Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 763, 764, 765 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik ben er niet helemaal uit of ik nu wel of niet de 7 struisjes verdien. Natuurlijk vind ik van wel, maar ik heb wel een perenijsje gepakt en een minitwix. En die staan niet in mijn plan.

Rollende ogen Aan de andere kant heb ik belachelijk hard gewerkt in de hitte. Gesnoeid, geveegd, ramen gelapt.. Mijn buurvrouw vond het nu een beetje eng worden..
Tja alle energie die ik altijd in mijn werk stopte komt nu in het huis.. en die knapt zienderogen op! Ik probeer te doseren maar er is echt zoveel te doen!

Vooruit dan maar..

Om deze eerste gemotiveerde week te bekronen..

O: 250 cc yoghurt, 25 gr cruesli, 150 gr aardbei
L: twee boterhammen met gerookte kip, honingmosterd, komkommer en paprika
T: appel
T: banaan
M: 100 gr rijst met kip en groenten
T: perenijsje, minitwix

Ik ga naar bed, ben het zat voor vandaag. Morgen op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2016 20:04    
Vrouw Weeggegevens   marjond
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Oef dat was zo'n aanval na het avondeten als ik deze week ok had.. En ook door vermoeidheid. Ga jij maar lekker op tijd slapen en je zult zien dat je morgen weer als nieuw bent! Je hebt er verder een super goede week opzitten, dus wees fier op u zelf!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2016 20:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Je hebt het goed gedaan! En de 'schade' is toch heel netjes beperkt gebleven.

Deze hele week heb je het fantastisch gedaan trouwens.
Actief bezig zijn als middel om niet te gaan snoepen... knap want het mes snijdt aan twee kanten.

Ik heb vanavond het perenijsje (ja serieus) afgeslagen, maar ik ben wel gezwicht voor patat. Maar geen kaassoufflé of groenteburger erbij, alleen patatjes. En een lekker groot bord salade van ijsbergsla, veldsla, tomaat, komkommer en augurk. O ja en wat tuinboontjes, een paar olijven en kaasblokjes.

We hebben vast morgen nog wel even contact, maar voor de zekerheid kom ik je alvast een hele goede en gezellige wandeling toewensen morgenavond. Komt vast goed!

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2016 21:13    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gefeliciteerd Mamdarijn! Een hele kilo eraf! Wat ontzettend goed van je en wat heerlijk dat je inspanningen meteen al beloond worden!

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 10:33    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nou hè.. Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald.. Ik ben erg blij dat het me lukt, en ik ga voort!
Soms is het moeilijk om niet toe te geven, maar na deze bemoedigende kiloknaller weet ik waar ik het voor doe. Blij met mezelf..

Ik vind het heel spannend om vanavond/ vannacht te gaan lopen.. Maar.. Ik heb er ook veel zin in! Dubbele gevoelens dus..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 10:56    

Reageer met quote
Nou dat is zeker bemoedigend! En met dat in je achterhoofd lekker de komende week zo doorgaan,
Succes vanavond/vannacht! Tuurlijk is het wel een beetje spannend, maar ook super gaaf. Met wie loop je? Toch niet alleen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 11:10    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nee niet alleen! Ik loop samen met een wandelmaatje die ik nog niet supergoed ken.
Leuke vrouw, onze leeftijd, en is gaan wandelen na het overlijden van haar man (was plotseling gestorven) Voor haar is deze wandeling een soort van 'ik kan het' - wandeling, een overwinning op haar zelf. Wandelen is ze gaan doen om ook tijd te maken voor zichzelf, ze heeft een aantal pubers in the house, een lijkt wat op onze oudste. Ik mag haar erg graag, heb daarom ook aangeboden met haar mee te lopen vannacht..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 13:09    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Dat is fijn om zo met een gelijkgéstemde te kunnen lopen. De kilometers zullen voorbij 'vliegen'. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 15:01    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik ben er klaar voor.. Ik heb mijn Z tot Z shirt al aan, mijn nieuwe sokken zitten heerlijk zacht en ik heb net mijn broodje op. De tas is ingepakt en ik vertrek zo..

Dag 1 van deze nieuwe week ging goed, wat er vanavond gegeten gaat worden hangt af van mijn bloedsuiker. Het is een goed verzorgde wandeltocht met posten om de 5 km dus aan voedsel geen gebrek..

O: 250 cc yoghurt 25 gr cornflakes en aardbei en frambozen
L: 100 gr kipreepjes, 100 gr aardappelschijfjes en groenten (mn. broccoli)
T: wilde perzik
T: komkommerschijfjes

(2 heb ik ongeveer 10 minuutjes op de ogen gehad, achterover in de tuinstoel.. relaxmomentje)
A: twee boterhammen met geitenkaas, tomaat, sla, peper en basilicum

Zo en dan nu wandelen.. 28 km.. We starten om 19.00
Ik mag nog een portie zuivel en een portie fruit..

Eerste bloempje verdiend..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 18:16    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed van je 7 struisjes verdiend! ik duidelijk niet! ga maandag echt serieus aan de gang.....

Lief het molletje Lief

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 19:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 763, 764, 765 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 764 van 812