Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 769, 770, 771 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Lijkt me hartstikke leuk zo'n workshop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2016 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Erg blij Dat was het ook Nicky!

Geke het gaat echt hartstikke goed hier, druk druk druk maar wel goed.
Deze week ben ik mijn CV aan het maken (ja die had ik al lang gemaakt maar het UWV wil dat ik er eentje volgens hun methode maak. Gloeiende gloeiende.. voor de derde keer druk mee en weer nét iets anders dan die in januari.. Vooral dat je na een kwartier automatisch wordt uitgelogd als je tussendoor niets hebt opgeslagen.. Ik had echt een heel goed stukje gemaakt over mijn werk op BCB en dat werd dus niet opgeslagen omdat ik er veel langer aan werkte dan het toegestane kwartiertje van UWV.. De tweede keer ging wel iets sneller.. maar nog niet binnen dat kwartier. Schrijven is bij mij een proces dat niet echt snel gaat.. Maar dit keer had ik de tekst eerst gekopieerd.. Dus nu was ik het niet kwijt. Zo irritant!!

Verder vandaag druk met de stichting Bootvluchteling, de was, hardlopen en o ja.. we hebben ook een logeetje in huis uit Duitsland dus engels praten, dochter bemoedigen dat ze het echt hartstikke gezellig maakt voor het meisje (want ze is een topgastvriendin.. echt leuk om te zien) en het meisje even ontlasten door even stiekem duits met haar te kletsen.. O o o Mamdarijn is superinternationaal bezig (het werk voor bootvluchteling is ook vaak in het engels..)
Kortom ik ga maar eens vroeg naar bed, want morgen ga ik wandelen, kerkblad maken, ziekenhuis bezoeken (afspraak met de verpleegkundige), daarna koor. Beetje uitgerust zijn kan geen kwaad..

O ja, nog één ding, ik ben ook gestart met een schrijfproject; Schrijvend bezinnen.. Echt heel gaaf om te doen, ik ontdek er heel veel nieuwe dingen door. Het project is verdeeld in 52 weken, en elke week lees je een stukje uit de bijbel en krijg je er verschillende schrijfopdrachten bij. Het is een boek van Coby Kremer en ik ben echt verbaast hoeveel je schrijvend van jezelf en de bijbeltekst ontdekt. Toevallig gaat het deze week over een pelgrimstocht (een lange wandeling..) dus dat spreekt me dubbel aan.
Ik ben vandaag bij de derde dag en moest vandaag schrijven over of ik het herken dat je op de goede weg denkt te zijn maar dan om moet keren..

Nou dat herken ik wel Lachen
Voor wie nieuwsgierig is waar ik deze week mee werk: Lucas 2 vers 41 tot 52 (over de 12 jarige Jezus in de tempel) Had je niet gedacht hè dat dat over een flinke wandeling ging..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2016 21:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo te horen een 'rijk gevuld bestaan'! Lach

Veel aan het schrijven dus: CV en bezinning. Kun je de bezinnings-stukjes misschien naar het UWV sturen? Worden ze daar misschien ook wel heel bedachtzaam van?! Uitlachen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 19:22    
Vrouw Weeggegevens   A1968
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeetje heb je nog wel tijd voor een nieuwe baan? Lachen

lekker bezig!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 20:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   NetjeVetje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi hoi! Ik kom ook weer even binnengehobbeld!
Drukkiedrukkie lees ik! Goed bezig!
Intermultinationaal nog wel! Hahaha
Hoe gaat het met je struisjes?
Hier de boel ook weer even opgepakt, terug van vakantie, weer terug proberen te komen binnen de lijntjes! Vanaf volgende week maandag ben ik weer helemaal back on track!!
Ik wens je in ieder geval alvast een heel fijn weekend toe!
Lees je gauw weer!
Doeidoeiiiiiiiii

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 16:19    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ha Netje!
Ik moet erg mijn best doen de struisjes hun koppie uit het zand te laten houden hoor! Door het actieve/sportieve programma op dit moment heb ik meer last van honger/trek. Gek genoeg vooral op de dagen/momenten dat ik rustig aan doe..

