Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 813, 814, 815  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
'Tot aan de hemel en terug'..........dat is een vallende ster!!!
Mamdarijn, ik geloof dat we wel heel erg veel overeenkomsten hebben. Hier krijg ik ook weer kippevel van hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 20:53    
Vrouw Weeggegevens   sunshine65
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Wat lief dat je je vader dat boekje hebt gegeven. En wat gaaf dat je vader dat tegen jou heeft gezegd. Dat is toch het mooiste wat je als kind kunt krijgen van een ouder. ja die zin zegt alles en is ook alles.
Whow...........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik ben er stil van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 12:05    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een mooi verhaal van je vader en jou zeg! krijg er helemaal kippevel van.....

En wat een leuk compliment op de sportschool, steek die maar in je zak Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 13:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jij hebt vast een hele fijne zondag met dit weegresultaat!!!! Nog maar 8 te gaan Mamdarijn, dat gaat lukken hoor!

Het is nu wel lekker weer voor een Squirrel wandeling hoor, zeg dat maar tegen de kids!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hey Squirrel, ik zat juist moed te verzamelen om mijn menuutje te posten. Na alle diepgang in mijn boekje is zo'n menu opeens heel.. banaal ofzo. Maar goed, het leven gaat door.

Inderdaad een mooi weegresultaat, een soort van goedmaker na die van vorige week (toen had ik 'em eigenlijk verdiend..) Ik hoop dat het de komende week mooi door gaat zetten. Zoals bij mij past gaat het langzaam.. maar zeker richting mijn streef!

Vandaag keek ik in de spiegel en zag ik veel minder rimpeltjes. Ik kijk niet elke dag goed.. maar er is echt een verschil met tijden geleden.. Zou dat komen door het constante meer water drinken? Of het gezonde eten? Het is erg leuk om steeds lekkerder in je vel te zitten.
Ik heb de afgelopen week een broek gedragen die ik vorig jaar niet eens meer boven mijn knieën kon krijgen. De broek zit nu weer als gegoten. Blij dat ik niet alle kleren heb weggedaan die ik toen niet paste (deze was vrij nieuw en jaren geleden bij impuls gekocht destijds; was mijn merk maar net niet mijn maat..)

Maar ik moet nog wel naar de winkel hoor, want in mijn favoriete shirts verzuip ik inmiddels en de andere broeken worden nu een beetje genant te groot. Heb nog maar twee winterbroeken die me goed zitten.. Missie voor de komende week!

O: 1,5 weetabix met 25 gr roomboter en 50 gr EGA jam
L: 2 volkoren boterhammen met komkommer-feta salade. (komkommer, 30 gr geitenkaas, limoensap, peper) Ik had bij het ontbijt al vet gehad, dus kon geen olie meer toevoegen. Gaf daarom een stevige kneep in het limoensapflesje en ontdekte dat je wel goed moet oppassen met dit soort acties: het was een zuur hapje geworden, randje niet lekker..
T: fruitsalade (mijn dochter kreeg een kookbui en samen met haar heb ik een fruitsalade gemaakt met appel, mandarijn, sinsaasappel-kiwi sap, bosbesjes en frambozen) Gezellig en lekker!
M: slavink, 100 gr aardappel, spinazie en een wortelsalade met geraspte wortel, 250 cc mager yoghurt
T: appel en kaneel met een drupje honing uit de magnetron

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 15:59    
Vrouw Weeggegevens   Nathalie1965

Reageer met quote
Hoi Mamdarijn,

Leuk om te lezen dat ik je warm heb gemaakt voor Puur&Gezond en de No Impact week. Ben net als jij heel nieuwsgierig naar die week.
Zo, nu weer ff de keuken in voor een heerlijk Puur & Gezond avondmaal, want ik het zo'n trek na mijn ruim 2 uur durende fietstocht....fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 17:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   sunshine65

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Nathalie1965 schreef:
Hoi Mamdarijn,

Leuk om te lezen dat ik je warm heb gemaakt voor Puur&Gezond en de No Impact week. Ben net als jij heel nieuwsgierig naar die week.
Zo, nu weer ff de keuken in voor een heerlijk Puur & Gezond avondmaal, want ik het zo'n trek na mijn ruim 2 uur durende fietstocht....fijne avond

Had er nog niet van gehoord maar heb gegoogeld op puur en gezond, gave website. Heb wel het boek van Matthijs in huis. Lekker, mooi en gezond boek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat heb jij een geweldige missie voor deze week! Ik hoop dat je ruimschoots slaagt!
Super dat je zo'n broek weer past! Dat maakt helemaal duidelijk hoeveel je al wel niet hebt bereikt. Dat maakt (voor mij in elk geval) dat cijfertje op de weegschaal ook heel concreet.

Zie niet op tegen wat je nog moet, maar wees trots op wat je al hebt bereikt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 12:14    
Vrouw Weeggegevens   an78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
hoi mamadrijn bedankt voor je bemoedigende woorden die had ik even nodig.

wat ben jij al een eind op weg zeg je mag trots zijn op jezelf.
en die persenal coach Cool goeie!!! hahahah.
thnx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 13:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 813, 814, 815  Volgende
Pagina 49 van 815