Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 82, 83, 84  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Fijn dat je optreden goed ging en dat jullie genoten hebben.
En wat een mooi menuutje weer, petje af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 nov 2016 13:15    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Duffy Erg blij

Vandaag was het weer weegdag en na vorige week gelijk te zijn gebleven was het deze week 106,3 anderhalve kilo minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 nov 2016 14:37    

Reageer met quote
Wauw, super!! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 nov 2016 14:50    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
WAUW
Toppertje, bijna 10 kilo eraf

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 nov 2016 16:09    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt dames, ik ben er zelf ook wel trots op Erg blij
Ik geloof dat ik zo door alle afleveringen van Gilmore girls heen ben, hahaha. En mijn lijst met wat ik allemaal nog wil kijken is gigantisch lang en ik ben zo slecht in kiezen Lachen ik denk dat ik maar gewoon mijn ogen dichtdoe en dan iets aanklik ofzo uit mijn lijst, hahahaha.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr filet americain 2
2 mandarijntjes 0

Lunch
200gr gekookte aardappels 4
73gr varkens braadworst 5
0,5gr soja bak en braad 0,5
andijvie 0
peper, bouillon, mosterd 0

Tussendoor
1 kleine eat naturel dark chocolat/cranberrie/maccadamian 4
meloen 0

Avond
2 boterhammen 83gr 5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
38gr rookvlees 1
15gr 30+ kaas 1
22gr filet americain 1,5
komkommer, tomaat, augurk 0

Tussendoor
160gr sojayoghurt 2,5
1 banaan 0
kaneel 0

Dagtotaal 31,5pp (er zat toch net iets teveel sojayoghurt nog in het bijna lege pak, hahahaha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 nov 2016 21:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag sinds lange tijd weer eens naar de maandelijkse afspraak met mijn tekenvriendinnen geweest. We komen 1 keer per maand bij elkaar, gezellig kletsen en tekenen. Meestal allemaal dezelfde 'opdracht', vandaag hebben we herfstbladeren getekend en gekleurd met een speciale techniek aan de hand van een tutorial. Was weer ouderwets gezellig. En vanavond weer lekker gezongen, de hele avond Kerstliedjes gerepeteerd. Het blijft toch best apart om zo vroeg al met Kerstliedjes bezig te zijn, hahahaha.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml amandelmelk 2
30gr havervlokken 3
1 banaan 0
cacao 0

Tussendoor
1 rijstwafel met een laagje chocola 2

Lunch
zelfgemaakte erwtensoep 10
1 boterham 55gr 3

Tussendoor
3 mandarijntjes 0

Avond
2 boterhammen 52gr 3
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
37gr rookvlees 1
30gr filet americain 2
komkommer, tomaat, augurk 0

Tussendoor
30gr groene knoflook olijven 2
tomaatjes 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 nov 2016 0:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag is mijn hulp weer geweest en mijn huisje is weer mooi schoon en fris. Verder niet heel veel gedaan vandaag. Had een rustige dag ingepland, morgen heb ik de eerste afspraak met die dietist. Dus wel alvast een paar dingen op papier gezet voor mezelf. En ik heb een nieuwe serie gevonden op Netflix en kijk nu naar The 4400.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml amandelmelk 2
30gr teffontbijt 3
1 banaan 0
paar druppels stevia 0

Lunch
98gr gekookte aardappels 2
133gr kipfilet haasje gepaneerd naturel 4
5gr soja bak en braad 1
sperzieboontjes, champignons 0
kruiden 0

Tussendoor
1 näked bar cashew cookie 4
meloen 0

Avond
2 boterhammen 53gr 3
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
30gr 30+ kaas 2
34gr tiroler ham 2
30gr filet americain 2
komkommer, wortel, augurk, tomaat 0

Tussendoor
3 crackers 2
20gr sandwichspread 1
2 mandarijntjes 0

Extra vandaag het laatste kleine stukje van de 30+kaas 2

Dagtotaal 33pp (waarvan 2 weekpunten)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 nov 2016 21:32    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Gezellig, zo'n groepje met tekenvriendinnen, klinkt erg leuk. En een nieuwe serie op Netflix gevonden. Ik ken hem niet: waar gaat het over? Ik zit te denken om Netflix op te zeggen, ik kijk het bij vlagen, maar eigenlijk niet veel. Misschien eens eventjes zonder, zien of ik het mis.

