Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 101, 102, 103  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
sojayoghurt
blauwe bessen

Lunch
knoflookgarnalen, bakboter
champignons, roerbakgroentes, kruiden, ketjap
koolhydraatarme noodles

Tussendoor
1 kaascracker, pindakaas
1 kiwi
stukje worst

Avond
2 schär ciabatta's, boter
kaas, osseworst
avocado
komkommer, tomaat, wortel, augurk

Tussendoor
1 banaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goed van je dat je naar Action bent geweest en het gelukt is , zag net dat je goed bent afgevallen in een jaar ruim 15 kilo Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2017 10:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Ellen, ik ben in ieder geval heel blij dat ik al zoveel kilo's kwijt ben. Alleen schiet het nu even niet zo op. Er wil niks meer af al een tijdje niet en ik blijf schommelen rond hetzelfde gewicht. Ik vrees dat mijn lijf even zoiets heeft van dat het even genoeg is voor nu want ik eet niet anders of meer of minder of wat dan ook. Mijn dietiste zei ook al dat ik gewoon zo door moest gaan en dat ik goed bezig ben nog steeds maar dat er bij mij ook andere factoren meespelen die het moeilijker maken om af te vallen. Ik heb me er maar even bij neer gelegd dat het is zoals het is en hopelijk pakt mijn lichaam het uiteindelijk weer op zodat er nog wat kilo's af gaan. Maar toen ik er aan begon had ik helemaal niet verwacht dat ik zover zou komen dus ik ben heel blij met het resultaat tot nu toe Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 14:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een rustig dagje, ben lekker bezig geweest met een diamond painting en mijn ouders zijn nog even langs geweest voor een kopje thee en om de was en de boodschappen langs te brengen.

Mijn dagmenu van zondag 13-8-2017

Ontbijt
3 kleine american pancakes
blauwe bessen

Lunch
Stamppot
Bloemkool, broccoli, knolselderij, paprika, aardappel, kruiden
runderhamburger, bakboter

Tussendoor
1 banaan

Avond
2 schar ciabatta's, boter
pangasiusfilet, olijfolie
3 crackers, kaas, groene knoflook olijven
komkommer, tomaat, wortel, augurk

Tussendoor
kersen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 14:18    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Je diëtiste heeft gelijk je lijf gaat zeker weer mee werken als je volhoud, en jij komt als winnaar uit de bus

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Je gaat goed, ik heb niets toe te voegen.
Veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hoi Marianneke,

Ik ben er ook weer en weer begonnen met de Weight Watchers. Even terug in het regime en weer tellen, dat helpt me toch het beste!
Leuk om je avonturen bij de Action te lezen. Inderdaad geen erg rolstoelvriendelijke winkel. Maar de Kruidvat is hier nog erger met nauwe paden en stellinkjes overal in het gangpad.

Groetjes, Duffy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 aug 2017 17:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Ellen. Komt vast wel weer en ik heb geduld, heel veel geduld wat dat betreft.

Dank je Juffie Erg blij

Duffy welkom terug van vakantie, hopelijk heb je genoten van alles. Goed dat je weer bent begonnen met Weight Watchers, weer even terug streng zijn voor jezelf en dus weer echt punten tellen. Maar gaat je vast weer lukken.

Dinsdag een rustig dagje, behalve de thuiszorg 's-ochtends weinig gedaan. Woensdag een gezellig dagje weg met de familie. We zijn naar de Efteling geweest. Het was erg gezellig en heb een leuke dag gehad maar ik weet wel weer meteen waarom ik al jaren niet meer in de schoolvakanties enzo ben geweest. Was veel te druk voor mij en ik was dan ook helemaal op aan het eind van de dag, eerder al eigenlijk en ben op het laatst ook nergens meer mee in geweest maar samen met mijn tante en nichtje buiten gewacht op de rest op een iets rustigere plaats.Helaas kon ik ondanks dat ik heel erg moe was niet echt vroeg slapen, door alle prikkels van overdag was ik helemaal overprikkeld.
Vandaag lekker rustig aan gedaan, uitgeslapen en verder nog even aan mijn diamond painting gewerkt, wat geinternet en Netflix gekeken. Ik ben alweer door alle afleveringen van Sense8 heen en ben begonnen aan een nieuwe serie, 'white collar' heb de eerste aflevering ondertussen gezien en volgens mij ga ik dit een hele leuke serie vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 aug 2017 22:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van dinsdag 15 augustus

Ontbijt
Sojayoghurt
blauwe bessen

Lunch
salade (zie 14-8 )

Tussendoor
2 kaascrackers, pindakaas
1 banaan

Avond
2 boterhammen, boter
chocopasta, kaas
3 rijstwafels, kipfilet
komkommer, wortel, paprika

Tussendoor
kersen

Gisteren heb ik niks opgeschreven of bijgehouden tijdens het dagje Efteling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 aug 2017 22:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
EN dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
1 kaascracker
druiven

Lunch
Zelfgemaakte soep (uit de vriezer)

Tussendoor
3 crackers, kaas
1 banaan

Avond
1 schär kaiserbroodje, boter
chocopasta, kaas
3 rijstwafels, kipfilet
spinazie, zilveruitjes, olijven, dressing
komkommer

Tussendoor
1 peer
stroopwafels (dat meervoud was niet helemaal de bedoeling Schaam Schaam )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 aug 2017 22:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 101, 102, 103  Volgende
Pagina 102 van 103