Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 103, 104, 105  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Stoer!!!!!
Wordt meteen een soort test.
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 dec 2016 10:45    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Komt vast wel goed, zeker als ik het punten tellen daarna gewoon weer netjes oppak. Ik heb gewoon geen zin om met Kerst ook daar nog mee bezig te zijn en alles af te gaan zitten wegen aan tafel enzo. Kost alleen maar extra energie die ik al niet heb op die dagen. En inderdaad meteen een soort van test. Ik heb trouwens wel even een paar dingen van tevoren opgezocht wat er op het menu staat en hoeveel punten dat per wat voor portie is. Een beetje voorbereiding van tevoren dus en ik heb er voor gezorgd dat er voor ontbijt en lunch dingen zijn die niet al teveel punten zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat ik na de Kerst in ieder geval al mijn weekpunten wel kwijt ben, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 dec 2016 12:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren boodschappen gedaan en een paar behangboeken van de oude collectie opgehaald bij de behangwinkel. Daar kan ik weer lekker mee aan de knutsel Erg blij

Begin van de middag kwam een vriendin van mij lunchen en hebben we nog even spelletjes gespeeld voordat ze opgehaald werd door de taxi voor de Kerstborrel van haar werk. Ik ben toen lekker gaan liggen en heb nog wat afleveringen gekeken van The Vampire diaries. Toen ze weer bij mij afgezet was door de taxi hebben we nog een paar spelletjes gespeeld (catan dobbelspel en yathzee) en zijn we gaan slapen (nou ja eerst hebben we nog even liggen kletsen, hahaha)

En dan nog mijn dagmenu van gisteren

Ontbijt
3 crackers 2
15gr magere leverpastei 1
1 banaan 0

Lunch
1 schär kaiserbroodje 4
10gr sojaboter 1
35gr 30+ kaas 2
30gr leverworst 2
3 rijstwafels 2
45gr kipfilet 1
komkommer, tomaat 0

Tussendoor
1 kaascracker 2
2 mandarijntjes 0

Avond
bami (zie 3-12) 14
komkommer, augurk, zilveruitjes 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2016 12:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nadat vanmorgen mijn logé weer naar huis gegaan is heb ik de rest van de dag vrij weinig gedaan. Heb jog wat spulletjes bij elkaar gezocht voor de Kerst, wat afleveringen gekeken van The vampire diaries en wat rondgezworven op internet Erg blij
Morgen nog de laatste dingetjes bij elkaar rapen en dan ben ik helemaal klaar voor de Kerst.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
125gr sojayoghurt 2
30gr cornflakes 3
2 mandarijntjes 0

Lunch
134gr gekookte aardappels 2,5
83gr runderhamburger 5
5gr soja bak en braad 1
broccoli 0

Tussendoor
2 kaascrackers 4
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 56gr 3,5
10gr sojaboter 1
79gr avocado 4,5
34gr 30+ kaas 2
30gr leverworst 2
22gr rookvlees 0,5
tomaat, komkommer, zilveruitjes 0
kruiden, mosterd 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2016 20:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Wens je

en een liefdevol 2017 met hopelijk vooral goede gezondheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 dec 2016 20:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt juffie, jij ook hele fijne feestdagen Kerst6

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 dec 2016 22:05    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wens je ook een hele fijne kerst. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 dec 2016 12:44    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Duffy. Vandaag was in ieder geval erg gezellig. Al begon hen wel iets minder vanmorgen. Mijn moeder was op zolder op zoek naar een tweede glazen waterkan maar kwam op een gegeven moment overstuur naar beneden mt een grote snee in haar duim. Ze had een glazen schaal laten vallen en met opruimen hawr duim open gesneden. Het bloedde flink en was redelijk diep maar gelukkig niet zo erg dat we er mee naar de huisarts hoefden. Dus mijn vader heeft er een mooi verbandje omheengedraaid en wij hadden al gezegd laat de anderen vanmiddag nou gewoon het werk doen en belast je duim zo weinig mogelijk en ga er zeker niet mee in het water. Maar ja mijn moeder kan dat dan niet en gaat dan toch dingen doen hoe vaak wij ook zeggen dat ze moet gaan zitten in de kamer.

Ik heb me zaterdag ochtend gewogen ipv vanmorgen, hier heb ik geen weegschaal tot mijn beschikking namelijk. En zaterdagochtend woog ik 103,1kg dus weer o,8kg eraf. En volgende week zie ik wel weer wat de schade van de Kerst is geweest.

