Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 97, 98, 99  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Distress is een inkt op waterbasis ik heb daar een hele verzameling ink pads van in allerlei kleuren. Je kunt er hele mooie dingen mee maken Erg blij

Maiswafels zijn inderdaad net zoiets als rijstwafels alleen dan van mais ipv rijst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 1:25    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ga ik eens naar kijken, klinkt als erg leuk om te doen!
Zijn maiswafels gezonder of vullen deze mee? Of maakt dat verder niet uit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 23:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De inkt is niet heel goedkoop in aanschaf hoor maar zeker wel de moeite waard als je er ook echt mee aan de slag wil gaan. Maar misschien beter eerst uitproberen met goedkopere inkt van de boekenvoordeel bijvoorbeeld of met 1 setje mini inkpads van de distress. En op youtube vind je heel veel leuke tutorial filmpjes.

Ik weet niet of ze echt gezonder zijn, maar de dietist had het erover dat je beter niet teveel rijst en rihstwafels enzo kan eten ivm de selenium die er in zit. Normaal gesproken geen probleem maar omdat ik door mijn gluten en tarwezetmeel vrije dieet sowieso al meer rijst binnenkrijg dan gemiddeld omdat rijstmeel gewoon veel gebruikt wordt in glutenvrije producten. Daarom had ik bij de Aldi eens een keer maiswafels meegenomen. Eerder hadden ze die ook bij de Hema maar op een gegeven moment dus ineens niet meer helaas. Dus was toen weer terug overgestapt naar rijstwafels. Ze vullen trouwens niet beter dan rijstwafels, vind ik dan tenminste.

Jippie de adventkalender is af Erg blij en al helemaal ingepakt en ingetaped om morgen weggebracht te worden naar het postnl punt hier om de hoek. Ik heb er foto's van gemaakt dus zodra ik heb uitgevogeld hoe het werkt met foto's plaatsen op het forum zal ik jullie het eindresultaat laten zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2016 0:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
15gr magere leverpastei 1
2 mandarijntjes 0

Lunch
60gr rijst ongekookt 6
125gr mager rundergehakt 6
5gr soja bak en braad 1
courgette, ui, knoflook, champignons 0
kruiden 0

Tussendoor
9 kruidnoten 1
1 peer 0

Avond
2 boterhammen 56gr 3,5
3 maiswafels 2
10gr sojaboter 1
30gr cervelaatworst 3
30gr 30+ kaas 2
20gr sandwichspread 1
22gr groene knoflookolijven 1,5
komkommer, tomaat, wortel, zilveruitjes 0

Tussendoor
1 banaan

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2016 0:30    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag heb ik de pakketjes met de adventkalenders weggebracht en meteen mijn boodschappen gedaan voor komende week. Dus mijn voorraad groente en fruit is weer aangevuld en mijn koelkast weer vol ipv bijna leeg Lachen

Verder vandaag niet zoveel gedaan, behalve Netflix gekeken. Ik ben ondertussen alweer bij seizoen 4 van een nieuwe serie, How I met your mother. Qua eten ging het best goed, op de chocolade van vanmiddag na dan. Zucht, gelukkig waren mijn weekpunten nog niet op dus kan ik ze daaronder wegschrijven maar de chocolade stond zeker ook deze keer niet in de planning. Ik weet in ieder geval wat ik vooral niet in huis moet halen de komende tijd, gelukkig is bijna alles verzonden waar de chocolade bij moest en hopelijk red de rest het tot mijn ouders hier dinsdag zijn om het mee te nemen Erg blij

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
250gr sojayoghurt 4
1 banaan 0
kaneel 0

Lunch
boerenkoolstamp (zie 18-9) 4
94gr rundersaucijs 6,5
5gr soja bak en braad 1

Tussendoor
18 kruidnoten 2
2 mandarijntjes 0
chocolade Schaam Schaam 12

Avond
2 boterhammen 52gr 3
10gr sojaboter 1
82gr avocado 4,5
20gr cervelaatworst 2
40gr voorgegaarde kipreepjes grillsmaak 2
rucola, komkommer, tomaat 0
augurk, zilveruitjes 0
sojasaus, mosterd 0

