Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 103, 104, 105  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het vervangen van de ketels duurt to einde December maar is in het hele complex dus gelukkig niet elke dag last van maar het is elke ochtend weer een verrassing of er wle of geen herrie gaat zijn. Ik kan me er dus niet op voorbereiden wat wel fijn geweest zou zijn.
De bovenburen zijn hopelijk ondertussen een heel eind klaar met alles. Al hebben zij helaas voor mij een baby van 7 weken die af en toe huilt en als hij groter wordt nog wel vaker meer geluid zal produceren waar ik last van heb. Maar goed laat ik maar niet teveel op de dingen vooruit lopen, we zien wel hoe het gaat.

Mijn dagmenu van vandaag,

Ontbijt
250gr sojayoghurt 4
1 banaan 0
kaneel 0

Lunch
156gr shoarma 4,75
2,5gr soja bak en braad 0,5
33gr taco schelpen 4
62,5gr rode kidneybonen 1,25
aubergine, champignons, zakje soepgroente 0
ui, knoflook, kruiden 0
25gr knoflooksaus 2
rucola 0

Tussendoor
3 dropjes 1
1 sinaasappel 0

Avond
2 boterhammen en een broodkorstje 112gr 6,5
10gr sojaboter 1
38gr rookvlees 1
32gr 30+ kaas 2
33gr filet americain 2
15gr groene knoflook olijven 1
rucola, komkommer, tomaat, zilveruitjes 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 dec 2016 20:38    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Dat is een groot complex dan waar je woont. En de bewoners zullen zelf wel de afspraken maken wanneer ze tijd hebben. Vervelend hoor.
Hier in de flat horen we eigenlijk niks van elkaar, het is heel goed geďsoleerd. Aan de andere kant hoor je elkaars brandalarm ook niet, dat is dan weer een nadeel als je elkaar wilt helpen.

Mooi menuutje gister! Lekker idee, shoarma in tacoschelpen. En de punten vallen me ook mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 dec 2016 13:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het complex is een groot vierkant met een binnentuin en aan buiten en binnenring met woningen van 5 verdiepingen. Gelukkig woon ik net in het deel met alleen woningen aan de buitenring dus dat scheelt weer. Het is hier overigens veel beter geisoleerd dan waar ik eerst woonde, daar hoorde je letterlijk alles van elkaar. Hier valt het nog wel mee, ik heb een buurman schuin boven me die piano speelt, gelukkig klassiek en hij is best goed. En 1 van mijn bovenburen speelt iets van saxofoon of iets dergelijks. Ik kan hier wel dingen horen van de buren maar meer als een soort achtergrondgeluid, alleen de directe bovenburen kan ik beter horen als ze wat luidruchtiger zijn met praten enzo.

Dank je, ik was door mijn wraps en pitabroodjes heen dus werden het tacoschelpen. En het smaakte prima Erg blij morgen de andere helft van het shoarma groente mengsel met wederom taco's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 dec 2016 15:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben momenteel helemaal op door de geluidsoverlast van de afgelopen weken en vooral de afgelopen dagen (do en vrijdag zowel de bovenburen want die kregen een nieuwe keuken als Kempkens die met de cv ketels bezig was. Het weekend de bovenburen die regelmatig aan het boren enzo zijn geweest, en vandaag was een van mijn buren weer aan de beurt voor de ketel) ik raak dan overprikkeld en slaap dan dus ook slechter en daarmee is het cirkeltje van oververmoeidheid rond.

Ik zal zo blij zijn als ze overal klaar zijn en als deze maand weer voorbij is en alles weer normaal wordt. Dan krijg ik hopelijk eindelijk weer echt wat rust.

Vandaag wel weer een paar pagina's afgemaakt voor in het quotes round robin boekje. Nog 2 te gaan en dan kan het een na laatste boekje op weg naar de volgende. In januari komen alle boekjes weer bij hun eigenaat terug, gevuld met quotes en de creativiteit van de andere 7 deelnemers. Ik verheug me er al op om het door te bladeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 0:10    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
15gr magere leverpastei 1
2 mandarijntjes

Lunch
159gr gekookte aardappels 3
116gr kippedijfilet 3,5
5gr soja bak en braad 1
sperziebonen 0
nootmuskaat, peper 0

