Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van Yvca

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yvca
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Tja zoals ik al bij mijn voorstel ronde vertelde moet ik nodig wat kilo's kwijt. Kleren gaat steeds strakker zitten en zit ook al een geruime tijd niet lekker in mijn vel. Dus mezelf even in de nek vel grijpen en er tegenaan. Heb sinds zaterdag 3 boeken van Yvonne Lemmers in huis en heb ook al de nodige boodschappen gedaan. Deze week al zoveel mogelijk Koolhydraten arm gegeten en de koolhydraten uit oranje vakje alleen in het koolhydraten uurtje gegeten. Ik moet zeggen, het eten bevalt me goed en heb echt geen honger. Enige wat nog mee moet werken is mijn hoofd. 'avonds kan ik goed water en een kop thee drinken ipv mijn wijntje maar mijn hoofd vraagt nog om snacks. Tja geef er uiteraard niet aan toe maar wat ik wel erg mis zijn mijn 2 ferror roche's die ik elke avond bij de koffie nam.
Ach ff streng zijn voor mijzelf en over een tijdje mag ik dan van mijzelf keer eentje eten.
Voor nu moet ik eerst zien dat ik wat ruime in mijn kleding kom te zitten, zou wel zo prettig zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 18:29    

Reageer met quote
Begin deze week toen ik begon ging er geen gram af, vanmorgen ging ik weer op de weegschaal staan en ben een kilo kwijt, hoe lekker is dat. Dat geeft de burger moet ohhh

Ontbijt: Kaascracker met chorizo
Lunch: Bloemkool tosti
Diner: Gevulde kip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom en erg leuke start,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 9:48    

Reageer met quote
Dank je wel Ellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 9:55    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Verward Had gehoopt vandaag weer iets kwijt te zijn maar volgens de weegschaal ben ik 2 ons aangekomen, daar baal ik enorm van. Weet dat ik de weegschaal achterwegge moet laten maar dat kan ik niet, zo zie ik gelijk of ik niet teveel eet.

Gisteravond heb ik zelf lijncrackers gemaakt en die neem ik zo als ontbijt, heerlijk en daar kan geen winkel tegen op. En vanmiddag wat zachte bolletjes bakken voor het weekend, uiteraard kha. Heb nog wat spinazie quiche over van eergisteren en die neem ik als Lunch. Voor avondeten heb ik nog totaal geen inspiratie. Ga denk ik zo maar bij mijn medelijners kijken wie weet haal ik daar nog inspiratie weg.

En verder ga ik de zomerkleding maar opruimen, wat een bagger weer zeg, en dat in mijn laatste "zomerweek" vakantie. Voordeel paar keer de trap op naar zolder dus dat is dan weer een work out Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, welkom hier. Dagelijks wegen Kun je eigenlijk alleen doen als het je niet gaat frustreren. Je gewicht schommelt gewoon enorm. Misschien ook taille etc meten; vaak zie je dan meer vooruitgang dan op de weegschaal. Succes in ieder geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 14:34    

Reageer met quote
ja daar heb je een punt, ik heb een haat-liefde verhouding met de weegschaal en sta er idd elke dag op. Trouwens goed idee om mijn lichaam te meten ipv te wegen. Denk dat ik daar morgen maar eens mee begin. Dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 15:48    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik ga deze week eens de schema aanhouden van Yvonne uit het boek, heb idee dat ik het nog niet allemaal onder de knie heb. Vanmorgen woog ik 83.7 wel afgevallen gelukkig en ook gelijk op de lijst ingevuld. Dit was het gewicht van vrijdag maar ook vanmorgen had ik dit gewicht dus ondanks de 4 wijntjes dit weekend en een extra kaas en worst snack 'avonds gelukkig niet aan gekomen.

Vandaag wel uitdaging want heb avonddienst en dan wordt er op werk mee gegeten. Dat zal voor mij 1 aardappel worden en wat groente en vlees. Hopelijk staat er geen bami of macaroni schotel op het menu. Mijn menu voor vandaag:

Ontbijt: 1 ei met wat zou en mayo
Lunch: Rauwkost met tonijn
Diner: ? Vul ik later op de avond in
Snack: ? tot nu toe nog niks

Laatst aangepast door Yvca op ma 11 sep 2017 19:40, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cijfertjes omgedraaid: afvallen is leuk maar 38,7 is wel heel licht hoor 😜

Goed bezig. En de uitdaging op je werk gewoon aan gaan, komt vast goed. Stukje fruit na, dan is het gewoon een uurtje toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 10:57    

Reageer met quote
Lachen Ik had het niet gezien ondanks dat ik nog vluchtig gelezen had voordat ik het plaatste. ja dat zou erg veel zijn, afvallen is gezond maar zoveel in 1 week zou ongezond zijn. Heb het snel veranderd. Thanks voor de waarschuwing ohhh

Maar avondeten is gelukt, heb klein beetje mee gegeten er was soep vooraf en heb alleen de bouillon genomen en daarna hete bliksem met een gepaneerde speklap die er trouwens niet aantrekkelijk eruit zag. Dus beetje stamppot en appel na met klein schaaltje yoghurt. Morgen kan ik weer uit eigen pot eten, bevalt me iets beter.

Heb vanmorgen wel een weekmenu gemaakt zodat ik niet elke morgen hoef af te vragen wat ik die dag ga eten en heb bepaalde dingen uit het voorbeeld menu's van lemmers overgenomen. Dus moet goed komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 19:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3