Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 82, 83, 84  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Interessant, ik ben erg benieuw wat de deskundige van je menu's vindt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 nov 2016 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb in mijn boekje (en bij de recepten hier op de site) een recept voor slanke lasagne gezet. Niks geen pakjes, alles vers, veel groente en lekker met kip. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2016 20:47    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt goed duffy, ik ga zo eens in je boekje kijken voor het recept. Ik heb volgens mij nog glutenvrij lasagnavellen in de kast staan.

Vandaag heb ik weer een paar envelopjes afgemaakt voor de adventkalender, heb nu 7 envelopje dus loop precies op schema Erg blij
En vanavond de laatste repetitie voor ons optreden aanstaande zaterdag met het koor. We treden op in een verzorgingshuis hier in de stad.

En dan nog mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
100gr kokosyoghurt 5
1 banaan 0
koekkruiden 0

Lunch
salade (9pp)
112gr tonijn uit blik op water 3,5
1 ei 2
45gr groene knoflook olijven 3
15gr mosterd dille dressing 0,5
ijsbergsla, komkommer, tomaat 0
augurk, zilveruitjes 0
1 boterham 41gr 2,5
22gr kipfilet 0,5

Tussendoor
3 dropjes zoet 1
1 peer 0

Avond
2 boterhammen 74gr 4,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
27gr rookvlees 0,5
30gr 30+ kaas 2
22gr kipfilet 0,5
32gr krabsalade 2,5
komkommer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016 1:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen heeft mijn hulp mijn huisje weer helemaal schoon gemaakt en mijn bed verschoond dus ik heb weer een schoon huis en straks een heerlijk schoon bed Erg blij
Verder ben ik nog even bezig geweest met handlettering, en weer een bladzijde af voor het quotes rondreis boekje.
Morgen moet ik weer naar Alkmaar voor een ketamine infuus dus dat wordt een dagje Netflix kijken en me een soort van dronken achtig voelen door de medicatie Lachen

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
250gr sojayoghurt 4
1 banaan 0
kaneel 0

Lunch
60gr ongekookte rijst 6
119gr mager rundergehakt rauw 6
5gr soja bak en braad 1
chinese kool, ui, knoflook 0
sojasaus, kruiden 0

Tussendoor
1 sinaasappel 0

Avond
2 boterhammen 79gr 4,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
45gr kipfilet 1
30gr 30+ kaas 2
32gr krabsalade 2,5
komkommer, tomaat 0

Tussendoor
iets van fruit 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016 20:46    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Heerlijk, een schoon huisje en een schoon bed.
Handlettering ken ik, maar wat is een quotes rondreisboekje?

Succes vandaag.
Hoe vaak moet je zo'n infuus?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2016 12:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat quotes rondreisboekje is een snailmail dingetje. We zijn met een groepje van 8 dames en iedereen zorgt voor een eigen notebook in A5 formaat. De eerste paar pagina's vul je zelf in, je stelt je zelf voor en laat weten wat je leuk vind en wat niet en of je misschien een speciale opdracht hebt voor de anderen of dat het je niet uitmaakt dat ze zich uit mogen leven, hahahaha. Maar dit boekje stuur je dan naar degene die na jou op de deelnemerslijst staat en jij krijgt het boekje van degene voor je. Dan heb je 3 weken de tijd om 8 tot 10 pagina's te maken voor in dat boekje, op de afgesproken datum verstuur je het boekje weer door naar degene onder je op de deelnemers lijst en krijg je zelf ook weer een nieuw boekje van degene voor je. Net zolang tot je eigen boekje weer mooi gevuld thuis aankomt. Een creatief rondreis boekje dus, en een quotes boekje omdat dat het thema was van dit boekje Erg blij

Er zit geen vast ritme in het hoe vaak en wanneer je die infusen krijgt. Elke keer wordt de dosis die je in totaal krijgt wat opgehoogd en het is de bedoeling dat het daardoor steeds wat langer duurt voor je een nieuw infuus nodig hebt. Tussen deze en de vorige zat ongeveer 3,5 maand. 6 weken na het infuus is er een belafspraak om te kijken hoe het gegaan is. En zodra ik merk dat de pijn weer terug begint te komen moet ik bellen voor een nieuwe afspraak.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 rijstwafels 2
50gr casselerib 2
1 banaan 0