Tussendoor
3 dropjes zoet 1
2 sinaasappels

Avond
2 boterhammen 86gr 5
10gr sojaboter 1
73gr avocado 4
22gr rookvlees 0,5
41gr 30+ kaas 3
30gr filet americain 2
30gr groene knoflook olijven 2
tomaat, zilverui, komkommer, kruiden 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 banaan 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 0:19    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Kan je niet tijdelijk ergens logeren Marianneke.
Dit is toch geen doen?
Misschien goede oordopjes?
Maar niet iedereen kan daar tegen....
Ik zou ook gillend gek worden.
Veel sterkte meis.
Liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 10:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kan wel maar dan zit ik met de thuiszorg die mijn medicatie komt toedienen 2x per week en de hulp die mijn huis komt schoonmaken. Plus dat ik als ik in een ander bed slaap ik wakker wordt met heel veel pijn in mijn rug. Dus als het even kan vermijd ik het om ergens te blihven slapen. Morgen ga ik wel voor een nachtje naar mijn ouders overigens. Maar ik hoop maar dat we het ergste qua geluidsoverlast hebben gehad van zowel de ketels als de bovenburen. De afgelopen 5 dagen was gewoon net even te veel voor me.
Ik heb overigens oordopjes maar die kan ik niet lang inhouden, dat gaat dan heel erg irriteren. Voor even is het prima maar niet voor hele dagen helaas.
Vanmorgen heb ik samen met mijn hulp mijn hobbykamer helemaal leeggehaald, opgeruimd en schoongemaakt. Bijna alle losse tasjes zijn nu weg en de inhoud zit in de opbergboxen. En er is 1 doos met dingen die weg kunnen. Mijn computerbureau is weer leeg en mijn hobbytafeltje is ook weer opgeruimd Erg blij zo kan ik daar ook weer eens gaan zitten kliederen, met mijn spray inkts bijvoorbeeld, dat doe ik toch liever niet in de woonkamer, tenzij ik graag een nieuw kleurtje op mijn meubels en muren wil Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 17:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De rest van de middag heb ik in mijn stoel gelegen en naar Downton Abbey gekeken Erg blij

mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr filet americain 2

Tussendoor
2 mandarijntjes 0

Lunch
156gr shoarma 4,75
2,5 gr soja bak en braad 0,5
33gr tacoschelpen (3st) 4
62,5gr rode kidneybonen 1,25
25gr knoflooksaus 2
aubergine, champignons, zqkje soepgroente 0
knoflook, ui, kruiden 0
rucola 0

Tussendoor
3 dropjes zoet 1
1 banaan 0

Acond
2 boterhammen 72gr 4,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
50gr kipfilet 1
25gr humus rode biet 2
15gr pindakaas 3
komkommer, tomaat, wortel, augurk 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Als je bij bv Schoonenberg oordoppen op maat laat maken zitten ze veel beter. Heb ik ook gedaan toen de kinderen van de overburen nog zo veel herrie maakten.
Fijn hé opruimen, ik heb ook zoveel op te ruimen...grote zucht...

Mooie dag meis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2016 10:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Er is nog meer om op te ruimen maar voorlopig ben ik er wel weer even klaar mee hoor Lachen eerst de feestdagen enzo en dan weer helemaal tot rust komen en dan zie ik wel weer verder.
Ik zal eens een keer navragen bij schoonenberg of een vergelijkbare hoorwinkel wat er mogelijk is.

Zo mijn nieuwe ketel zit erin en ik ben nu hopelijk voor het grootste deel van alle overlast af. En hier hoeven ze voorlopig niet meer te zijn. Het is wel even wennen hoor deze ketel maakt geen extra geluid als je de verwarming aanzet en er verschijnt ook geen vlam symbooltje als hij aanslaat. Enige waar je het aan merkt is de radiatoren die warm worden. Ik denk dat ik het wel een beetje ga missen hoor dat geluid. Als ik een keer de verwarming vergat lager te zetten voor de nacht was dat hetgene wat me daar aan herinnerde aangezien de ketel in de ruimte direct naast mijn slaapkamer hangt.

Gisteren nog even heerlijk zitten tekenen voor de laatste pagina van het quotes boekje, morgen alle pagina's inplakken en dan kan hij op reis naar de laatste deelnemer voor hij weer naar 'huis' gaat.

Vandaag de hele dag bij mijn ouders geweest, of in ieder geval bij mijn moeder en mijn neefje die er ook altijd is op donderdag. Hij is helemaal gek op muziek en er staat dan ook meestal kindermuziek aan met allemaal liedjes van bijvoorbeeld Dirk Schele maar ook van de cd's van liedjes met een hoepeltje erom en van Annie MG schmidt en ik ken heel erg veel van die liedjes door het wrrk wat ik altijd heb gedaan en hij was best verbaasd en vrolijk over het feit dat er nu eindelijk iemand was die de liedjes ook bijna allemaal mee kon zingen, hahaha. Je had dat koppie moetem zien, echt geweldig. En hij danst ook zo schattig, hahaha. Maar wel vermoeiend hoor zo'n 1,5 jaar oude peuter om je heen die geen moment stil zit of is Lachen maar heel blij dat mijn vader vandaag hier wilde zijn en ik daar kon blijven. Ik zag er namelijk heel erg tegenop tegen alle gedoe met het vervangen van de ketel enzo en ben blij dat het voorbij is.

En dan hebben jullie nog 2 dagen van mijn eetdagboekje tegoed van vandaag en gister

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 dec 2016 23:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 103, 104, 105  Volgende
Pagina 33 van 105