Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 813, 814, 815  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Marloescha schreef:
squirrel schreef:
Ik ben nog steeds hartstikke trots op je Mamdarijn! Hardlopen, pilates, werken, afvallen, lekkere recepten, hypo's, moeder zijn, echtgenote, vrouw en ook nog weegclub vriendin. Ik geef jou ook een pauwen speldje!!!

Daar ben ik het 1000% mee eens Applaus

Daar sluit ik me bij aan.
En straks ook nog pianospelen Mr. Green Mr. Green

Of word ik nu vervelend? Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Racekipje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hé, leuk dat je nu ook de Cm's ga meten.
En ik zie dat je slankere armen heb als ik, hihi.
Toch 2 cm.... ik moet echt wat aan de "kipfiletjes" doen... Schaam Schaam

Spierpijn is wel lekker na t sporten, alleen kijk wel een beetje uit dat je niet te diep gaat.
Dan kun je soms juist de spieren te veel beschadigen en duurt je herstel zo lang (heb toen zelf een keer een dag of 5 mega spierpijn gehad in de boven benen, ging met voeten én handen de trap op)

Verder super om te lezen dat je je draai aardig gevonden heb de laatste weken. Erg blij