Lunch
1 schär kaiserbroodje 4
1 genius meerzadenbroodje 6
10gr sojaboter 1
45gr kipfilet 1
komkommer 0

tussendoor
druiven 0
1 näkedbar strawberry crunch 3

Avond
zelfgemaakte erwtensoep (zie 23-10) 10
3 crackers 2

Tussendoor
1 sinaasappel 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2016 22:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag bij de oefentherapeut geweest. We zijn samen bezig om een voor mij op maat gemaakte ontspanningsoefening te maken. De bestaande gaan voor mij veel te snel dan moet je je aandacht naar je rechtervoet brengen maar voor mijn hersenen die opdracht hebben verwerkt zijn ze in de oefening al weer 2 stappen verder dus ipv ontspannen raakt mijn hele systeem juist in overdrive daardoor. Of er wordt teveel extra tussendoor gezegd wat voor mij heel erg afleidend is. Normaal is het daarmin de straat vrij rustig maar natuurlijk vamdaag tijdens het opnemen van de eerste poging heeft er een groepje mensen buiten vlak voor het huis letterlijk de hele oefening staan praten, en niet al te zacht enzo. Dus ik kon na e oefening geen enkele feedback geven omdat ik door de mensen buiten te veel afgeleid was en me niet volledig kon concentreren. En toen er ook nog een auto toeterde omdat die mensen waarschijnlijk half op de straat stonden was ik het helemaal kwijt. Gelukkig staat het gepraat niet op de opname, hopelijk ook het getoeter van de auto niet want dan kan ik hem thuis wel gebruiken om te kijken of deze opname voor mij werkt zoals het zou moeten.

Verder heb ik vandaag niet veel meer gedaan dan in de stad nog even langs de apotheek en nog wat anders halen in de winkel, en daarna thuis in mijn relaxstoel met laptop op schoot naar Gilore girls kijken. Ben ondertussen bij seizoen 7, en het laatste seizoen ook geloof ik.

En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml amandelmelk 2
30gr teffontbijt 3
1 banaan 0
kaneel 0

Lunch
Zelfgemaakte chinese tomatensoep (zie 16-10) 6
3 crackers 2
30gr 30+ kaas 2

Tussendoor
druiven 0

Avond
2 boterhammen 83gr 5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
45gr casselerib 2
38gr krabsalade 3
15gr pure hagelslag 2
komkommer en tomaat 0

Tussendoor
1 peer 0
3 dropjes zoet 1

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2016 20:59    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik heb het voorjaar ontspanningsoefeningen van Dikshoorn geleerd, misschien is dat wat voor je? Het zijn geen geleide oefeningen, maar het gaat vooral om het voelen van je lichaam door herhaalde bewegingen en ademhaling.

Daarnaast doe ik soms oefeningen met de "Stop, breathe, think" app, die zijn wel geleid, maar in het Engels.

Ik schiet niet op met de Gilmore Girls, ben nog steeds bij seizoen 1, haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2016 21:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga ook eens kijken naar de Dixhoorn methode. Wie weet is het ook wel iets voor mij.
Ik ben ondertussen al bij aflevering 8 van seizoen 7 Erg blij

Vandaag nog even zitten freubelen en een paar boodschappen gedaan en verder rustig aan gedaan. Morgen hebben we namelijk een optreden met het koor.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
250gr sojayoghurt 4
1 banaan 0
cacao 0

Lunch
200gr gekookte aardappels 4
83gr rundersaucijs 6
10gr saja bak en braad 2
spruiten 0
zout, peper, nootmuskaat, mosterd 0

Tussendoor
1 peer 0

Avond
2 boterhammen 94gr 5,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
30gr 30+kaas 2
50gr casselerib 1
32gr krabsalade 2,5
komkommer en tomaat 0

Tussendoor
3 dropjes zoet 1
2 sinaasappels 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2016 22:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag was het optreden met het koor, het was echt super leuk en de mensen hebben er van genoten. Natuurlijk ging het hier en daar niet helemaal zoals het moet maar ach we zijn geen professioneel koor en de mensen hebben een hele leuke middag gehad in het verzorgingshuis. En wij hebben er zelf ook van genoten Erg blij

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 rijstwafels 2
30gr filet americain 2
2 mandarijntjes 0

Lunch
zelfgemaakte soep (zie 30-9) 6
3 crackers 2
30gr 30+ kaas 2

Tussendoor
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 91gr 5,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
22gr rookvlees 0,5
30gr 30+ kaas 2
25gr krabsalade 2
komkommer en tomaat 0

Tussendoor
3 crackers 2
15gr magere leverpastei 1
2 mandarijntjes 0

Dagtotaal 30pp

Kwam erachter dat ik gisteren een foutje heb gemaakt met de punten. De casselerib heb ik 1 ipv 2 punten voor gerekend dus gisteren heb ik 32pp gehad. En kom er net achter dat ik vandaag weer zo'n foutje heb gemaakt alleen dan bij mijn ontbijt, ik had in mijn schriftje de 30gr filet americain voor 3 punten ipv 2 gerekend dus vandaag maar 30pp en heb eigenlijk niet echt meer een ander 1pp iets in huis naast de dropjes en heb daar nu echt geen zin meer in dus laat het er lekker bij voor vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 nov 2016 23:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 82, 83, 84  Volgende
Pagina 26 van 84