Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82, 83, 84  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Zo mooi te lezen dat je binnen je punten lekker eet en als de chips onder de punten vallen kan dat toch wel een keer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 aug 2016 21:11    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Daar ben ik ook wel blij mee en ik hoef er eigenlijk niet eens zo heel veel moeite voor te doen qua bedenken wat ik ga eten enzo. Het is alleen even wennen dat je echt alles af moet wegen.
Wat de chips betreft, weet dat het voor een keer niet zo erg is als het binnen je punten past. Maar ik wil ook meer gezondere keuzes gaan maken (al deed ik dat eigenlijk al grotendeels) maar groentes en fruit leveren geen punten op en dat vind ik juist wel heel erg lekker, wel met mate natuurlijk. Maar daar moeten dan wel andere dingen naast voor de punten. Maar tot nu toe gaat het wel lekker.
Morgen is weer mijn weeg moment, ben benieuwd of er iets af is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 aug 2016 23:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
cheerleader Applaus Jippie, vanmorgen weegmoment en er stond toch echt 114,9kg op het schermpje Erg blij cheerleader Erg blij

Laatst aangepast door marianneke81 op zo 07 aug 2016 11:45, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 9:31    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 10:17    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
GEWELDIG, wat een prachtig resultaat.
Ga zo door meis.
Ik ben blij voor je Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 11:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt dames, ben zelf ook heel blij (was vast nog niet opgevallen Lachen ) Heb mijn berichtje nog even snel aangepast was een 1 vergeten en 14,9 is wel erg weinig, hahaha. Dus heb er toch maar 114,9 van gemaakt Lachen
En ik ga zeer zeker zo door hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 11:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag was een beetje anders dan anders omdat ik vanmiddag op bezoek ging bij mijn oom en tante nog voor hun 60ste verjaardag en daar hoorde natuurlijk wat lekkers bij om dat te vieren. En 's-avonds bleef ik bij mijn ouders eten en aten we frietjes uit de airfryer. Dus heb ik voor deze ene keer gebruik gemaakt van een deel van mijn weekbudget.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 rijstwafels 23gr 2pp
3 plakjes kipfilet 1pp
1 banaan 0pp

Lunch
2 gv boterhammen 5pp
3 crackers 21gr 2pp
10gr sojaboter 1pp
3 plakjes kipfilet 1pp
20gr abrikozenjam light 1pp

Avondeten
150gr frietjes uit de airfryer 7,5pp
1 gv kroket (jumbo) 4pp
1gv frikandel (jumbo) 4pp
2el curry ketchup 1pp
komkommer en tomaat 0pp

Tussendoor bij mijn oom en tante
2 kleine creme mergpijpjes AH 8pp
paar cashewnootjes 2pp
klein handje naturel chips 3pp

31pp van mijn dagtotaal en 11,5pp extra van mijn weekbudget
Ik had dat 2de mergpijpje eigenlijk beter kunnen laten liggen maar we zaten zo druk te kletsen en zo dat ik hem al op had voor ik er erg in had bij mijn tweede kop thee toen mijn oom en tante hun tweede plakje cake op aten. Ik betwijfel of ik in totaal 17 gram chips op heb maar heb het daar niet af kunnen wegen en omdat ik maar af en toe 1 of 2 chipjes heb genomen maar voor je het weet zit je aan die 17gr dus heb er toch maar 3pp voor geteld.
Ik kreeg de overige mergpijpjes mee naar huis net als het onaangebroken pak groene ijsthee en die heb ik allebei heel netjes bij mijn ouders achter gelaten Erg blij En morgen weer terug naar de normale dagen gewoon weer netjes 31pp per dag.

Laatst aangepast door marianneke81 op zo 07 aug 2016 22:13, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 21:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik vind dat je er goed doorheen bent gerold en die extra punten zijn voor dit soort momenten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 21:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in hoor. Ik heb me best nog netjes gehouden en heel bewust niet teveel chips en nootjes gegeten en ook geen ijsthee gedronken wat ik normaal wel zou doen maar me bij thee en water gehouden terwijl mijn tante wel een paar keer heeft gevraagd of ik echt geen ijsthee wilde hebben ipv water. En het was gewoon heel gezellig, we zien elkaar niet zo heel vaak meer sinds ik niet meer naar verjaardagsfeestjes ga en ook niet naar sommige andere familie dingen. Vaak alleen met Kerst en Sinterklaas en soms als ze toevallig langs komen om iets af te geven of iets dergelijks als ik bij mijn ouders ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 22:22    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Je bent er heel bewust mee omgegaan en je punten voorzichtig gebruikt je mag trots zijn voor hetzelfde geld was je helemaal los gegaan.

Succes meis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2016 22:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82, 83, 84  Volgende
Pagina 5 van 84