door alle drukte in mijn hoofd de afgelopen week slopen er wat extra momentjes bij en dat is nou net niet wat ik wil..

Vrijdag heb ik een heerlijke bieten humus gemaakt, en vandaag bij de lunch naast de andere helft van de humus ook een lekker champignonsoepje gebrouwen.. Vanavond een bonenschoteltje dus onverwacht een vegetarisch dagje..
Bij de koffie had ik een appelpannenkoekje.. Het is echt niet erg hoor om bewust te eten.. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 apr 2017 21:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 789, 790, 791 ... 813, 814, 815  Volgende
Pagina 790 van 815