Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 97, 98, 99  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lachen De spaghetti was ook erg lekker Ellen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016 21:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag ook weer een rustige dag thuis, nou ja rustig. 'S-ochtends kwam eerst iemand van Welzorg voor mijn rolstoel. Afgelopen zondag was mijn accu gevallen doordat het tasje waar hij in hangt onder mijn rolstoel zomaar ineens open gegaan was. Mijn vader heeft hem weer terug gezet en alles deed het nog gelukkig. Maar thuis had hij moeite om contact te maken met de oplader. Ik heb het steckertje er verschilkende keren in en uit moeten halen tot hij uiteindelijk contact maakte. Maar hij is gelukkig weer gemaakt, door de val bleek er toch binnen in de accu het een en ander wat losser te zijn gaan zitten. Nu maar hopen dat het niet al te vaak gebeurt dat hij zomaar eruit valt.
Daarna kwam de thuiszorg voor mijn B12 injectie en later in de middag nog een belafspraak met de pijnconsulent ter controle van het laatste ketamine infuus. En heb ook nog even zitten tekenen en heb mijn boodschappenlijstje gemaakt voor de komende week. Morgen weer boodschappen tijd.

Mijn dagmenu vandaag

Ontbijt
250ml sojamelk 2pp
30gr havervlokken 3pp
1 banaan 0pp
kaneel 0pp

Lunch
Zelfgemaakte soep (9,5pp)
80gr runderriblab rauw 3pp
50gr magere rookworst 3,5pp
40gr linzen 3pp
groentes 0pp
bouillon 0pp
1 boterham 29gr 2pp
5gr sojaboter 0,5pp

Tussendoor
1 bosperzik 0pp
1 nectarine 0pp

Avond
2 boterhammen 49gr 3pp
3 rijstwafels 2pp
10gr sojaboter 1pp
2 plakken salami 2pp
30gr 48+ kaas 3pp
30gr filet americain 2pp
komkommer en tomaatjes 0pp

Tussendoor
Dat wordt waarschijnlijk of een raketijsje of groene knoflookolijven voor 1pp
En nog wat fruit 0pp

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Gelukkig dat je rolstoel het weer doet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016 19:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De rolstoel op zich deed het nog wel gelukkig maar het is wel handig als de accu ook weer oplaad, anders sta je op een gegeven moment toch een keer stil en dat is niet handig zeker niet als ik alleen op pad ben Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016 21:33    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Nee dat lijkt me niet leuk neem maar altijd je mobieltje mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016 21:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Die heb ik sowieso altijd bij me want er kan natuurlijk altijd iets gebeuren met de rolstoel en dan kan ik ter plekke Welzorg bellen en die komen dan met spoed. Maar als er iemand mee is dan kan ik de wielen gewoon op duwstand zetten en dan hebben we weer een duwrolstoel en bel ik thuis wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016 21:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer boodschappen gedaan en mijn voorraad is weer aangevuld, vooral groente en fruit want dat was zo goed als op.
Ik hab vanavond een heerlijke tosti gemaakt van de twee boterhammen samen met de geitenkaas en de zalm. Dat is echt zo lekker echt een traktatie voor zo af en toe in het weekend smullen

Mijn dagmenu vandaag

Ontbijt
3 rijstwafels 2pp
30gr 48+ kaas 3pp
druiven 0pp

Lunch
120gr gekookte aardappels 2,5pp
115gr gepaneerde kipfilethaasjes Aldi 3,5pp
worteltjes en kruiden 0pp

Tussendoor
1 mineola 0pp
1 nectarine 0pp
20gr 48+ kaas 2pp

Avond
2 boterhammen 92gr 5,5pp
3 rijstwafels 2pp
10gr sojaboter 1pp
50gr gerookte zalm 2pp
30gr harde geitenkaas 3pp
2 plakjes salami 2pp
8gr pindakaas 1,5pp
komkommer en tomaatjes 0pp

Tussendoor
Waarschijnlijk worden dat 15gr groene knoflook olijven 1pp
en iets van fruit 0pp

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 18:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ziet er allemaal prima uit ! En lekker. Goed gevarieerd.
toi toi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 20:39    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Marianneke, had je verhaal gelezen hoor. Knap dat je zo goed kan zien hoe jij je afvalwens kan verwezenlijken, terwijl menigeen door de wat complexe feiten het bijltje erbij neer had gegooid. Jij niet, compliment. Je varieert lekker, maakt afwisselende menu's, leuk. Zo houdt je het ook langer vol, natuurlijk. Fijn weekend, toi toi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 20:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je micha1, ik ben geloof ik niet zo van het opgeven, hahaha, ik ben een vechter dat heeft me ook gebracht waar ik nu ben. En als de professionals me niet kunnen helpen met afvallen, behalve dan van de regen in de drup, dan zoek ik het gewoon zelf wel uit Erg blij ben blij dat ik dit forum heb gevonden, toch ook wel fijn een beetje support van mensen die allemaal hetzelfde doel hebben en mensen die je kunnen helpen met tips enzo.
Ik hou wel van afwisseling inderdaad, ook al voor ik met Weight Watchers begon. Komende week weer iets 'nieuws' op het menu, niet echt nieuw voor mij maar wel sinds ik hiermee begonnen ben. Ga heerlijke wraps maken met een kip-groente mengsel als vulling. Wel enigszins aangepast denk ik want ik deed er altijd wel iets van mais of andere peulvruchten door en dan ook nog geraspte kaas en iets van knoflooksaus erbij. Dat wordt samen wel wat veel vermoed ik Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 21:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 97, 98, 99  Volgende
Pagina 12 van 99