Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 777, 778, 779 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   A1968
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een heel goed, gezond en mooi 2017 gewenst, en dat sommige wensen maar uit mogen komen. In ieder geval weer een leuke nieuwe baan voor je.

dikke knuffel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank je Astrid! Ik ga de komende maand ook echt mijn best doen een baan binnen te harken, niet te kijken naar de functie eisen (die op het moment overal heel hoog liggen) en ook niet te kijken naar lange termijn.. Over een paar weken ga ik naar een informatiedag over een coach opleiding en ik hoop dat ik daar wat verder kom met mijn langere termijnplannen..

Dank je Alfons voor je grappige wens

En welkom terug AbFab! Lang geleden joh! Ik wip straks ook even naar je boekje, alvast veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 21:04    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
O.. En Kaktus.. het was een superleuk kerstdiner. Onze dochter had het echt goed voorbereid en eerlijk gezegd was alles goed in balans. De kerstboom met pesto hebben we geschrapt.. Toen we bezig waren met de perziktaart leek dat toch teveel te worden bij nader inzien. En dat was een goede inschatting.. De maten en gewichten voor de taart had ze ook netjes omgerekend naar grammen en graden celsius.

Oud en Nieuw werd nog leuker dan we bedacht hadden. We hebben een kniepertjesbak traditie en zouden gaan gourmetten. Dat was het plan. Maar een dag voor oud en nieuw belde mijn broer met de vraag of hij een 6 persoonsbungalow zou boeken (of een vier-persoons maar dan zonder ons) Hoe leuk is dat!
Hij zou eigenlijk op vakantie met zijn dochter maar door omstandigheden bleven ze haken op een weekendje weg in een bungalowpark. Dus zaten we opeens in Limburg. We hadden het kniepertjesijzer gewoon meegenomen en het gourmetstel, dus die plannen gingen gewoon wel door, maar het werd een + weekendje met een lekkere wandeling, megamooi vuurwerk (zonder het zelf te kopen) en een fijne nieuwjaarsduik in het zwembad op het park..
En heerlijk veel spelletjes gespeeld.

Wat een mazzel hadden we, echt fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 21:11    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een mooi verhaal Mamdarijn !!
Veel succes in het nieuwe jaar.
Het gaat je lukken !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jan 2017 0:12    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat fijn dat het weekend in Limburg met je broer zo geslaagd was!
En nu met goede moed en vertrouwen het nieuwe jaar in. 2016 was een leerzaam jaar voor jou (en ook voor mij trouwens), en heeft je vast ook dingen gebracht waar je nu nog niet blij mee bent, maar waarvan je over een tijdje zult zeggen: o, dus daarom is het zo gelopen... niet als dooddoener bedoeld maar als oprechte bemoediging.
Er komt iets heel moois voor jou op je pad, dat geloof ik beslist.
Knuffel van Geke

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jan 2017 6:13    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Wat een geweldig leuk oud en nieuw hebben jullie gehad zeg! Wat klinkt dat enorm gezellig.

Ben zo benieuwd wat 2017 voor je brengt! Hoop op het beste!

Zie niet op tegen wat je nog moet, maar wees trots op wat je al hebt bereikt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 23:03    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Een nieuwe dag vol nieuwe kansen.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 9:49    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   A1968

Reageer met quote
oei dat klinkt optimistisch....heeft het geholpen?
hoe is het met je Mamdarijntje?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 19:56    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Vertel, vertel!!!

Zie niet op tegen wat je nog moet, maar wees trots op wat je al hebt bereikt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 22:10    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Niet te geloven..
Ik typte dit gewoon als ochtend groet, ook een beetje aan mezelf.. Was het zelfs vergeten, maar werd er toen ik het typte zelf wel vrolijk van. Het had te maken met mijn plannen voor de dag, ik wilde minstens één sollicitatie de deur uit doen, had een wandelafspraak met een vriendin. Ook wilde ik me beter aan mijn plan houden met eten en bewegen.

Na een actieve ochtend maakte ik voor mezelf een lekkere lunch. Ik had een lekker vers broodje (van de Lidl) met kaas en sla gemaakt, en had mijn man gevraagd een bloemetje mee te nemen. In huis had ik wat zitten ruimen, en ik had er even behoefte aan.. Toen mijn broodje op was en de bloempjes in de vaas stonden belde iemand die ik ken, en hij vroeg me of ik nog een baan zocht..

Om een lang verhaal kort te maken.. Hele grote kans dat ik morgen een nieuwe baan heb. Hij vroeg ook of hij mijn vorige directeur mocht bellen en natuurlijk mocht dat. Ondanks dat ik daar niet goed pastte qua werk wist ik van hem dat hij een goede referentie af zou geven. Vanavond had ik weer even contact met mijn waarschijnlijk toekomstige werkgever en hij vertelde dat de directeur had gezegd: dit is een 100% match.
Hoe gaaf is dit. Zo voelt het namelijk ook..

Maar goed nog even wachten tot morgen dan vertel ik meer Lachen

Dat het een nieuwe dag vol nieuwe kansen was klopt dus achteraf als een bus cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 1:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 777, 778, 779 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 778 van 812