Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paquda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Wat lief zeg dat ze zo veel rekening hebben gehouden met je.
Dat soort mensen moeten we allemaal in de familie in hebben!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@maankoekjes Hihi de eerste keer dat we een doos kregen hebben we allemaal braaf geproefd en ze toen in de prullenbak gekiept. Het is namelijk een smaakbeleving waar wij met onze smeuige en/of knapperige koekjes niet echt enthousiast van worden. Dus toen we het nu namen kon ik de instructie geven dat je kleine hapjes moet nemen. Ik geloof niet dat iemand van ons gezelschap heeft genoten van de koekjes.. Ze zijn heel droog en compact van stuctuur, beetje zoetig, maar niet zo zoet als 'onze koekjes' en in het midden zat volgens mij een ei... Kortom, meer apart dan lekker..

@Bolletje; dat teken had ik helemaal niet zo opgevat, maar volgens mij heb je helemaal gelijk! Dat een ander dat tegen me moet zeggen om dit te beseffen.. Wij hadden allemaal niet zo'n hechte band met elkaar, maar het afgelopen jaar is er echt heel veel veranderd en deze broer heeft met echt aan alle kanten gesteund!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 12:59    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hiep hoi! De 75 staat in mijn ticker! Ik had 'em anderhalve week geleden al een keer op de weegschaal zien staan en was daardoor een beetje teleurgesteld met het vorige gewicht. Maar nu ben ik echt even heel blij.

Dans dans

Ik heb de afgelopen week niet tussendoor op de weegschaal gestaan nadat ik 'em even op zolder heb gezet. Dat geeft wel een stukje rust maar aan de andere kant was het erg spannend vanochtend. Ik ben vier keer opnieuw erop gaan staan omdat ik het niet kon geloven.. Duizelig Draai Duizelig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 13:09    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Super gedaan joh! Hartstikke fijn voor je. Ik heb een paar bladzijden van je dagboekje gelezen en zie dat er veel lekkere salades tussen staan. Ga ik er zeker een paar van proberen. Misschien vind je dit ook iets:

2 of 3 handjes veldsla
4 cherrytomaatjes
halve ui
50 gram tonijn
25 gram kalfsrollade
1 eetl. olijfolie
citroensap
paar kappertjes
augurk
2 eetl. slafris naturel
versgemalen zout en peper

Heb ik net gegeten met twee geroosterde boterhammen. Lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 13:49    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   B160
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Ega

Reageer met quote
Mamdarijn gefeliciteerd met je mijlpaal.
Wat heerlijk om die 75 te kunnen zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Anna1963
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd!!!!
Super, en nu vooral doorgaan op de ingeslagen weg.

Succes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 15:10    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Gefeliciteerd, meis. Super.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 15:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Nathalie1965

Reageer met quote
Yeah weer een mijlpaal! Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 16:20    
Vrouw Weeggegevens   Nathalie1965

Reageer met quote
Hoi Mamdarijn,

Puur Gezond is een site en een boek, maar vooral een dieet voor altijd.

www.puurgezond.nu

Daar vindt je ook een link naar het boek.

Bedankt voor je medeleven, vandaag was mijn 'boze reactie' dag, hoop dat ik het snel achter me kan laten, want ik kan wel heel stoer praten, maar het is toch niet in m'n koude kleren gaan zitten.

Fijne avond enne wat gaan weer knallen met die kilo's.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 19:35    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je wel voor alle lieve reacties! Ik ben echt heel blij vandaag.. Heb lekker mijn receptenboek weer bijgewerkt en heb een heerlijk rustdagje achter de rug. Lekker uitgeslapen vanochtend en vanavond ook al een dut gedaan..
@Nathalie; dank je voor de link, zodra ik even tijd heb ga ik op deze site rondneuzen! Lief dat je ondanks je dipdag de moeite nam dit berichtje te posten! Sterkte hoor!

Ik moet echt snel naar bed want morgen wordt ik om kwart over 7 opgepikt door een vriendin om naar de najaarsbeurs van mijn werk te gaan (ik moet helaas werken op mijn kostbare vrije maandag!) Zij gaat als deelnemende standhouder en ik als medeorganisator van de beurs. Op de voorjaarsbeurs zag ze hoe ik al was afgevallen. Ik heb haar toen uitgelegd hoe EGA werkt, en zij is toen aan de slag gegaan en sinds juni doet ze ook mee in het clubje.. (zij was ook de jarige jet die dat pakket van me kreeg..). Als dank voor het meerijden heb ik de lunch voor ons inelkaar gedraaid, staat lekker in de koelkast in te trekken..

O: 1, 5 stukje weetabix in blokjes gesneden, met roomboter en 50 gr ega aardbeienjam (in een kommetje..) en een beker 250 cc melk
L: pompoensoep zoals ik die eerder gemaakt heb, met paddenstoelen, handje gele boontjes en macaronigroenten (restje), twee boterhammen met 50 gr kipfilet en paprika
A: 100 gr gekookte aardappel, 100 gr kiprollade, broccoli, sla
125 gr biogarde met appel en kaneel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011 0:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 30 van 812