Ik had voor vanmorgen mijn sojayoghurt meegenomen en voor de lunch had ik 1 broodje van 4 punten. En met een banaan door de sojayoghurt en de boter en beetje kipfilet op mijn broodje had ik voor ontbijt en lunch bij elkaar ongeveer 7,5pp en voor de rest van de dag had ik de rest van de 31 dagpunten en alle weekpunten nog.
We begonnen met een lekker gebakje bij de thee, ik had voor mezelf een klein taartje gehaald bij de Yoghurt Barn van Sharp Sharp. Als voorgerecht hadden we groentesoep met een beetje soepvlees en ballen en een beetje vermicelli. Als tussengerechtje een pasteitje met ragout. En als hoofdgerecht hadden we allemaal kleine hapjes en wat koude schotel. Ik heb 2 lepels huzarensalade op met 2 kleine casseleribrolletjes met asperges en 2 kleine casseleribrolletjes met augurk, een eitje, wat kipsalade en wat pasta-tonijnsalade, 2 miniwrapjes met in ieder een eetlepeltje kipmassala en een plak augurk. Nog een paar kleine stukjes indische frikadel (eigenlijk een soort gehaktbrood) en verder komkommer, tomaat, zilveruitjes en nog een paar plakjes augurk. Als laatste een toetje en heb ik 2 bolletjes ijs op met een klein beetje aardbeiensaus en 1 chocolade truffel. En tussendoor heb ik een klein stukje fudge bij de thee op en het kleinste pindarotsje wat ik kon vinden in het zakje. En verder veel water gedronken.

Morgen wordt het niet zoveel hoor, we hebben wel zoals we elk jaar doen 's-middags nog een taartje bij de thee maar het avondeten wordt niet zo uitgebreid hoor dus denk eigenlijk dat ik morgen ondanks het niet tellen niet heel ver boven de 31 dagpunten uit ga komen. We eten dan 's-avonds in de oven gebraden beenham met verse boontjes en ipv de eigenlijk geplande frietjes eet ik nog een beetje huzarensalade en mijn ouders eten koude schotel erbij. En Als toetje kan ik nog ijs pakken maar denk eigenlijk dat ik dat maar niet doe, vandaag was al meer dan genoeg. Er is ook nog soep over, ook de glutenvrije voor mij dus misschien hij de lunch een kopje soep bij het broodje met kipfilet.
Ik vermoed dat ik vandaag ondanks alles wat ik heb gegeten toch ook niet alle weekpunten op kan hebben gemaakt want dan zou ik voor totaal bij het kerstdiner voor bijna 70 punten weggegeten moeten hebben en dat was het zeker niet, ik heb van alles wat ik mocht hebben wel een beetje gegeten maar niet overdreven veel, heb niks afgewogen of geteld overigens, maar ja na zo'n lange periode ken je van een aantal dingen de punten wel uit je hoofd en is hoeveelheden op het oog inschatten ook niet zo super moeilijk dus kun je wel een beetje inschatten wat je kan pakken.

Allemaal nog een hele fijne Kerst Kerst6

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 dec 2016 1:09    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Niet tellen, maar stiekem ben je toch nieuwsgierig hč? Lachen
Ik heb dat ook hoor, ik had een hoofdgerecht hier van het forum, uit de weight watchers sectie, maar de points stonden er niet bij. Toch even nagerekend en verbazend veel voor een Weight Watchers recept.... Niet erg met de kerst, maar anders zou ik me toch wel 2 keer bedenken.
Het was wel lekker, zo vond mijn bezoek ook gelukkig! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 dec 2016 20:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hahahaha, kleine afwijking die ontstaat als je al maandenlang puntentelt Lachen Ik had voor ontbijt en lunch wel al min of meer voorbereid wat ik zou eten. De rest tja je denkt toch een soort van in punten, hahaha, ook al schrijf je ze niet op en weeg je niks af.

Vandaag nog een gezellig dagje bij mij ouders gehad. Vanmorgen een beetje uitgeslapen. Vanmiddag nog spelletjes gespeeld en verder niet zo heel veel. Na het eten hebben mijn ouders me weer naar huis gebracht. En nu lig ik in mijn stoel naar the vampire diaries te kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 dec 2016 22:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 103, 104, 105  Volgende
Pagina 38 van 105