Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van Yvca

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yvca
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ontbijt: omelet met champignon en stukje paprika
Lunch: bloemkool rijst gebakken met 2 bacon plakken en roomkaas door de bloemkool en klein bakje rauwkost
Ontbijt: Omelet met champignon 1 kop koffie en 2glazen water
Tussendoor: kwart bifi worstje
Avondeten: Asperges met saus uit boek 1 (super lekker trouwens) en 6 schijfjes gebakken aardappels. Toetjes handje druiven
Binnen het uur nog een Latte Machiatto en 2 ferror roche
En nu alleen water en thee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 15:55    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kom even in je boekje kijken, las in het sprintje dat jij ook koolhydraatbeperkt eet. Ik zag een bloemkooltosti voorbij komen, wat moet ik me daarbij voorstellen??
Zie lekkere dingen voorbij komen, je bent goed bezig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 18:40    

Reageer met quote
Is typ fout geweest het moest Rösti zijn (lang leve het automatische woordenboek Gemeen ). Maar dan nog was het echt lekker. Zal hier de link plaatsen, ik had er geen ui in gedaan.

[youtubehttps://www.youtube.com/watch?v=Qoywh54hjdg[/youtube]

Nou vandaag gaat niet lekker hoor. Zat al niet lekker in mijn vel vandaag en ben vanmorgen wel goed begonnen met een bakje van 100 gr Griekse yoghurt en vanmiddag rauwkost met paar plakjes snijworst met roomkaas maar vanavond patat met rauwkost en kroketburgers Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 19:02    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Haha, dat is wel heel wat anders Lachen Ik heb nog wel gegoogled voor bloemkooltosti's en het bestaat nog echt ook!
Die rösti ga ik ook eens maken, klinkt lekker smullen

Jammer dat het vandaag niet zo lekker ging, maar probeer er niet te lang van te balen en pak het meteen weer op. Af en toe mag je best even genieten hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 21:54    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
hahaha ga straks ook ff googlen

Vandaag weer herpakt en voel me stukken beter

Ontbijt: Pannenkoek uit boek 1 ( en wat is die lekker) 1 cafeďne vrije koffie met volle koffiemelk
Lunch: 2 kaascrackers, 20 gr veldsla, 25 gr champignon, 30 gr bloemkoolrijst, 1 mini komkommer, 2 ml dressing en 1 lepel hüttenkase. 1glas brandnetelthee
Avondeten: Pizza shoarma uit boek 1 of 2

Zonet boodschappen gedaan en kwam langs de Lidl en zag dat daar de champignon in aanbieding was, 45 cent per 500 gr dus aantal bakjes ingeslagen en ga deze zo snijden en bakken en heb ik een voorraadje in de vriezer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 10:06    

Reageer met quote
Boos Vrijdag weegdag, ik heb echt niet de laatste dagen op de weegschaal gestaan en heb gevoel dat het wel nodig is dagelijks wegen want vanmorgen gaf de weegschaal aan dat ik niet afgevallen ben en niet aangekomen, weeg zelfde als week terug. Heb mij zo aan het schema gehouden, drink ook niet meer dan 2 koppen koffie per dag en ook heb ik mijn wijn vervangen door water. Bah niet leuk. Vooral omdat je overal leest dat iedereen eerste weken goed afvalt, nou ik niet. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Niet leuk als je zo je best doet, kijk nog eens kritisch naar je dagelijkse menu wellicht zie je nog wat beter kan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 10:42    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
ja ergens ga ik de mist in maar waar? Of zijn het nog de naweeën van de woensdag waar ik zo de mist in ging?

Ontbijt: Koffie verkeerd. 1 zelf gemaak kaneelbroodje met smeer geitenkaas en 1 kruidenthee
Lunch: Groot glas water, 2 mini kalfsworstjes met mayo en bakje rauwkost
Diner: Spuitjes uit boek 1 en perzik cafeďne vrije koffie met volle koffiemelk

Laatst aangepast door Yvca op vr 15 sep 2017 13:24, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Balen dat je weegschaal geen beweging liet zien vanmorgen. Misschien vocht? Of komt je periode eraan? Ik weeg wel iedere dag en gewicht schommelt echt enorm. Ik ben op di moment ook hetzelfde als afgelopen maandag. Heb je wel centimeters gemeten? Dat wordt soms wel gewoon minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 12:26    

Reageer met quote
Nee elke keer wil ik mij morgens meten en vergeet ik dat. Ga dat straks eens als eerste doen. En Nee ik heb geen periodes meer want mijn baarmoeder is verwijderd dus daar kan het niet meer aan liggen. Heb geen idee waar het door komt maar heb gevoel dat ik ergens de fout in ga.
Ga nu maar eens proberen echt uit het boekje van Yvonne koken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 13:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3