Tussendoor
1 peer 0
worteltjes 0

Dagtotaal 31 en nog 11 weekpoints voor de extra chocolade.
Ik heb die kleine chocolaatjes vandaag ook eens gewogen en als ik alles bij elkaar optel kom ik aan een totaal van 24 weekpunten aan ongeplande chocola, valt nog mee eigenlijk maar volgende keer toch maar liever niet Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2016 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Het telt zo snel op als er suiker in zit! Geschokt
Ik heb net een heerlijke snack a jack chocolade op, die is maar 2 punten. Niet zo lekker als een echt stuk chocolade natuurlijk, maar dit kost me de wereld niet en kan gewoon van mijn dagpunten.
Selenium, ik heb er wel eens over gelezen. Ik wilde je aanraden om eens fjordjes te proberen, maar volgens Google zitten daar gluten in... helaas, want ze zijn een goed alternatief verder.

Leuk dat je adventskalender af is! Zelf foto's op het forum zetten is vrij makkelijk: rechtsboven staat "Mijn weegclub Plaatjes", daar kun je ze neerzetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 17:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb heel af en toe wel eens die chocolade rijstwafels van de Lidl in huis, die met pure chocola want die zijn ook lactosevrij. Ik vrees eigenlijk dat dat lactosevrije niet geld voor de snack a jacks.

Wat zijn fjordjes? Zijn dat een soort crackers of iets dergelijks? Wie weet is er wel een glutenvrije variant van. Er zijn ook hele lekkere glutenvrije meergranen crackers, vergelijkbaar met knackebrod maar die zijn echt te duur dus die heb ik maar heel zelden in huis. Ik eet ook wel crackers, maar dat zijn meer een soort cracottes die zijn tenminste nog betaalbaar. Soms baal ik wel eens van dat glutenvrije maar ja ik wil niet meer terug naar toen ik nog gluten at al die extra klachten zijn het me echt niet waard. Maar ik merk nu ook weer met de weight watchers dat voor mij al heel veel van de weinig punten varianten afvallen. Zo heb ik alleen maar de keuze uit sojayoghurt en er is geen magerdere lactosevrije variant van. En de gezondere keuzes met de groene vakjes in het propoints systeem zijn voor mij ook regelmatig niet mogelijk. Maar ach ik red me ondertussen wel aardig geloof ik Erg blij

Ik ga binnenkort eens proberen wat foto's te plaatsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 21:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu voor vandaag

Ontbijt
3 maiswafels 2
30gr cervelaatworst 3
2 mandarijntjes 0

Lunch
100gr gekookte aardappels 2
154gr kipfilethaasjes gepaneerd naturel 4,5
rode bieten 0

Tussendoor
17kruidnoten 2
1 peer 0

Avond
2 boterhammen 95gr 5,5
10gr sojaboter 1
1 ei 2
20gr cervelaatworst 2
30gr 30+ kaas 2
20gr gegaarde kipreepjes grilsmaak 1
10gr walnoten 2
komkommer, tomaat, wortel, augurk 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 banaan 0
kaneel 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Fjordjes zijn roggecrackers, 30 calorieën per stuk, of 1 sp.

Ik at 4 jaar geen zuivel en inderdaad ook wel de soja en amandelvarianten. Bij mij was het een keus om het dierenwelzijn en het milieu. In september heb ik de keus gemaakt om af te gaan vallen en inderdaad is het gewoon erg lastig omdat al die speciale yoghurts zoveel suiker bevatten en daarom veel punten kosten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 22:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Roggecrackers klinken erg lekker maar inderdaad bepaald niet glutenvrij.

De sojayoghurt valt op zich nog wel mee 2pp voor 125gr. Maar er is geen enkele variatie want de enige andere keus is kokosyoghurt en die is 5pp voor 100gr Geschokt

Voor ik erachter kwam dat ik gluten, tarwezetmeel en lactosevrij moest gaan eten at ik heel vaak vegetarisch maar dat is met deze combinatie vrijwel onmogelijk. Tenzij je heel vaak tofu, tempeh en peulvruchten wilt eten als vleesvervanger.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 22:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 97, 98, 99  Volgende
Pagina 30 van 99