Lekker weer in een fris huisje, fijn. Succes bij de diëtist morgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016 17:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
The 4400 is een beetje een mix van science fiction, drama en crime. Het gaat over 4400 mensen die door de jaren heen over de gehele wereld zijn verdwenen en dan ineens verschijnen allemaal op dezelfde plek uit een bol van licht. Deze mensen ontwikkelen speciale gaven zoals telekineses, healing, mindcontrol, enz. En gebruikne deze gaven niet allemaal ten goede zeg maar. Daartegenover staat een heel team van de nationale veiligheidsdienst die al deze zaken proberen op te lossen of de mensen van de 4400 te helpen als ze hulp nodig hebben.

Die afspraak bij de dietiste was vandaag Duffy Erg blij
We hebben een goed gesprek gehad en ze heeft mijn eetdagboekje bekeken en vond het er over all goed uitzien. Wel kwam ik aan te weinig zuivel maar ze besefte ook dat het voor mij lastig was om die te halen door de lactose intolerantie en omdatbik ook de lactose vrije koemelkproducten niet verdraag op harde kaas na dan. Ze gaf ook aan dat ik de rijstwafels ook beter af kon wisselen met andere dingen, wat extra nootjes of een salade met avocado, een eitje enz. Dit omdat er in rijst selenium zit en als je dat teveel binnenkrijgt is dat niet goed. Nu is rijst niet te vermijden in een glutenvrij dieet aangezien de meeste crackers en broden die glutenvrij zijn wel rijstmeel bevatten. Ze gaf ook aan dat rijstwafels lege calorieen zijn en de vervangende tips waarschijnlijk verzadigender zouden werken. En als ik dan qua punten nog teveel over heb ivm het beleg wat er normaal op die wafels zit kon ik dat rustig extra op de boterhammen doen of bijvoorbeeld gebruiken om het eitje in te rollen of op de plakjes komkommer te smeren.
En ik heb nog het een en ander aan tips gekregen voor tussendoortjes omdat ik er toch wel tegen aanliep dat als het om tussendoortjes met punten gaat ik dat moeilijk vond en het voor mijn gevoel vaak hetzelfde werd. Maar de olijven, crackers met beleg, die repen enzo dat is verder gewoon goed maar hopelijk kan ik met de tips een beetje afwisselen.

Met andere woorden ben ik goed bezig, eet ik zeker niet te weinig, zou ik nog wel wat op de zuivelinname kunnen letten maar zolang mijn calcium waarde gewoon goed blijft is er iegenlijk niks aan de hand. We hebben een vervolgafspraak gepland op 11 januari. En verder kan ik haar altijd mailen als ik vragen heb. Ze gaf aan dat zij niet zo van heg puntentellen is maar dat het voor mij op deze manier goed werkt. Heb ook gezegd dat die puntentelling voor mij een houvast is in deze fase om me bewust te worden en blijven van vooral de portiegroottes. En de porties die ik neem zien er goed uit en ze zag ook dat ik voor zover mogelijk vers en puur kook zonder zakjes en kant en klaar maaltijden. Een positieve ervaring dus en fijnnom te weten dat je goed bezig bent. Ze vond die halve kilo gemiddeld per week ook heel netjes niet te snel precies goed. En ze was heel blij te horen dat ik niet in paniek raak als ik eens een week niet ben afgevallen of zelfs ben aangekomen omdat gewicht niet alles zegt zolang er maar een dalende lijn inzit op langere termijn dan is het prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016 21:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
125gr sojayoghurt 2
30gr muesli 3
1 banaan 0

Lunch
andijviestamppot
200gr gekookte aardappels 4
73gr varkensbraadworst 5
2,5gr soja bak en braad 0,5
andijvie 0
peper, bouillon, mosterd 0

Tussendoor
3 mandarijntjes 0

Avond
2 plakken courgettebrood 6
10gr sojaboter 1
1 ei 2
33gr tirolerham 2
30gr filet americain 2
7,5gr groene knoflookolijven 0,5
Komkommer, augurk, tomaat, wortel 0

Tussendoor
meloen 0
10gr walnoten 2
5gr cashewnoten 1
honing in de thee 3

Dagtotaal 34pp (31dp en 3wp)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016 21:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 82, 83, 84  Volgende
Pagina 27 van 84