Heel kinderachtig maar ik had echt verwacht vandaag onder de 75 te zitten. In het ziekenhuis woog ik nl ook 74,5.. Maar goed, een weegschaal is nu eenmaal grillig en gisteren en eergisteren heb ik rundvlees gegeten dus dat zal allemaal met elkaar te maken hebben. En daarnaast weet ik dat ik de goede keuzes maak, dat mijn broeken afzakken, in ieder geval niet meer knellen en dat vind ik prima!

Het was deze week extra druk, ik heb nog een paar klussen te doen dus ik vlieg weer snel verder. Weegclub is leuk.. maar kost wel veel tijd, en tijd vliegt als je 100% thuis zit. Vraag me niet hoe dat kan maar het is echt waar! Ik heb het tijden niet zo druk gehad!

Ik ben heel blij met de nieuwe dingen die ik op het moment doe, ze geven me vleugels en energie. Ik ben ook eindelijk een beetje bijgeslapen en raak beter uitgerust.
In het ziekenhuis kreeg ik te maken met hele goede bloedsuikerwaarden dus ook daar kan ik alleen maar blij en tevreden over zijn. Dat ik EGA weer volledig heb opgepakt en serieus goed voor mezelf aan het zorgen ben heeft mooie resultaten.

Woensdag op koor was ik ook echt enthousiast. We zongen alweer een nieuw stuk vier stemmig en het is prachtig. Als toegift zong de dirigent een schitterend lied voor ons (themalied) en daarna mochten we allemaal eenstemmig een keer meezingen. Kippevel..

Link

Om liefde gaan wij een leven
zeilen wij over de zee,
vliegen wij langs de hemel -
Om liefde gaan wij een leven
met licht en met donker mee.
Vogeltje van de bergen
wat zwoeg je dapper voort
om wat ik uit de verte
van liefde heb gehoord.

Om liefde gaan wij een leven,
graven diep in de nacht,
kruipen onder de hemel -
om weten en stille kracht.
Mensje, één van de velen,
waar snelt je voetstap heen?
Waar is te vinden dat ene,
daar snellen mijn voeten heen.

sterven wij dood na dood,
wagen de verste wegen -
Om jou op hoop van zegen,
mijn liefde mijn reisgenoot.
Dalen van zwarte aarde
bergen van hemelsblauw -
Om alles ga ik dit leven,
om alles of niets met jou

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 16:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi lied...

Boeiend wat je zegt over dat de tijd vliegt als je thuis zit. Dat ervaar ik ook vaak zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 20:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mutya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hier ook weer even gekeken en wat ben je goed bezig weer.
En heel mooi nummer zeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 22:34    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Zo te horen een 'rijk gevuld bestaan'! Lach

Veel aan het schrijven dus: CV en bezinning. Kun je de bezinnings-stukjes misschien naar het UWV sturen? Worden ze daar misschien ook wel heel bedachtzaam van?! Uitlachen Erg blij

Hihi.. Alles gaat in vaste vormen en stucturen daar, ik had al graag eerder iets vrij ingestuurd maar dat kan allemaal niet..
Ik geef niet snel op, maar ik kan je wel vertellen dat die vormvastheid daar me af en toe wanhopig maakt.. Nu al, en ik sta nog maar aan het begin..

Wel zie ik nu steeds meer mogelijkheden en leuke mogelijke werkplekken.. Dus is spam ze straks met mijn sollicitaties Lachen Komt goed.

Bezinnend schrijven is heel interessant. Morgen moet ik alles nalezen en ik denk dat ik dan echt verrast ben.. Vandaag moest ik een gedichtje maken volgens een schijfvorm waar de beginletters vast stonden.
Zo leuk om te doen.. Doet me denken aan de Havo en Nederlandse les.. Wat genoot ik altijd van dit soort opdrachten.. Was ik helemaal vergeten Lachen

Nog een geweldige bak:
Ik dacht dat ik volgende week jarig was en was helemaal sneu omdat ik vergeten was mensen uit te nodigen.. Blijkt dat ik pas over twee weken jarig ben.. Ik heb me gewoon vergist..
Nu niet vergeten om mensen uit te nodigen anders ben ik alsnog sneu Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 23:19    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Mooi lied...

Mutya schreef:
Mooi nummer zeg..

ja hè, ik voel me een soort van verliefd door al die mooie muziekervaringen. Echt het tilt me op. Beste beslissing ever.. En ik wilde nogwel afzeggen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 23:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 769, 770, 771 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 770 van 812