Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 772, 773, 774 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
ja daar knap je echt van op..

Mijn soepje was inderdaad lekker, stond in bakjes in de koelkast.. Dus ik hoefde er niet veel aan te doen en heb alleen champignons en bleekselderij toegevoegd.. De soep zelf was gemaakt van alle groente en gehaktrestjes van de gourmet.. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Mutya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Vind soep sowieso erg lekker. Van de week ook maar weer eens maken

Maar idd je knapt er erg van op. Wel slim al bakjes soep in de koelkast te hebben

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2016 18:15    
Vrouw Weeggegevens   a63
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Mutya schreef:
Vind soep sowieso erg lekker. Van de week ook maar weer eens maken

Maar idd je knapt er erg van op. Wel slim al bakjes soep in de koelkast te hebben

ja, lekker dadelijk maar eens paprikasoepje maken als tussendoortje. Yammie, nu al zin in.

EN ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag vorige week. Leuk hoor zo'n verassing van je man.

Lijkt me ook moeilijk om te horen van je oud-collega. Lastig hoor.

Ga zo dadelijk voor het gaat regenen ook nog even aan de wandel voordat ik later in de middag aan de slag ga.
Rare werkweek deze week . . . . . . Maar ach, dat komt volgende week weer goed.

Lieve groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 13:22    
Vrouw Weeggegevens   NetjeVetje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik kom even langsgesuisd... haaaaaahaaaaaaiiii!!! Fiets

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 14:56    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zwaai ook eventjes zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 okt 2016 13:58    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Lief!

Tja het is wat rustig in mijn boekje maar ondertussen gaat het ook nog steeds goed met mijn struisjesplan -> operatie hoofd uit het zand. Ik eet lekker en volgens het eetplan met af en toe een stukje chocola of een koekje. Het mooiste vind ik zelf dat ik het ook bij eentje kan houden, echt eetrust en natuurlijk af en toe ook nog wel onrust maar dat is vaak goed op te lossen met een stuk fruit of een bakje yoghurt.

Zolang ik maar dingen doe, in beweging blijf, dus ik ben vrij actief. Gisteren hardgelopen - iemand geholpen met klussen in nieuw huis - avond gewandeld met de fit in beweging groep (als begeleider)

En vandaag ga ik naar een vriendin in Bussum.. Daar ben ik al een tijd niet geweest, dankzij mijn verjaardag hebben we even een afspraak gemaakt. Ik hoop dat we lekker gaan wandelen.. Maar dat zien we wel.

Zwaai terug!
Zwaaien

Volgende week even weer serieus solliciteren, ik had me deze week vakantie gegeven (ZZP-er worden is vast niks voor mij Erg blij )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat heerlijk Mamdarijn, dat je die 'eetrust' ervaart!
Ik heb dat ook hoor, alleen er zijn soms van die andere momenten... koekjes hoef ik gelukkig niet meer (wonderbaarlijk hè) maar ik wil dan graag nootjes, een banaan, een cracker met kaas... en zit me dan maar wijs te maken dat dat allemaal gezonde dingen zijn. Maar ondertussen neigt dat toch wel naar een soort 'vreetbui'. Ach ja. Maar meestal gaat het gelukkig goed, vooral overdag.

En wat goed van je, dat je zo lekker actief bent! Actief met hardlopen, wandelen, bezig zijn in huis, enzovoort.
Ik wens je een hele fijne dag toe bij je vriendin in Bussum!

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 10:45    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je zo actief blijft hoor Mamdarijn.
Als je ZZPer bent in iets wat je leuk vind is het makkelijker zo heb ik net van 10.00 tot nu administratie gedaan met plezier nog wel Geschokt

Veel plezier vandaag en succes met solliciteren toe gewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 13:35    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Klinkt goed Mamdarijn!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 13:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ja hè Astrid, Geke en Mutya, ik ben echt blij dat we weer wat beter in het zadel zitten allemaal op het moment. Ik lees tenminste bij jullie ook goeie berichten.

Ik was vanochtend echt blij op de weegschaal. Maar ook later toen ik in de trein zat en naar beneden keek omdat ik een boek aan het lezen was.. Ik zag nl geen buikje.. en dat was een heerlijk momentje..
Door het (hard) lopen trekt mijn lijf weer lekker strak..
Jippie!

Bij mijn vriendin was het echt even heerlijk om bij te kletsen. Ze is ook ongeveer twee jaar geleden werkloos (en supervermoeid) geweest dus mijn verhaal vond veel herkenning bij haar. Ze vond destijds al snel een nieuwe baan (op 58 jarige leeftijd dus dat was wel even een opsteker voor haar) maar zit gedeeltelijk nog in de Weight Watchers omdat ze geen full time baan heeft gevonden. Ook voor het omgaan met deze Weight Watchers situatie heeft ze me heel veel bruikbare tips voor gegeven.
We hebben meer gekletst dan we van te voren hadden bedacht en zijn daarom zonder de wandeling naar het museum gegaan (Singermuseum in Laren) We wisten allebei niet wat er voor tentoonstelling was, maar hebben genoten!.
Het ging over de geschiedenis van een Amsterdamse kunsthandel van een eeuw geleden tot de vijftiger jaren, met naast mooie stukken ook prachtige verhalen over de kunst en het tijdbeeld van toen.

Erg bijzonder vond ik een prent (of ets) van het Loo in Apeldoorn, precies de plek waar ik afgelopen zaterdag gewandeld heb. Omdat ik in Zeewolde woon geniet ik tegenwoordig nogal van oude bomen.. Dus zo ook in Apeldoorn. Daar stonden prachtige oude exemplaren.
Maar als je dan ziet dat ruim een eeuw geleden ook daar vooral jonge bomen stonden op zo'n prent dan raak je echt even onder de indruk van de tijd.. Over een eeuw staan hier ook dikke bomen
Erg blij
Alles is relatief..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 23:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 772, 773, 774 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 773 van 812