Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 810, 811, 812  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jacquelined
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wat een giga leuk verhaal zeg. Ik zit echt met tranen van herkenning. Ik heb ook voor de vakantie zo;n mp speler gekocht. Kreeg dat ding niet eens aan laat staan liedjes erop. Prachtig dat verhaal van jou!!

Ik heb duchrunners er nu opstaan. Dank voor mijn zoon hoor. Snap er namelijk nog steeds niks van. 3 lessen waren gratis en daarna moet je voor de rest betalen. Maar eerst die 3 lessen maar eens onder de knie zien te krijgen. Trouwens ik zat ook in de war hoor met rennen en lopen. Als ze nou zeggen je moet gaan rennen ja dan weet je dat maar bij mij zeiden ze dus ook lopen. Dus ik trouw lopen moest ik idd ook rennen. Tja we moeten er echt wat voor over hebben he,.

Maar heel veel succes en over 10 weken RENNEN wij gewoon die 5 km!!!!

Groetjes Jacqueline

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heerlijk! Zolang we om onszelf kunnen lachen is er niks mis met ons.. hoop ik.. De ontwikkelingen in die snelle media als smartphones en MP3 heb ik niet goed gevolgd, en nu loop ik hopeloos achter de feiten aan..
Ben vanmiddag ruim anderhalf uur (!) bezig geweest met die telefoon, maar hij doet het weer! Nu ook Evy daar op zetten en dan hoop ik dat ik woensdag nog beter uit de voeten kan met ons Eefje..

Vanmiddag hadden we EGA en bijna iedereen had er kilootjes aan na 6 weken. Behalve ik met 3 kilo eraf (!!) en een ander vrouwtje die me zelfs overtrof met 4 kilo.. Geeft me wel echt een hiephoi gevoel hoor.. ik ben blij met de weegclub, als ik jullie niet gehad had ik het veel zwaarder gehad! (en was ik misschien zwaarder geweest..)

O: 25 gr brinta en 250 cc melk
T: sinaasappelsap en appel
L: boterham met komijnekaas en boterham met aardbeien
T: koffie met koek van Peetje
A: aardappeltjes uit de oven (receptje staat ergens half juli in dit dagboekje), slavink, sla en spercieboontjes, 125 gr griekse yoghurt met aardbeien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hahaha, wat een verhaal. Maar hoeveel pech kun je hebben.
Toch knap dat je ondanks alles door hebt gezet!
Woensdag nog maar eens heel les 2 lopen. Hopen dat het met de telefoon wat beter gaat.
Ik weet niet hoe je je telefoon bij je wilt dragen, maar je hebt van die handige banden voor om je bovenarm waar een telefoon in kan (ik heb ze gezien bij de mediamarkt).

Ennuh, je was niet de enige die het begin van les 1 over moest doen hoor, omdat je lopen verkeerd had opgevat. Hier nog zo iemand. Cool

Geweldig dat jij samen met een andere vrouw wel zoveel zijn afgevallen. Daardoor wordt maar weer eens bevestigd dat het toch een enorm iets is wat je hebt bereikt, want lang niet iedereen lukt dat.

Zie niet op tegen wat je nog moet, maar wees trots op wat je al hebt bereikt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 20:47    
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ha, ha, ha, die stomme mp3spelers, ik heb er helemaal niets mee. Die oorknopjes blijven bij mij nooit zitten en het kabeltje irriteert me ook altijd. Voor mij dus geen muziek tijdens het hardlopen.
Echt toppie dat je daadwerkelijk bent begonnen Mamdarijn. Over die eventuele spierpijn zal ik me maar niet druk maken, waarschijnlijk krijg je er helemaal geen last van. Ik gebruik wel eens een ice-creme na het sporten en dat helpt waanzinnig goed tegen spierpijn.
Verder wordt er bij Evy aangeraden om om de dag te gaan hardlopen, maar ik doe het altijd om de 2 dagen om mijn spieren meer tijd te gunnen om te herstellen. En eigenlijk vind ik dat veel beter werken dan om de dag (deed ik nl. vroeger).

Bij gebrek aan tijd kun je natuurlijk ook altijd gewoon buiten gaan hardlopen, dat bespaart je een rit naar de sportschool en het is veel boeiender dan op zo'n loopband.

Ha, ha, ha, leuk he al die goedbedoelde adviezen.
Sterkte met de volgende les! Ik weet dat je het kunt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 22:00    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ja.. hartstikke leuk die tips! Ik zat al te denken.. waar moet ik die telefoon laten als ik buiten ga rennen.. Als ik in de volgende fase zit en ook buiten durf te gaan rennen dan is zo'n arm bandje misschien wel een uitkomst.. Aan de andere kant fiets ik ook altijd zonder muziek, juist om de vogeltjes goed te kunnen horen.. misschien volg ik de lessen gewoon allemaal op de sportschool en ga ik pas buiten rennen als ik zonder lessen kan..

@Squirrel: de sportschool is nog geen vijf minuten fietsen dus dat gaat wel. En ik heb er de juiste kleren en de goeie schoenen.. Mocht ik buiten gaan rennen dan moet ik eerst op jacht naar goeie buiten-renschoenen en hard nadenken over kleren.
Ahh wat een goed idee.. ice creme, ik heb ergens een proeftube liggen.. mijn kuiten worden langzaam iets stijver..
Weet je wel dat dit allemaal jouw schuld is? Met je mooie verhalen dat je lekker langs het strand rent.. En die mooie afvalresultaten.. je hebt me helemaal over de streep getrokken! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 22:19    
Vrouw Weeggegevens   squirrel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn schuld.....ha, ha, ha, geweldig toch, ben ik toch nog ergens goed voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 22:37    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 23:15    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   B160

Dieet: Ega

Reageer met quote
Je telefoon kun je ook gewoon onder je BH bandje proppen Lachen
Doe ik vaak als ik een broek met geen of met hele kleine zakken heb Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 23:37    
Vrouw Weeggegevens   Bakemaatje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
He mamdarijn, Als eerste vraag ik me al een tijdje af waar deze naam vandaan komt. hahaha

Nou ik lees dat je eerste Evy ervaring lekker is verlopen. hahaha geweldig. Je bent wel een doorzetter lees ik al. Goed hoor.

Ik loop dus gewoon buiten. Dit omdat ik beperkt zit in mijn oppas. Dus dan is gewoon buiten lopen de makkelijkste weg. Even lopen en dan snel weer thuis zijn. Mijn eerste les evy is goed verlopen. Weer even puzzelen dat ik op tijd weer aan mijn terug weg begin anders ben ik te ver van huis. Daar heb je geen last van als je op de loopband loopt.

Woensdag les 2, ik maakte de lopen fout ook toen ik de eerste keer begon. Grappig dat we allemaal de mist daar mee ingaan. Het ligt dus niet aan ons.

En wat knap dat je zonder die stok achter je deur toch nog zo veel afvalt. Ik merk dat ik dan toch makkelijker wordt. Ik moet nog 3 weken zonder wegen.. Ik doe gewoon mijn best.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Jullie weten toch dat er een speciaal draadje hier ovor EGA recepten is? Misschien handig om de recepten daar in te zetten, dat zijn te gemakkelijker terug te vinden( vooral door mij Erg blij )

http://www.weegclub.nl/forum/ega-recepten-f208.html

Het is misschien even werk, maar dan hebben meer mensen er iets aan...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 aug 2011 8:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 810, 811, 812  Volgende
Pagina 15 van 812