Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Ik zag je complimentje in het dagboekje van Nathalie dus dacht: ik ga even bij je buurten. Gezellig dagboekje heb je Lachen
Je sport goed Lachen

groetjesss en een fijne dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Vanochtend geplust op de weegschaal. Ik vind het niet erg, want ik had mijn riem gisteren op het vijfde gaatje (en toen ik 'em kocht in mei paste hij net dicht). De gedachte aan het vijfde gaatje pept me nog steeds meer op dan de weegschaal die niet de enige maatgever is in het lijnen.

Peptalk van mijn ega leidster (ik kreeg net een mailtje van haar), wil ik even met jullie delen. Ze had een mail gemaakt met motivaties waarom mensen af gaan vallen..

Vergeet niet dat je het allemaal voor jezelf doet. Hoe vaak ik niet gehoord heb na mijn afval periode: 'Oh, dus je bent bij een afslank club geweest, ja dan kan ik het ook'. Maar ik zei er direct achteraan dat ik het wel zelf gedaan had en de club mij erbij geholpen heeft.

Ga ervoor, niet proberen, maar ook echt doen. Jij bent de baas over je eigen lichaam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 14:37    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zo.. ik sluit de pc af.. genoeg gelezen en boordevol positieve energie om verder te gaan! Heb zin in morgen: lekker sporten!

Voor vandaag heb ik het avondeten nog niet gegeten maar dat kan ik al wel vast even posten. De lunch was verrukkelijk! Met dank aan Sunshine die me eerst op het idee bracht een broodschotel te maken en vanochtend vroeg of er wel eens iemand met kwark luncht. Zie hieronder het resultaat.

Broodschaaltje (hartig - groente)
2 boterhammen, 75 cc melk, 1 ei, 50 gr magere kwark, vier handjes italiaanse groenten (wortel, prei, paprika, ui), een eetlepel bolognesefix, italiaanse kruiden

Snij de boterhammen in blokjes, verwarm de melk en giet dit over de blokjes, laat dit weken. Meng het ei met de kwark, groenten en kruiden en roer dit door het brood.
Oven 180 graden, 25 minuten bakken.

Ik had turks brood over van gisteren (we waren het vergeten mee te nemen) Stom
Deze heb ik gebruikt voor de broodschotel. Wow.. wat was het lekker!

O: 25 gr weetabix in blokjes gesneden, 10 gr boter, 50 gr EGA jam
L: broodschaaltje
T: warme appel met kaneel en een beetje honing in de magnetron
A: 100 gr pangafilet, 100 gr rijst, italiaanse groentenmix in de wok, rucola (uit de tuin) en tomaat, 100 gr frambozen met 125 gr griekse yoghurt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Bakemaatje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
He Mamdarijn, Die mail kwam bij mij ook zo op het juiste moment. Die vraag hadden we idd vorige week gehad. Wat is jouw motivatie? Ik weet het even niet wat mijn motivatie is. Maar dat komt wel weer.

Morgen weer wegen.. Ik ben benieuwd. Hoe doe jij het thuis wegen? heb jij verschil met de weegschalen?

Fijne zondag nog.

groet Mirel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 16:36    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik was er niet afgelopen maandag, morgen gelukkig weer wel.

Mijn motivatie is dat ik wil afvallen tot ik weer een gezond gewicht heb (voor mijn 50ste) en als het kan wil ik daar verder mijn leven lang van blijven genieten. Misschien klinkt het raar omdat onze kinderen nog jong zijn, maar ik wil heel graag mijn kleinkinderen ook zien en meemaken dat ze opgroeien. Mijn schoonouders en mijn vader zijn allemaal te jong gestorven (de vaders waren 57 en mijn schoonmoeder 62) en alleen mijn schoonmoeder heeft onze zoon tot zijn 2e meegemaakt (ze is precies op zijn verjaardag gestorven). Gelukkig leeft mijn moeder nog en geniet ze volop van onze kinderen, en dat wil ik ook later.. Maar ja, je hebt niet veel te willen hč.. Ik ga in ieder geval mijn best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 17:32    
Vrouw Weeggegevens   Rijkie

Reageer met quote
hee mamdarijn, ziet er lekker uit zeg.
maar wat is bolognesefix? nog nooit van gehoord en lijkt me heerlijk.
ook een startweekend van de kerk gehad? ik ook, gisterochtend een poos pannekoeken voor de kinderen gebakken, lekker met de kleinsten naar het bos hier (stadspark eigelijk....) maar die hebben zich heerlijk vermaakt, ik was kapot aan het eind van de dag.

jij relaxt lekker, ik houd het boekje over de boerenkoolchips ook in de gaten hoor.......lijkt me heerlijk!!!!

fijne avond meid!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 17:35    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Bolognese fix kun je kopen op de cursus. Verkocht jouw leidster geen producten? Er zitten geen kunstmatige kleur, geur en smaakstoffen in en maken soep, pasta en zo'n broodschotel erg lekker..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 18:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn succes aankomende week, veel sportplezier en geniet van de lekkere recepten. Ik ben even een weekje uit de lucht, tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2011 4:00    
Vrouw Weeggegevens   Rijkie

Reageer met quote
jawel hoor, dat verkocht ze wel maar hier had ik nog niet van gehoord. gelukkig kun je via de site ook kopen he, want ik ben ook gek op die peperknoflookkruiden.

fijne dag!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2011 7:58    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Die ken ik dan weer niet.. ga ik de volgende keer naar vragen dan. Ik gebruik altijd de African Original Peper-Mix van Fair Trade.. Die is ook erg lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2011 15:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 34 van 812