Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 775, 776, 777 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoe is het hier, Mamdarijn? Je bent zo stilletjes... Alles wel goed met je?

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 nov 2016 9:23    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Lief dat je het vraagt Geke! Ik ga mijn gangetje en heb op het moment niet zoveel te vertellen denk ik. Elke dag vrij actief in beweging, vaak in gesprek met anderen over mijn toekomst en zoektocht naar wat ik een leuke baan zou vinden, last van de korte donkere dagen en het regenachtige grijze weer en vooral op z'n best als ik lekker kan poetsen.
Soms een beetje somber, soms lekker vrolijk, en soms een beetje stilletjes..

Het plan om de puntjes op de i te zetten wil nog niet echt lukken. Zolang ik actief en in beweging ben is dat niet zo'n probleem maar eigenlijk voel ik me hier nog wel het minst tevreden over.

Ik ben net lekker in bad geweest en las een oude Libelle. Daar stond weer een prachtig artikel in over rond zijn en dat dat helemaal niet erg is. Als je gezond eet en beweegt zegt je gewicht niet alles over de conditie van je lichaam.. Er stond ook iets over het BMI maar dat ben ik weer vergeten. Maar het stemde me rustig.

Morgen ga ik lunchen met twee meiden, mijn verjaardagskado van hen aan mij. Ik ben benieuwd wat het gaat worden en heb er heel veel zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2016 0:21    

Reageer met quote
Klinkt goed Mamdarijn! Al zou je de puntjes beter op de i willen hebben, schrijf je.
En dan dat nadenken over je baan en wat bij je past... lijkt me ook wel lastig hoor. Jij bent zo veelzijdig en vindt heel veel dingen leuk, dus ja wat is het dan echt voor je? En is daar een boterham aan te verdienen?
Jij bent een expert in het zoeken naar speciale oplossingen en creatieve wegen, je zult beslist hier ook een weg in vinden.

Ik wens je alvast een hele gezellige lunch toe met de meiden!

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2016 6:16    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Supercoach of duizendpoot, wellicht ook is regelnicht een goede jobomschrijving voor iets wat jij goed kent en kan 😉. Vind je dat ook leuk om te doen?

Gewicht zegt niet alles, BMI ook niet. Vet% indien goed gemeten wel, maar dan nog is het zo dat een postuur en een figuur iets is wat op de één of andere manier bij ons hoort. Ronde billen, ronde borsten, mals buikje ipv sixpack Dat is hoe een vrouw er meestal uitziet. Kweek je serieus spieren doir al het sporten, dan gaat je BMI omhoog en ook je verbranding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 12:19    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Regenlucht.. haha.. Op het moment niet hoor, ik zit meer in de luiwammeshoek vandaag Lachen

Gisteren ben ik de hele dag weg geweest, eerst gewandeld, aansluitend gelunched en daarna doorgegaan naar Utrecht, naar de presentatie van de Groene bijbel. Erg leuk om oud collega's te zien en te spreken. De locatie van de presentatie was ook supergaaf, de metaal kathedraal. Ik was hier nog niet eerder geweest, was echt een belevenis..

Daarna patat gegeten en door naar koor.. Geen wonder toch dat ik nu even loop te nixen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 14:59    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Piep.. ik schreef regelnicht en op een of andere manier wist autocorrect hier regenlucht van te maken zonder dat ik dat had gezien..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 12:10    

Reageer met quote
Haha, ja ik had het gezien. Regenlucht... ook wel leuk, maar geef mij de zon maar. Lachen

Regelnicht vind ik wel een passende functie voor je. Nu nog een bedrijf vinden waar ze zo iemand nodig hebben.
Het komt goed, Mamdarijn!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 14:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ha Mamdarijn,

Na lange stilte van mijn kant weer even in je boekje gelezen. Kom even zwaaien. Zwaaien

Liefs, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 dec 2016 11:19    

Reageer met quote
Hoe is het nu met je?
Veel liefs van hier. Plus knuffel. Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2016 18:05    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kom je ff groeten, ineens miste ik je...

Liefs!

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2016 11:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 775, 776, 777 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 776 van 812