Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 97, 98, 99  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Lekker hoor kom zo bij je eten smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 21:24    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Je bent van harte welkom hoor Ellen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 21:27    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Woon je in Amersfoort dan kom ik langs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Niet bepaald, ik woon iets verder weg Lachen in de prachtige provincie hoofdstad van Brabant, Den Bosch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 21:44    
Dagdeal (728x90)
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Mooi plekje maar iets te ver om ff langs te komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 22:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Is zeker niet en kwestie van ff langs komen hahaha, toch een behoorlijk ritje met de auto heen en terug Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 22:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag was weer mijn weegmoment. En dit keer gaf de weegschaal 112,1kg aan. Meer als die 111,5 van afgelopen woensdag nadat ik de dagen ervoor al het vocht weer was kwijtgeraakt van de warme dagen. Maar ik weet dat mijn gewicht tussendoor heel erg kan schommelen door vocht vasthouden en weer kwijtraken en weer opnieuw vasthouden, dus ik richt me vooral op de zondagen en ga vooral niet vaker per week wegen. Afgelopen week was een uitzondering omdat ik nieuwschierig was naar het verschil met en zonder.
Dus jippie, ik ben ondertussen al bijna 4 kg afgevallen en ben er super blij mee cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 9:34    
 Exclusief blond Amsterdam
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Nou daar mag je ook blij mee zijn ik heb vandaag een actie gestart waar je ook een prijs mee kan winnen iets voor jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 11:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Erg blij Heb net even gekeken bij die actie, en vooral ook even in de webwinkel waar de prijs aan verbonden is. Er is maar heel erg weinig te vinden wat ik ook daadwerkelijk mag hebben en ook gebruik dus geef ik liever iemand anders de kans om de prijs te winnen die er meer aan heeft. Maar toch bedankt, want anders had ik zeker meegedaan, die discipline van iedere week wegen en gegevens doorgeven en berichtjes plaatsen die heb ik wel Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 11:55    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Je mag de prijs weigeren Erg blij dit sprintje is vooral bedoelt om 12 wk in het ritme van wegen en posten te blijven of je nu wel of niet afvalt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 11:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 97, 98, 99  Volgende
Pagina 13 van 99