Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Snoek1954
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Klinkt lekker en ik zal het zeker eens uitproberen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2011 23:18    
Vrouw Weeggegevens   Gery77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Ega

Reageer met quote
Ziet er weer heerlijk uit Mamdarijn!
Baalweek, daar heb ik nu ook al een paar dagen last van. Gebrek aan Cool en vreemd wisselend weer misschien?
Wat ga je goed met evy! Ik ga met je meedoen, volgende week. Dan zijn de kinderen weer naar school en heb ik wat tijd voor mezelf, hoop ik Lach de eerste reserveringen komen alweer binnen en mijn huis moet nodig gepoetst. Oeps zoek ik weer naar excuses Rollende ogen. Nee ik ga het echt proberen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 aug 2011 23:24    
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Die linzensoep lijkt me heerlijk, ga ik ook proberen. Ik ben heel benieuwd naar jouw weegresultaat hoor, je maakt me nieuwsgierig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 2:37    
Vrouw Weeggegevens   Rijkie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
mamdarijn, wat is het heerlijk om jouw dagboekje te lezen.
het motiveerd me enorm enik moet het ook maar gaan doen als ik een echte baalweek heb.
bedankt voor je positieve reaktie bij mij en voor je heerlijke verhalen in je dagboekje.

liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 7:49    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wat leuk weer al jullie reacties! Op dit moment staat de pompoensoep lekker te trekken..

Wat heerlijk om mijn nieuwe gewicht in te voeren en dan op de grafiek te zien dat de lijn weer recht getrokken kan worden, dat mijn afvallijn constant is.

We gaan vanmiddag kijken of we bramen kunnen gaan plukken. Mijn man heeft een geweldig plekje ontdekt, nu nog kijken of we de kinderen mee kunnen krijgen en nog belangrijker.. dat het weer een beetje meezit, dat de lucht een beetje opentrekt..

Jullie ook een fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Hoi Mamdarijn,

Weet je wat leuk is. Door jou krijg ik steeds meer zin om te kokkerellen.
Eigenlijk is bij ons mijn man de kok, omdat ik er meestal niet zo'n zin in heb. Maar als ik jouw verhalen lees krijg ik er echt veel zin in.
Dat zal mijn man ook niet zo erg vinden Lachen Lachen Lachen
Dus ook van zijn kant (weet hij nog niet Cool ) hartelijk bedankt.
Ik denk dat een recept WWproof maken niet zo veel voorstelt.
Zo min mogelijk vet en zoetigheid en uitrekenen hoeveel Points het zijn.
Vanmiddag ga ik pannenkoeken bakken, eigenlijk pannenkoekformaat flensjes. Ik vond mijn pannenkoeken tot nu toe veel te dik en ik vind dunne (zoals mijn moeder kon maken) veel lekkerder. Helaas kan ik aan haar niet meer vragen hoe zij het deed, dus een recept op internet opgezocht.
Verder ga ik proberen Weight Watchers-proof beleg te verzinnen. Dat idee van die appel met kaneel uit de magnetron lijkt me wel wat en met wat rozijntjes erbij, ook heel dun honing zou kunnen (is gezonder dan suikerstroop lijkt me) Misschien heb jij nog een idee???
Dus deze dag zal toch wel wat Points opleveren, maar ik vind dat dat 1 of 2 dagen in de week moet kunnen. Al is het alleen maar om de spaarbrander te voorkomen en om te leren "gewoon" te eten zonder dat je doorschiet.
Veel groetjes van Hedvig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Snoek1954
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Van de zomer, toen het rabarber tijd was, heb ik heel veel rabarber van een vriendin gekregen. Die lust het zelf nl niet. Dat heb ik allemaal in porties van 125 gr ingevroren. Dus dat kan ik dus als ik er in zin in heb gewoon 's morgens uit de diepvries halen. Doe ik ook graag in de yoghurt.

Els

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 14:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
BRAVO Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Mamdarijn, wat een weekresultaat zeg! Geweldig, ik ben zo blij voor je. Ha, ha, ha, zie je dat je toch iets moest veranderen.......water drinken en dus meer doorspoeling.
O meid, ik heb gewoon zin om een feestje met je te vieren.
Volgens mij loop je de hele dag met een smile op je gezicht en terecht.
Dikke zoen en geniet van de zondag en de soep!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 15:06    
Vrouw Weeggegevens   samsoem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel voor je berichtje in mijn dagboek!
Ik moet er inderdaad weer even inkomen zo na de vakantie maar het gaat de goede kant op!
Jij gaat volgens mij ook aardig goed!?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Bakemaatje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
He Mamdarijn, Ik ben nog steeds een fan van je dagboekje hoor. Al bericht ik niet veel ik lees wel. Maar je weet waarom. Ik kan het even niet terug vinden maar had jij een ega-receptje met dadels? ik heb terug gelezen, maar misschien las ik dat niet bij jou??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 22:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 22 van 812