Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
He Mamdarijn, wat ga je goed zeg!
Die combinatie soep van je lijkt me heerlijk. Toevallig heb ik vandaag ook weer een pompoen gekocht, dus wie weet ga ik jouw recept morgen uitproberen.
Geinig he, maar er staat vandaag bij mij ook witlof op het menu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hey Squirrel, Welkom trug!! Ik las al in je boekje dat je het goed hebt gehad in NL maar dat het kort was.. En ik zag dat je er weer vol tegenaan bent gegaan! Respect!!

De soep zou je in de zelfde verhouding kunnen maken als ik had gedaan en er dan twee porties van maken. Hij is echt verrukkelijk! Ik had de butternut versie, wow wat is die heerlijk zeg! Fijn dat je er weer bent en inderdaad grappig dat we weer dezelfde dingen eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 0:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Toevallig heb ik ook de butternut versie gekocht......dit wordt wel een beetje eng hoor!

Trouwens, ik vind het leuk om weer terug te zijn hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 2:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh wat was die soep lekker!!!!!!!!!! Helemaal volgens jouw recept (alleen weeg ik het nooit af, dus misschien waren de verhoudingen een beetje anders).Ik had trouwens een eetlepel sambal gebruikt, heerlijk pittig.
Op de zwarte markt in Beverwijk, in de Aziatische supermarkt heb ik verschillende potten ambachtelijke sambal gekocht. Dat was een goede keuze zeg, nu heb ik hier weer eens wat andere smaken sambal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 19:55    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   BP174
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (via diëtiste)

Reageer met quote
Hey,

Ik heb even een deel van je boekje doorgebladerd en verschillende recepten gekopieerd (of zitten er auteursrechten aan verbonden??) en in een tekstdocument gezet. Ik ben niet zo creatief wat eten betreft en heb hele lekkere recepten gezien...

Morgen een dagje vrij, dus kan ik eens wat lekkers gaan uitproberen, o.a. voor de lunch.

Groetjes,
Hennie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Nou, da's toevallig, ik heb vandaag ook de pompoensoep gemaakt. Zonder sambal, want daar houd ik niet van, en ook zonder pindakaas, maar wel met een scheutje olijfolie en wat crème fraîche. Mooie biologische flespompoen op de markt gescoord en een grote ui van de schooltuintjes. Lekker hoor en zo mooi oranje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 22:13    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik heb die 'fles'pompoen (butternut squash) gescoord in de toko, in Den Haag, maar kan 'em verder nergens vinden, zo irritant! Ben vandaag naar een turkse winkel gegaan, maar ook daar zonder resultaat. De zaadjes ga ik mooi bewaren en dan hopen dat er volgend jaar pompoenen uit gaan komen!

De pindakaas toevoeging is werkelijk te lekker voor woorden.. en sambal.. tja dat geeft meer pit dan een paar draaien met de pepermolen.. Het is dat Squirrel zo enthousiast is over sambal, anders had ik het vrijwel nooit gebruikt.. ik doe het nu nog nét niet door de brinta Lachen

Haha.. patent op recepten, da's teveel eer.. Doet me denken aan die kinderen die aan de deur aanbellen en je voor een kwartje laten kijken in de kijkdoos.. Pas maar op Hennie, straks pik ik recepten van jou, dat duurt niet lang hoor!

Squirrel hier komt mijn menuutje weer.. ben benieuwd of we weer hetzelfde hebben gegeten! Ben erg trots trouwens dat jij ook zo gesmuld hebt van mijn combi-soepje!

O: 25 gr brinta, 250 cc melk, 1 sinaasappel
L: twee boterhammen met 100 gr tonijn en 100 gr doperwtjes en mayo met kruiden
T: appel
A: 100 gr aardappelen (licht opgebakken op een panvel), 100 gr gyrosvlees (zou niet weten wat voor vleessoort.. wil het geloof ik ook niet weten, maar het was wel lekker, dat dan weer wel), sperzieboontjes, tomatensla met ui en rucola (uit de tuin)
250 cc Magere Yoghurt met een peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 22:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Nathalie1965

Reageer met quote
Nog iets leuks wat je met de Butternut Squash kan doen met Haloween

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 23:01    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
IEEEKS!

Wat gaaf zeg, ik zit echt te schaterlachen achter de pc!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 23:22    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:

Haha.. patent op recepten, da's teveel eer..

Het is hier op weegclub natuurlijk wel zo dat als je een recept uit een boek hebt, je dat hier niet zomaar mag publiceren zonder de bron te noemen. Weegclub kan een boete krijgen als we auteursrechten schenden. Dus geef er een eigen draai aan of zet de bron erbij, dan zit je goed.

Ik zal 'm ook een keer met pindakaas proberen Mandarijn!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2011 7:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 40 van 812