Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 103, 104, 105  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vandaag gelukkig een stuk rustiger als gisteren. Al kwam er wel iemand langs om die verstopping in die leiding te verhelpen waar ze gisteren ruim 2 uur mee bezig zijn geweest. Die man was dus binnen 20 minuten klaar Lachen

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 rijstwafels 2pp
30gr magere leverpastei 2pp

Lunch
300gr kipfilet rauw 7pp
58gr wraps 2,5pp
5gr plantaardige margarine 0,5pp
25ml knoflooksaus 2pp
rode ui/ paksoi/ champignons 0pp
knoflook/ peper/ kerrie/ sojasaus 0pp
sla 0pp

Tussendoor
1 banaan 0pp
1 nectarine 0pp

Avond
2 boterhammen 76gr 4,5pp
3 rijstwafels 2pp
10gr sojaboter 1pp
30gr harde geitenkaas 3pp
37gr rookvlees 1pp
33gr selleriesalade 2pp

Tussendoor
waarschijnlijk worden het groene knoflook olijven voor 1,5pp
en misschien nog een stukje fruit 0pp

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 sep 2016 19:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag voor het eerst naar de nieuwe lokatie van mijn oefentherapeute geweest. Helaas voor mij was de kortste route afgesloten omdat ze daar aan de weg aan het werken zijn dus moest ik een heel stuk omfietsen en dat was net even teveel gevraagd voor mijn lichaam dus was al helemaal op toen ik daar aan kwam. Daarom hebben we vandaag gekozen om een ontspanningsoefening te doen ipv de actieve oefeningen want dat lukte echt niet meer, en ik moest natuurlijk ook nog terug naar huis daarna (met nog een extra omweg langs de apotheek) Ik heb nu nog steeds laast van vooral mijn heupen, als ik loop voelt mijn rechterheup heel instabiel en zwiebert alle kanten op voor mijn gevoel, maar is dus ook te zien als ik loop. Normaal kan ik nog wel een klein stukje fietsen maar dan moet het niet plotseling een heel stuk langer worden helaas wist ik dus niet dat ze daar de hele weg hadden afgesloten inclusief het fietspad en de mogelijkheid om er ergens nog wel met de fiets omheen te kunnen was in de loop van de ochtend nadat mijn oefentherapeute er zelf langs was gekomen ook geblokkeerd door een graafmachine wel te verstaan, anders had ze me namelijk gebeld om de afspraak te verzetten.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
125gr sojayoghurt 2pp
30gr muesli 3pp
1 banaan

Lunch
300gr kipfilet 7pp
58gr wraps 2,5pp
5gr plantaardige halvarine 0,5pp
25ml knoflooksaus 2pp
rode ui/paksoi/champignons 0pp
knoflook/sojasaus/peper/kerrie 0pp
sla 0pp

Tussendoor
1 mineola
1 nectarine

Avond
2 boterhammen 84gr 5pp
3 rijstwafels 2pp
10gr sojaboter 1pp
40gr rookvlees 1pp
30gr filet americain 2pp
komkommer 0pp

Tussendoor
iets van fruit of knabbelgroente 0pp

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2016 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Even de tijd nemen om te hertellen beentjes omhoog in de schaduw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 sep 2016 13:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van gisteren

Ontbijt
3 rijstwafels 2pp
45gr kipfilet 1pp

Lunch
1 Schär Kaiserbroodje 4pp
1 Genius meerzadenbroodje 6pp
10gr sojaboter 1pp
45gr kipfilet 1pp

Tussendoor
1 nectarine 0pp
1 raketijsje 1pp

Avond
Soep (9,5pp)
80gr riblap rauw 3pp
50gr magere rookworst 3,5pp
40gr linzen gedroogd 3pp
groentes 0pp
bouillon 0pp
3 rijstwafels 2pp
35gr harde geitenkaas 3,5pp

Tussendoor
komkommer en tommaat 0pp

Dagtotaal 31pp 

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 10:24    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren niet echt de tijd gehad om te herstellen. We zijn een dagje weg geweest met de familie. Ondanks wat frustraties van mijn kant door het korte termijn plannen (mijn zusje kwam er de avond ervoor pas mee) en het niet fatsoenlijk communiceren wat betreft het eten en laatste moment omgooien van afspraken die we die avond ervoor nog hadden gemaakt wat betreft het ophalen hier enzo was het verder wel gezellig. Maar ik weet wel dat als het volgende keer weer zo gaat ik niet mee ga want mijn lichaam geeft helaas aan dat het dit niet meer kan zo van die laatste moment veranderingen in mijn planning. Ik moet echt extra rust plannen de dagen voor zo'n uitje en niet na zo'n al voor mij hectische start de rest van de week.
Maar heb genoten van mijn neefje, was zijn eerste keer in de Efteling en hij heeft zijn ogen uitgekeken en genoten van alles om hem heen. Hij vond het ook erg leuk om bij mij op schoot te zitten in de rolstoel, vooral als ik op zijn hardst ging rijden en van die leuke haakse bochten en draaien maakte Lachen

De komende dagen maar even helemaal niks want ben nog steeds helemaal op van gisteren. Gelukkig doet mijn moeder mijn boodschappen voor komende week want dat gaat hem echt niet meer worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 12:46    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Tel je zegeningen rusten kan nu mooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 12:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat doe ik ook wel hoor en ik geniet ook echt wel van dit soort momenten. Maar het is en blijft gewoon heel frustrerend dat er zelfs na 8 jaar gewoon zo weinig rekening gehouden wordt met mijn chronische aandoeningen en beperkingen die ze allemaal kennen maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet allemaal wat voor impact zo iets heeft op mijn gezondheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 14:40    
 Exclusief blond Amsterdam
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik geef gewoon tegengas meis wat ik bedoel wees trots dat ze je niet als invalide zien en denken dat je dit nog wel kan.
Betekent een compliment voor jou dat je geen miepje bent.
Mijn man Frans heeft weer moeten leren lopen en ook dat wordt soms vergeten maar hij zou niet anders willen, als het niet gaat zeggen we dat gewoon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 15:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had je vorige berichtje ook niet als negatief opgevat hoor Erg blij
En ik ben inderdaad niet zo van het miepen, maar tegelijk is dat ook wel vaak mijn valkuil. Ik wil nog wel eens mijn grenzen vergeten of negeren om mee te kunnen doen zeg maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 16:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dit was mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 rijstwafels 2pp
30gr boterhamworst 3pp
1 peer 0pp

Lunch
soep (6pp)
100gr soepballen AH 4pp
20gr rijst ongekookt 2pp
groentes 0pp
bouillon 0pp
1 boterham 55gr 3pp

Tussendoor
1 mineola 0pp
1 nectarine 0pp

Avond
2 boterhammen 94gr 5,5pp
3 rijstwafels 2pp
10gr sojaboter 1pp
45gr kipfilet 1pp
38gr filet americain 2,5pp
10gr boterhamworst 1pp

Tussendoor
15gr groene knoflook olijven 1pp
eventueel nog een stukje fruit 0pp

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 19:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 103, 104, 105  Volgende
Pagina 15 van 105