Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 773, 774, 775 ... 813, 814, 815  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mutya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hey Mamdarijn,

Klinkt als een leuke dag en fijn dat je zoveel herkenning en tips hebt gevonden bij je vriendin. Deed kletsen maar calorieën verbranden he? Dan zou ik vandaag ook flink afvallen Lachen

Ik heb altijd al een interesse in biologie gehad dus vind de natuur sowieso overweldigend mooi. Lijkt me inderdaad wel bijzonder om dan een prent te zien met jonge bomen waar jij een eeuw later tussen de oude dikke bomen hebt gelopen.

Bijna net zo mooi als een verdwenen buikje he ohhh

Hier gaat het inderdaad erg goed!
De knop is nu echt om na een negatieve dag denk ik niet meer meteen ow het heeft geen zin meer. Maar ga ik er harder tegen aan. Ondanks afgelopen zondag ook bijna een kilo kwijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Erg blij Super Mutya! Tja afvallen is niet alleen een kwestie van minder en anders eten, er zitten ook mentaal haakjes en ogen aan.. Goed van je dat je er weer helemaal voor gaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 13:55    
Vrouw Weeggegevens   NetjeVetje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, koolhydraatarm

Reageer met quote
Hee Mamdarijntje!
Ik kom ook weer ff koekeloeren! Fijn dat je struisjes methode ook écht werkt! Haha zo zie je maar, face the fact...geeft effect!!
Staat in Laren niet ook de dikste eikeboom van Nederland? ... monument.. ff googlen.. ja Laren bij Lochem dan he... wellicht ben je in het andere Larem geweest die bij Hilversum hahaha.
Anyways... zulke grote bomen zijn altijd indrukwekkend...ik denk dan altijd.. wat zullen díe allemaal al gezien hebben de afgelopen honderden jaren...
ik ben in Amerika ooit eens in het Seqouia National Parc geweest... dat is echt echt indrukwekkend .. dan zijn wij als mens maar zoooooo nietig!
Maar goed... zo dik als die ouwe bomen zijn... zo slank worden wij! Hahaha
Gewoon doorgaan en stug volhouden!
Tot gauwmaar weer!
Doegiessssss

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2016 10:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dus bedankt voor het hier naar toe terug halen Mamdarijn dat helpt ook echt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2016 10:27    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   a63
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ha Mamdarijn,

wat heerlijk dat gevoel van struisvogel die zijn koppie niet meer weg steekt en dan ook nog zo'n strakke buik. Jippie.
Je mag trots op jezelf zijn.

lieve groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2016 13:20    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
kom effe zwaai zwaai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2016 18:31    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Netje.. is dat niet van dat liedje: "Ik heb een tante en een oom die zitten in een eikenboom.. een eikenboom in Laren.."

Link

Mijn buikje voelt nog steeds geslonken Anja (A63).. Maar strak is toch wel eh.. Nou laten we zeggen was het maar waar Lachen
Maar ik voel me slank en prettig. Dat de weegschaal iets anders zegt is dan maar even zo, ik blijf lekker nog even genieten van mijn goede gevoel.

Mutya, dank je wel voor je lieve reactie in mijn boekje.. Graag gedaan en super dat je zo lekker en goed op dreef bent!

Tot slot zwaai ik even terug naar Astrid.. We starten de film.. geen idee wat ik ga kijken.. Dochter en mijn man hebben gekozen.. Ik wilde iets romantisch maar dat gaat het waarschijnlijk niet worden..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 okt 2016 19:54    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En was het een leuke film?

Maar je bent iig al een stuk slanker Mamdarijn logisch dat je je daar goed van gaat voelen toch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 okt 2016 8:12    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Het was een spannende actiefilm Lachen 'Olympus has fallen', over een terroristische aanval op het witte huis.

Tjonge, het is alweer 1 november. Tijd vliegt, ik ben nog steeds blij dat ik even een echte time out heb. Mijn eerste maand zonder baan is voorbij gevlogen. Ik kom nu een beetje tot rust en heb het blijkbaar nodig om tot mezelf te komen.

Struisje steekt een beetje haar hoofd in het zand, dus werk aan de winkel. Puntjes gaan weer op de i. Het is verleidelijk om weer alles te nemen waar ik zin in heb, dus ik ga weer even oefenen in Nee zeggen tegen mezelf..

Gisteren liepen we de laatste les met Evy voor de 5 km, we waren met z'n drieën. Mijn hardloopmaatje had het weekend ervoor de 21 km gelopen, op haar eigen tempo maar ze deed het! We hebben het gevierd met koffie en taart. We hadden drie verschillende stukjes in kleine stukjes laten snijden en kregen dat geserveerd op een plankje. Normaal zou ik 1 stukje nemen, maar dit maal hebben we alles eerlijk verdeeld. Heerlijk, een glutenvrij yoghurt notentaartje, een kokos-notentaartje en een kwarktaartje met sinaasappel. Alles vers gebakken/zelfgemaakt.
Prima, en soms moet je dingen vieren.

Maar toen ik thuis kwam pakte ik alsnog een speculaasje bij de koffie terwijl ik op zo'n moment dan beter kan denken: ik heb al iets lekkers gehad vandaag, klaar.
Dus dat ga ik weer trainen. Lekkers mag, maar niet ongelimiteerd..

Dag sinterklaasje. Hij was een week toegelaten in ons huis maar ik ben hem nu alweer zat Sinterklaas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 nov 2016 16:07    
Vrouw   jomin
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Goede morgen

Ik kom even kijken en gedag zeggen.
5 km hardlopen met evy. Goed gedaan!!! Applaus
Ik heb dat in het verleden ook wel gedaan.
Mooi taaltje op de podcasts.

Leuk om te lezen hoe het met je gaat.
Motiverend.

Groetjes jolanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 nov 2016 8:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 773, 774, 775 ... 813, 814, 815  Volgende
Pagina 774 van 815