Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 768, 769, 770 ... 813, 814, 815  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Volgens mij is zout een conserveermiddel pur sang.. Ik denk aan stokvis kreeg hij bij 't ontbijt.. tiereliere liere..

Dus als daar een houdbaarheidsdatum op zit dan is dat pro forma..

Hihi de stoep schrobben met keukenzout.. je zult teleurgesteld zijn als je daarmee je paadje sneeuwvrij wilt krijgen..

Ik ben wel lekker bezig vandaag, zin in snert, fantaseren over sinterklaas en nu stoepje schrobben met zout.. Laten we de herfst maar een keertje overslaan Lachen

Nou Nee hoor.. ik ben echt dol op de herfst, zit vandaag ook echt ontzettend genieten van de prikkelende koelte die door het zonnetje heen waait.. En het google logo van vandaag (en de doodle) vind ik ook echt bijzonder mooi:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 sep 2016 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat een winterperikelen hier... Nee laten we nog maar genieten van een heerlijke herfst.

Ik kom je even een fijne dag toewensen. En even feliciteren met je knalgroene vakje! De achtergrond van je avatar kleurt er prachtig bij!
Hoe dan ook, je zit op de goede weg. Topper!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 9:04    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je Geke! Ik merkte het vorige week al aan mijn broeken, nu ook aan de weegschaal.. Wel prettig inderdaad!

Ik ga door Lachen
Om het te vieren dan maar geen erwtensoep maar pompoensoep gemaakt.. Herfstig genoeg?
En erg lekker! Een recept van smulweb, waarbij ik iets te scheutig was met de sambal, maar dat was opgelost met een kloddertje yoghurt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 13:58    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Mmm pompoensoep, dat is een goed idee om de herfst te verwelkomen!
Dank voor je reactie op mijn dagboekje.
Een fijn weekend gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 16:39    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wow de weegschaal werkt goed mee!

fijn weekend!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank voor je reactie op mijn dagboek... Ik heb inmiddels een antwoord geschreven (in mijn dagboek) op je vraag over de eetregels...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 14:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
A1968 schreef:
Wow de weegschaal werkt goed mee!

fijn weekend!

Thanx! Het weekend is goed begonnen..

Ik had vandaag na het hardlopen een kunstzinnig dagje met workshops enzo. Maar door het hardlopen had ik de eerste workshop gemist, en de tweede ronde was net begonnen. Gelukkig kon ik aanschuiven in een workshop stempeltechnieken. Zo leuk ook om te zien wat anderen maken.. Ik heb zin om er verder mee te gaan.. Lekker prutsen mat inkt en malletjes.. Weer iets leuks om op te pakken.. Ik heb een hele todo lijst gemaakt en daar zet ik ook leuke dingen op (niet alleen klussen..), daar kan dit mooi bij.

De weegschaal werkt zeker goed mee, dat is ook wel echt te danken aan het extra hardlopen op het moment.. Ik hou echt van Evy! En het is ook prettig dat ik een loonmaatregel heb die alle tijd heeft. We stimuleren elkaar op het moment enorm!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 22:07    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
[quote=
Thanx! Het weekend is goed begonnen..

Ik had vandaag na het hardlopen een kunstzinnig dagje met workshops enzo. Maar door het hardlopen had ik de eerste workshop gemist, en de tweede ronde was net begonnen. Gelukkig kon ik aanschuiven in een workshop stempeltechnieken. Zo leuk ook om te zien wat anderen maken.. Ik heb zin om er verder mee te gaan.. Lekker prutsen mat inkt en malletjes.. Weer iets leuks om op te pakken.. Ik heb een hele todo lijst gemaakt en daar zet ik ook leuke dingen op (niet alleen klussen..), daar kan dit mooi bij.

![/quote]

Gaaf is dat hé werken met stempels inkt en mallen. Ik maak ook graag kaarten. Vooral met stampin up materialen. (Mag ook wel. Ben demo van Stampin Up)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 22:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Oh wat grappig Ingrid! Degene die de workshop gaf had echt prachtig materiaal.. Zij bewaarde al haar stempels in dvd hoesjes en cd hoesjes.. Dat vond ik erg slim bedacht..

En de stempels en mallen maakten we schoon met babydoekjes.. Dat had ik nou nooit zelf verzonnen, maar vond ik superslim..

Wat leuk dat je ook demo's geeft, dat is voor jou vast ook heel leuk om te zien wat de deelnemers bedenken.. Vooral de mensen die out of the box denken kunnen dan echt verrassen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 22:44    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik kom je even groeten hier. Hou vol en zet em op!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2016 15:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 768, 769, 770 ... 813, 814, 815  Volgende
Pagina 769 van 815