Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 89, 90, 91  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lachen voor wanneer moet je je ingeschreven hebben? Dat heb ik namelijk even gemist denk ik tijdens het lezen, dan ga ik er even over nadenken aangeziennik sowieso al twijfelde. Want hoe dan ook was ik er toch nog niet helemaal over uit of ik nu al mee wil doen aan een sprintje. Ik denk dat ik het voorlopig beter even bij alleen mijn eigen dagboekje moet houden namelijk zolang ik nog zo gemotiveerd ben, en die sprintjes zijn vooral handig voor mij als ik in een motivatiedipje zit, die er vast en zeker zullen komen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Dan gewoon lekker door kachelen meis,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 12:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je, en ik kachel gewoon lekker door hoor Lachen maar je weet het hij mij maar nooit hoor dus je zou me zomaar alsnog kunnen zien verschijnen bij het sprintje. Jij ook succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 12:31    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
ja zou zomaar kunnen verras me ik heb ook hard succes nodig tis weer aardig uit de hand gelopen met al die vakanties en uitjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 13:38    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Die vakanties en leuke uitjes kunnen inderdaad wel eens uit de hand lopen wat dat betreft. Maar volgens mij was het wel gezellig en heb je er van genoten van je vakantie en dat is ook belangrijk. Maar als je het eten nu weer oppakt zoals je het zou willen dan komt het vast ook weer goed met afvallen en die successen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 14:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag ook weer een rustig dagje, heb wat zitten tekenen, schrijven en plakken voor een travel notebook ronde waar ik aan mee doe. Die moet over een week weer doorgestuurd worden naar de volgende en dan is het wel handig als mijn deel ook af is Erg blij
Ik heb met het laatste portie gerookte zalm vandaag weer een heerlijke tosti gemaakt samen met wat geitenkaas smullen
En vanmiddag een pan overheerlijke verse soep gemaakt en daarmee weer wat restjes groente uit mijn vriezer opgemaakt. Het ruikt altijd zo lekker in huis als de soep staat te pruttelen Erg blij

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
250gr sojayoghurt 4pp
1 banaan 0pp

Lunch
Zelfgemaakte soep (7pp)
25gr vermicelli 2,5pp
104gr soepballen AH 4,2pp
15gr diepvrieserwten 0,3pp
bouillon 0pp
heel veel groentes 0pp
1 bakje 15 rijsttoastjes 3,5pp

Tussendoor
1 nectarine 0pp

Avond
2 boterhammen 81gr 5pp
3 rijstwafels 2pp
10gr sojaboter 1pp
50gr gerookte zalm 2pp
30gr harde geitenkaas 3pp
40gr rookvlees 1pp
komkommer 0pp

Tussendoor
groene knoflook olijven voor 2,5pp
en misschien nog een stukje fruit 0pp

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 19:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag begon een beetje hectisch, eerst bleek ik geen internet en vaste telefoon verbinding te hebben. Mijn modem gereset, tken deed internet het weer maar nog geen telefoon. Nog mawr een keer de modem gereset en daarna ook weer telefoon. Maar 1 van de lampjes op mijn modem blijft nu oranje branden ipv groen dus daar heb ik voor naar Ziggo gebeld, zij wisten het na een paar dingen uit proberen ook niet meer dus de werkzaamheden van vannacht maar even afwachten en hopen dat het daarmee opgelost is. Anders sturen ze een monteur.

De invalhulp van de thuiszorg kwam niet opdagen, zou er om 9 uur zijn maar helaas. Dus maar gebeld, bleek er iets niet helemaal goed gegaan te zijn in het systeem en stond ze morgen ingepland maar dan kan ze helemaal niet. Uiteindelijk was ze er wel om 10.00 alleen kon ze toen nog maar 1,5 uur ipv de 2,5 uur per week die ik heb. Uiteindelijk later weer gebeld en nu is het jn ieder geval voor de komende 2 weken geregeld, en hopelijk komt daarna mijn vaste hulp gewoon weer want had het echt even helemaal gehad, was niet de eerste keer namelijk dat het niet helemaal goed ging. En heb in de periode dat mijn vaste hulp ziek was 5 verschillende invallers gehad omdat ze eerst steeds maar 1 week verder planden en dan bleek de week erna die was geweest alweer bezet.

En dan kwamen ze vandaag ook nog om de voegen te vervangen tussen de betonplaten buiten voor mijn deur zodat ik de volgende keer als het weer zo lang en hard blijft regenen niet weer een waterval voor mijn deur heb. En vanmiddag zijn ze langs geweest voor het onderhoud aan de verwarmingsketel, en ze moesten ook een of ander kanaal schoonmaken achter het deksel in de muur, blijkbaar is dat de buis die vanaf het dak zorgt voor de afvoer van het condens water of iets dergelijks. Daar hebben ze dus een halve emmer met gruis, zand, kiezels en andere dingen uitgehaald. En toen ze hem dokr wilden spoelen met water bleek dat er ergens een verstopping zit want het water liep niet weg. Ze zijn in totaal ruim 2 uur bezig geweest maar helaas zit de verstopping ergens waar zij niet bij kunnen dus nu moet er nog iemand komen die dat weer open moet maken. Zit ik weer met de troep en alles want zr ruimen wel wat op maar er moet toch altijd wel nog wat zelf gedaan worden en eigenlijk kan ik dat helemaal niet. Zucht, ik hoopte zo er na vandaag vanaf te zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2016 18:27    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
En dan nog mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml sojamelk 1,5pp
30gr teff ontbijt 3pp
1 banaan 0pp

Lunch
200gr gekookte aardappels 4pp
113gr pangasiusfilet rauw 2pp
31gr magere gerookte spekreepjes 3pp
andijvie 0pp
kruiden +mosterd 0pp

Tussendoor
1 mineola 0pp

Avond
2 boterhammen en een broodkorstje 57gr 3,5pp
3 rijstwafels 2pp
10gr sojaboter 1pp
30gr harde geitenkaas 3pp
33gr sellerie salade 2pp
15gr pindakaas 3pp
7gr magere leverpastei 0,5pp
37gr filet americain 2,5pp
komkommer 0pp

Tussendoor
Iets van fruit of knabbelgroentes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2016 18:35    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Gelukkig komt er altijd weer een nieuwe dag Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2016 22:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig wel inderdaad. Maar de dag wel weer goed afgesloten, vandaag was weer de eerste kooravond, ik zing in een dameskoor, en we zijn begonnen met bijkletsen onder het genot van koffie en thee en daarna ledenvergadering. En daarna nog gezellig met een groep even na gekletst en wat gedronken. Volgende week is de eerste echte repetitieavond weer. Ben nu wel helemaal gaar zeg maar na zo'n dag maar morgen hoef ik helemaal niks en ga ik lekker een pyamadag houden en rustig aan doen, even bijkomen van vandaag.

Vanavond heb ik daar in het buurtcentrum wel nog een glas ice tea gedronken dus dat zijn 2 punten extra voor vandaag die gaan mooi van mijn weekbudget.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2016 23:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 89, 90, 91  Volgende
Pagina 14 van 91