Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 785, 786, 787 ... 813, 814, 815  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Thanx!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 22:58    
Vrouw Weeggegevens   a63
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
even Zwaaien ben weer van de partij
lieve groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mrt 2017 20:36    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik wip gelijk even naar je boekje! Fijn dat je er weer kunt zijn Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mrt 2017 22:51    
Vrouw Weeggegevens   P66

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hoi mandarijn, ik heb vanochtend de online EGA cursus besteld. In het verleden hadden wij wel eens contact hier. Mag ik af en toe tegen je aan 'zeuren' of advies vragen? Groetjes Syl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mrt 2017 7:31    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Altijd welkom Syl! Had jij niet een ander egeltje in je avatar destijds? Een bruine?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mrt 2017 11:35    
Vrouw Weeggegevens   P66

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Het zou best kunnen. Ik heb wel mijn ticker net weer aangepast naar hoe hij er vroeger uitzag volgens mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mrt 2017 11:53    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zo.. Ik was in het boekje van Yvonne en bekeek haar menuutjes en zag dat zij zich wat zat te vertellen bij het vlees uit groep 2 (varkens, rund mogen we 3x per week nemen, ook lunch telt mee) Yvonne zat op 4x en vorige week meer dus ik dacht.. laat ik haar daar maar even op wijzen.

Ze bedankte me hiervoor en mijn reactie was dat in het land der blinden eenoog koning is.. Dat ik wat aan het aanklooien ben.. op het moment.
Haar briljante doch simpele tip: ga zelf ook weer schrijven dan..

17 februari was mijn laatste menu postje.. Mijn voornemen om nu toch echt weer eens af te gaan vallen is al een heel klein beetje naar de achtergrond verdrongen. Met goede redenen hoor: bijvoorbeeld eerst focussen op mijn nieuwe werk, ik kan geen twee dingen tegelijk.. En zo spelen er meer dingen..

Maar mijn lijf wordt hier niet fitter van. Doe ik mezelf echt een plezier met koekjes en nootjes? Moet ik nu echt weer toegeven aan graaitjes uit de dropjespot die op mijn verzoek gevuld is vorige week?

Dus vandaag vertelde ik aan tafel dat ik weer 'normaal' ga doen. Mijn man reageerde buitengewoon flauw; met recht want ik heb hem aangespoord om meer koek en snoep te kopen omdat ik de teugels minder strak wilde houden. Dus die had ik verdiend.. Maar ik ga er weer voor. Koekjes en snoep krijgen geen vrijkaartje meer. Na sporten eet ik een bakje yoghurt met een banaan of een appeltje met kaneel.
Mamdarijn gaat er tegenaan..

Vandaag gegeten (en dan even aantekenen dat ik pas rond 17.00 het roer om gooide)

O: 250 cc yoghurt, met 25 gr cornflakes en een mandarijn
T: 2 lotus koffieleutjes bij de koffie
L: tosti van twee witte boterhammen met geitenkaas, ongeveer 30 gram, paprika, champignon in schijfjes met een kloddertje Aioli
T: banaan
T: handje borrelnootjes
T: sinaasappel
T: handje snoepjes (haribo)
T: oh bah.. wat veel tussendoortjes!
A: ongeveer 100 gr aardappelblokjes, ongeveer 100 gr hamlap, gegrilde groenten (paprika, ui, courgette, tomaat en champignon)
T: 2 lotus koffieleutjes bij de koffie.. soort afscheid Verward

Ik zie het al.. gelukkig is dit ook zaterdag en mag ik in het weekend altijd wat extra's van mezelf. Maar dit slaat toch echt nergens op..

Het roer gaat om
Het roer is om

Ik ben om.

Week 1, start zaterdag: 1x kaas, 1x vlees uit groep 2

Laatst aangepast door Mamdarijn op za 18 mrt 2017 21:39, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mrt 2017 21:22    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Uit het 12 wekensprintje (en mijn reactie daarop)

DOEN schreef:
En nu kwam ik ook deze tegen.

http://www.lindanieuws.nl/lindalijnt/linda-de-mol-gaat-lijnen-mijn-startgewicht-haalt-het-nos-journaal-denk-ik/

Allemaal stokken.......ik persoonlijk vind het een heerlijk mens. Lachen

Wat een leuke tip!

Ik had juist vandaag 'het roer om'- gevoel dankzij een porretje van Yvonne omdat ik zelf schreef dat ik een beetje aan het aanklooien ben. De passie die ik aan het begin van deze 12 weken sprint voelde om serieus aan de slag te gaan is een heel klein beetje mistig geworden, laat ik zeggen.. de ramen zijn wat beslagen..

Kortom: ramen gelapt en ingeschreven.. Gelijk ook aangemeld voor twee maanden gratis met haar personaltrainer dus ik heb het gevoel dat mijn mouwen zijn opgestoopt.

Op 20 maart gaat het van start maar ik ben maar gewoon gelijk begonnen.. Als het goed is zijn het kleine ingrepen, want in principe eet ik bewust en beweeg ik genoeg.. Maar ik voel wel de drang om de punten op de i te zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mrt 2017 21:27    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik krijg spontaan de bibbers van deze kordate stappen.. A gezegd en gelijk staat B in mijn mailbox.. Die Carlos ziet er veel te fanatiek en sportief uit..
Hellupie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mrt 2017 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
A, B en C van Carlos.
Wat het ook is, als het je weer op weg helpt is het goed.
Ik zeg: ga ervoor!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mrt 2017 22:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 785, 786, 787 ... 813, 814, 815  Volgende
Pagina 786 van 815