Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 771, 772, 773 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   NetjeVetje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, koolhydraatarm

Reageer met quote
Oohhhh je was jarig gisteren!!
Te laat maar niet minder gemeend: Gefeliciteeeeeerd!!
Hopelijk heb je een leuke dag gehad! Met even lekker niet letten op het eten, maar gewoon even lekker genieten van allemaal lekkers!!
Hie gaat het verder met je?
Tot gauw maar weer!!
Doeidoeiiiiii!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2016 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Alfons2712 schreef:
Was ik toch bijna te laat Schaam Schaam
Gelukkig kan ik je nog op tijd feliciteren.
Van harte gefeliciteerd, lieve Mamdarijn!
Ik hoop dat je een fijne dag hebt (gehad).

Groetjes en liefs, Alfons Kussen

Dank je wel! Ik was een beetje nieuwsgierig naar het plaatje maar het is me niet gelukt die erbij te toveren..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 2:03    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik was echt heel moe na mijn verjaardag, maar het was een heel fijn feestje, een paar vriendinnen die ik lang niet had gesproken en gezien kwamen voor mij onverwacht.. Mijn man had ze zonder dat ik dat wist uitgenodigd.

De dag erna kwam mijn ex-collega van mijn vorige baan (die ik in maart had opgezegd) langs. Ze vertelde dat ze overspannen is.
Dat hakte er wel even in dus ook gisteren kwam ik nergens meer aan toe. En vandaag heb ik veel geslapen en veel gewandeld.. Beetje opgeknapt maar nu midden in de nacht zo fris als een hoentje.. Soepkip..
Dat moet morgen anders Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 2:12    
Vrouw Weeggegevens   NetjeVetje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, koolhydraatarm

Reageer met quote
Hee nachtbraker!
Wat een leuke verassinging van je mannetje!! Genieten!
Wat sneu wel van je oud collega... dat zijn nooit fijne dingen om te horen. Je hoort het zó vaak tegenwoordig! De werkdruk word almaar groter en je moet het met steeds minder mensen doen...
Nou soepkippie... gauw weer in je normale ritme komen hoor... midden in de nacht een bouillonnetje trekken is nou niet echt je van het! Whoehahahahaha
Doeidoeiiiiii

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 10:26    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mutya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Wat een tijd om wakker te zijn zeg haha. Hopelijk heb je snel weer een fijner ritme te pakken.

Maar het is logisch dat zoiets van je excollega jou ook niet in je koude kleren gaat zitten.

Kom snel weer eens bij lezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pfff, Mamdarijn... ik snap helemaal dat het je bezighoudt van je oud-collega. Jij wist dat je móést stoppen, anders kwam het niet goed... en dat zie je nu bevestigd. Maar het is wel ontzettend rot voor haar, dat het zo gelopen is.

Als ik het goed onthouden heb, ben je vanmorgen lekker aan de wandel met een stel 'wandelzussen'... veel plezier en ik lees wel weer hoe het geweest is!

Wat ontzettend leuk trouwens dat je een feestje had met onverwacht langskomende vriendinnen! Die man van jou heeft altijd goede ideeën zeg! Lachen

Fijne dag en tot later!

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 10:45    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Oeh.. Geke.. Tranen schieten in mijn ogen, je slaat de spijker op zijn kop over mijn collega.. Ik heb er ook echt een enorme knal van dat zij nu aan het eind van haar latijn is (en ik eigenlijk ook, al ben ik er inderdaad op tijd bij geweest volgens mijn man). Dat ik een half jaar op een verkeerde werkplek heb gezeten heeft me enorm snel over de stress van de vorige baan geholpen. Maar bij het UWV stipte die mevrouw dat ook al fijntjes aan.. Dat ik een hele intensieve tijd heb gehad met de baan ervoor.. En dat ze zich goed voor kon stellen dat ik daar nog niet helemaal vrij van was..

Vanochtend heerlijk gewandeld inderdaad, ik ben er heel enthousiast van dat ik dit ben gestart en dat de mensen die aansluiten ook echt hetzelfde ervaren als ik. Dank je voor dit goeie idee, ik was er zelf nooit opgekomen denk ik..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 14:31    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
NetjeVetje schreef:
Hee nachtbraker!
Wat een leuke verassinging van je mannetje!! Genieten!
Wat sneu wel van je oud collega... dat zijn nooit fijne dingen om te horen. Je hoort het zó vaak tegenwoordig! De werkdruk word almaar groter en je moet het met steeds minder mensen doen...
Nou soepkippie... gauw weer in je normale ritme komen hoor... midden in de nacht een bouillonnetje trekken is nou niet echt je van het! Whoehahahahaha
Doeidoeiiiiii

MMmm lekker.. een soepje.. Ik ga gelijk (midden op de dag) een soepje maken Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 14:33    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je wel voor je berichtje Mutya, ik duik straks ook effe in jouw boekje hoor.. Maar eerst even de potten op het vuur Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 14:34    
Vrouw Weeggegevens   Mutya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Dank je wel voor je berichtje Mutya, ik duik straks ook effe in jouw boekje hoor.. Maar eerst even de potten op het vuur Lachen

Lekker soeppie geworden ohhh
Vriendlief had van de week ivm het hier dus aangebroken griepseizoen en de kinderverjaardag ( dus visite) lekker kippensoep gemaakt. Heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 15:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 771, 772, 773 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 772 van 812