Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ben ik je toch nog vergeten te feliciteren... Happy Birthday Kado Surprise (Nederlands=Verassing) Roepen Disco

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Kaktus schreef:
is je navel nóg een stuk beter te zien, en gaat het navelstaren ook weer veel sneller en makkelijker, dus ben je in mom van tijd weer over de dip heen!

Hahahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 20:12    
Vrouw Weeggegevens   BP174
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (via diëtiste)

Reageer met quote
Hey mamdarijn,

Had je m'n e-card nog gekregen?? anders: alsnog van harte gefeliciteerd!!!

Je hebt het weer supergoed opgepakt zeg! Applaus Ik heb helaas vaker last van zulke dipjes. Vanmiddag nog... Op m'n werk weer bijna een hypo, was er naar van (te laat gegeten vanwege drukte...) En uit frustratie bij de supermarkt naast m'n werk chips en M&M's gekocht, maar... heb me in kunnen houden en van allebei wel wat op onder weg naar huis, maar al gauw de zakken op de achterbank gegooid en er ook thuis niet meer aan begonnen.

Succes verder!

Liefs
Peertje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Gery77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Ega

Reageer met quote
Lieve Mamdarijn,
Gelukkig ben je weer over je dipje heen! Ik ken het gevoel, maar moet ook nog 15 kg kwijt, dus we gaan er weer voor.
Heerlijk om te lezen hoe jij schrijft en hoe geweldig positief je bent ingesteld! Motiveert mij om door te gaan!

Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad?
Ik heb ook nog gereageerd op jouw stukje in mijn dagboekje......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 20:59    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Een jaar ouder en daardoor weer wat wijzer! Die dipjes komen bij jou nu gewoon helemaal niet meer...

Droom.. wel ouder.. maar wijzer?

Kaktus schreef:
Mocht je in maart toch weer een dipje krijgen, is je navel nóg een stuk beter te zien, en gaat het navelstaren ook weer veel sneller en makkelijker, dus ben je in mom van tijd weer over de dip heen!

Hihi.. grijns!

@peertje; 'k heb de Ecard niet ontvangen.. misschien heeft het vertraging?

@Odette; flitsende felicitatie! Thanx!

Attentie: de rodekool schotel is echt super.. super lekker!!! Ben nog wel een detail vergeten in het recept: moet drie kwartier in de oven op 200 graden. Erg makkelijk om van tevoren klaar te maken en later in de oven te schuiven.. Ik had 'em vanmiddag na de lunch gemaakt en mijn man had zo een makkie met koken.. Vond hij heel fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 23:24    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zou ik nou nooit aan denken: ovenschotel van rode kool, ga hem zeker een keertje proberen Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Echt Astrid, dit is één van de beste combi's die ik ooit geproefd heb..
Bij EGA zijn wel vaker vreemde combi's die heel goed uitpakken..

Vandaag een beetje eerder naar huis gegaan omdat de kinderen de boekenweek afsloten op school, met boekenverkoop en met de presentaties van wat ze hebben gedaan de afgelopen week!
Erg leuk!

De salade van gisteren heb ik vandaag opgegeten en was erg lekker! ipv azijn heb ik er limoensap door gedaan en geen augurk
Artisjok salade
125 gr artisjokharten (uit blik, op waterbasis), 50 gr kipfilet met tuinkruiden (in kleine reepjes gesneden), rode gegrilde paprika (uit pot), bleekselderij, bruschettakruiden, peper, kruidenzout en 25 gr olie en limoensap.

O: 25 gr brinta, 250 cc melk, sinaasappel
L: 2 meergranenboterhammen met artisjoksalade
T: appel
A: 100 gr kip, 100 rijst, roerbakgroenten, kerrie en kruiden
125 gr Griekse Yoghurt en 75 gr frambozen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 16:22    
 Exclusief blond Amsterdam
Onbekend Weeggegevens   Jelzie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hoi Mamdarijn,

wat een leuke nickname heb jij Lachen
Nee met EGA geen streefgewicht bereikt, maar dat zegt meer over mij dan over het dieet natuurlijk.
Wel op de club toen mensen die echte elke week goed bleven afvallen.
Jij gaat ook heel erg goed zeg!
Het is weer even wennen met die verplichte groente, maar het is eigenlijk wel heel goed te doen.
Heb net mijn griekse yoghurt op en geniet er echt van.
Ik heb nu die 1 persoonsbakjes. zit 150 gr in.
Vanavond alleen nog een appel en dan moeten we het er weer mee doen tot morgenochtend.

Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 19:49    
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn, ik zat net nog even in jouw dagboekje te lezen over het weekendje Terschelling. Je schreef dat je helaas geen vallende ster had gezien.
Echt jammer dat je niets gezien hebt, want ik vind het echt een fantastisch fenomeen. Misschien moet je inderdaad mazzel hebben om ze te zien. Hoewel mijn man en ik er heel veel hebben gezien toen we in Drenthe woonden. We gingen soms gewoon 's avonds op de pick-nicktafel liggen kijken. De mooiste was op de avond dat mijn vader was overleden. We gingen toen de hond uitlaten en als teken van afscheidsgroet (zo zie ik het tenminste) kwam er een gigantische vallende ster voorbij. We hebben het allebei gezien, dus het was geen verbeelding, maar wel een kippevel-moment.

Ik gun het je van harte dat jij binnenkort bij heldere hemel, hetzelfde mag waarnemen. Gewoon blijven kijken en die stijve nek (krijg ik er ook altijd van) moet je maar op de koop toenemen Lachen .

Heb je trouwens wel tijd gehad om op het strand te hardlopen? Ik denk dat je er nu in ieder geval wel toe in staat bent. Anders moet je nog maar eens met het gezin naar dat mooie eiland teruggaan.

Fijne vrijdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 1:44    
Vrouw Weeggegevens   sunshine65

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Ha Mamdarijn, ziet er heerlijk uit je rodekool schotel, ga ik eens maken. Maar even een vraagje, waarom moet ie zo lang in de oven want alles op de appel na is toch al gaar?

groetjes Sunshine

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 13:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 47 van 812