Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

dagboekje edith

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   EdithS
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Energiebeperkt

Reageer met quote
Hoera de eerste kilo is er af.
Het begin is er weer nu door zetten en dat moet lukken.
Krijg te veel last van medische klachten en dat moet anders.
Deze week voor allerlei onderzoeken in het ziekenhuis wat een sleur.
Het ergste is nog dat ik hierdoor bijna niet aan mijn trainen toe kom.
Volgende week maar kijken of we wat extra kunnen doen.

Zijn er ook mensen bij mij in de buurt met wie we samen kunnen gaan wandelen. Er zijn hier mooie plekken zat. Maar met zijn tweeen of met meerdere is dit gezelliger en het motiveert natuurlijk makkelijker.

Woon in oudehorne dat ligt in de buurt van heerenveen friesland.
Hoop wat te horen.

Dansen EDITH

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 10:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Die onderzoeken in zo`n ziekenhuis zijn ook niet altijd alles.
Heb een laproscopie gehad. Met andere woorden ze zijn met een slang met camera in mijn slokdarm en maag wezen kijken.
Wat een vreselijk iets.
Ik dacht dat ik stikte. Na die tijd hondsberoerd.
We zijn inmiddels een week verder maar ik heb nog last van mijn keel.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben.
Is het normaal dat het slikken zo lang zeer blijft doen. Of is er meer aan de hand. Ben niet het type wat maar zo naar de huisarts loopt.
Kan iemand mij wijzer maken. Help!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Mirre
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Edith,

Nee, ik woon niet bij jou in de buurt.

Het kan zijn dat je keel na het onderzoek tijdelijk wat pijnlijk idoet, vooral als je moet hoesten en slikken.
Maar hoelang dat duurt? Meestal is het van tijdelijke aard.
Tijdens narcoses krijg je ook zo'n pijp in je keel...daar had ik even last van maar niet lang.

Veel drinken en zacht voedsel eten...misschien dat dat helpt.
Anders toch maar even naar de dokter gaan!

Beterschap er mee, en groetjes van Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010 11:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Mirre,

bedankt voor je info.
Hoop dat ik tijdens de narcose niks van dat ding merk want ik vond het een ramp.
Maar ja er moet toch echt wat gebeuren bij mij dus dan toch maar doorzetten.

edith aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010 10:56    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Volgende week heeft de jeugd vakantie.
En die verleiden je vaak tot van alles en nog wat.
Nou heb ik dus ook een keertje geluk.
Die dochter van ons moet nog 26 uur stage lopen en dat gaat ze dus volgende week doen.
Ook heeft mijn oude werkgever mij gebeld. Die zit volgende week omhoog in haar personeels bestand vanwege ziekte. Nu heeft ze mij gebeld om alleen volgende week mijn oude dienst te willen draaien.
Fitness Hier heb ik ja op gezegd dus ik kan s`morgens nog even lekker buffelen. Heb direct de nodige beweging al te pakken. Moet er trap op en trap af. Dat is dan alvast een goede start van de dag.
Ben inmiddels wel zelfstandig in mijn eigen werk maar omdat we op goede voet uit elkaar gegaan zijn, ben ik best bereid als mijn eigen werkzaamheden dat toe laten om haar uit de brand te helpen.
Heb er ook wel weer even zin in om die oude collega`s weer te zien. Mallepietje

Edith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 15:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hiep Hoera. Applaus Applaus
De eerst 2 kilo is er af en dat was toch wel een beetje mijn streven. Dit wou ik bereiken voordat ik mijn eerste hondenshow weer ging lopen.
Wel deze heb ik a.s. zondag 7 maart pas. Dus dat is maar weer gelukt.
Over 2 en een halve week nog weer een honden show kijken of er dan weer een volle kilo of meer af is. Dat is mijn volgende doel.
Niet te hoog gegrepen dus dat moet gaan lukken.
Dan weer een week niks en dan met de pasen weer een show.Maar dat doel stellen we pas na de volgende show. Heb intussen ook nog 2 verjaardagen Happy Birthday de verleiding is er dan wel. Niet te veel willen en mijn hoofd erbij houden dan moet het gaan.
Dit moet gewoon goed gaan. Hand er op

Groetjes Edith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 11:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag voor de laatste keer van het voor onderzoek naar het ziekenhuis toe. Erg blij
Nu af wachten of ik de goedkeuring krijg om een maagbandje te laten zetten.
Ik heb van geen enkele bezochte arts een negatief advies gekregen dus dit moet gaan lukken.
Het is nu wachten op de goedkeuring van het ziekenhuis en van mijn zorgverzekeraar.
Als die 2 binnen zijn dan wachten op een oproep voor de opname.
Lachen Lachen Lachen
edith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2010 15:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo na jaren van afwezigheid. Met in de tussentijd veel drukte en de nodige ups en downs. Ergste diepte punt was wel het overlijden van mijn vader.
Hoogte punt ik heb een gastric sleeve gehad. Of te wel een maagverkleining. Hier door ben ik al zeker 31.6 kilo afgevallen. En zou nu nog graag een 8 kilo kwijt raken. Om de dit laatste stukje ook te bereiken ben ik hier maar weer terug gekomen. Het was altijd een erg motiverende plek en die zijn we voor de laatste loodjes wel nodig.
Ben altijd al lui aangelegd geweest en heb nooit veel gesport. Maar wel geprobeerd altijd goed op mijn voeding te letten. Dit doen we nog steeds maar we gaan ook de loopband maar weer op zoeken. En met alle goede en positieve reacties hier moet dat zeker gaan lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Edith, welkom terug en petje af voor je moed! Wil je je boekje verplaatst hebben naar het subforum maagverkleining?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 17:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Kaatje,

ja hoor dat mag als ik het maar terug kan vinden.
Dat is nog altijd mijn grootste handycape ik ben zo computer blond als het maar kan.
Het was een uitdaging maar ben zo blij met dit kadootje. Heb er verder weinig moeite voor hoeven doen. En dan toch dit resultaat mogen behalen ben er ook erg blij mee.
Nu het laatste stukje nog. En daar moeten we wel meer moeite voor gaan doen. Maar ook dat gaat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 18:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3