Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek Schorpioen88

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Schorpioen88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ook ik ga nu een dagboek beginnen...
Ik ben Schorpioen88 en ben 23 jaartjes jong en heb een zoontje van 5 jaar.
Ik ben altijd al 'te zwaar' geweest maar heb het altijd 'redelijk' onder 'controle' kunnen houden. Dat is de afgelopen 5 jaar toch wel anders...
Ik ben dinsdag 2 augustus 2012 bij de huisarts geweest met de mededeling dat ik de controle over mijn gewicht totaal kwijt ben en dat ik al heel wat lijnpogingen aangegaan ben. Sommige uiteraard met succes, voor heel even... Ik viel af, maar kwam soms wel het dubbele bij!
De huisarts ging voo mij het een en het ander uitzoeken en zou mij 7 augustus 2012 tussen 12:30u en 13:00u bellen. Om 14:00u had ik nog steeds geen telefoontje gehad. Het werd tijd om zelf maar eventjes te bellen.
Ik kreeg de doktersassistente aan de telefoon en zij vertelde mij dat de huisarts mijn telefoonnummer niet had. Hm, oke raar. Uiteraard mijn telefoonnummer doorgegeven.
De doktersassistente vertelde me dat de huisarts een verwijsbrief voor me wou maken voor een eventuele operatie. Daar ben ik uiteraard mee akkoort gegaan (want daar kwam ik ook voor, haha).
's Avonds rond 17:20u ben ik nogmaals gebelt door de huisarts, maar ik had mijn geluid van mijn telefoon uitstaan. Ik de volgende dag 8 augustus 2012 gelijk de huisarts terug gebelt en gevraagt naar het teloontje van de avond ervoor die ik gemist had. Niemand wist precies waar ze me voor gebelt had, maar er lag wel een verwijsbrief klaar.
Ik heb gelijk de verwijsbrief opgehaald en heb 's middags gebelt met het Obesitas Centrum van het Catharina ziekenhuis in Eindhoven om een afspraak te maken.Telefonisch heb ik uitleg gekregen over hun werkwijzen en dat ik eerst een screening moet invullen en daarna pas een afspraak zou krijgen.
Op 9 augustus 2012 heb ik de screening per post ontvangen en heb de papieren gelijk ingevult en terug gestuurd met de verwijsbrief. Zonder verwijsbrief geen afspraak.
Op 10 augustus 2012 heb ik nog telefonisch contact gehad met het Obesitas Centrum, aangezien ik vergeten was te vermelden dat ik het liefst (indien mogelijk) afspraken wou op de maandag.
Diegene die de telefoon aannam zou het doorgeven aan de planner en dan zou alles goed komen.
Vandaag was ik aan het werk bij een client van mij toen mijn telefoon ging...
Er stond een vreemd telefoonnummer die ik totaal niet herkende.
Toen ik de telefoon beantwoordde bleek het de Obesitas Centrum te zijn.
Mevrouw aan de telefoon vertelde dat er al een afspraak per post naar mij gestuurd was, maar dat het niet op de maandag is, omdat het niet helemaal goed doorgekomen was bij de planner.
De afspraak die ze me hebben toegestuurd is op donderdag 23 augustus 2012. Ze vroeg of ze de afspraak moest verzetten naar een maandag en dat was op zijn vroegst op 1 oktober 2012.
Ik mocht kiezen...
Laat die keuze nou niet moelijk zijn! Ik ga natuurlijk veel liever op 23 augustus 2012, dan dat ik nog eens 6 weken moet wachten!Dan maar vrij nemen op het werk of even schuiven met de clienten.
Ik vind het zo spannend! Ik moet er al om 9:00u zijn en het duurt ongeveer tot 12:00u. Dat valt reuze mee dus!
Ik heb het een en het ander geregeld al, zodat mijn zoontje naar school gebracht wordt en uiteraard ook weer opghaald wordt mocht ik niet optijd terug zijn.
Volgende week donderdag laat ik weten hoe mijn dag gegaan is in het Obesitas Centrum!

Wish me luck!

Groetjes Schorpioen88.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2012 21:22    
Vrouw Weeggegevens   JoyStar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Schorpioen,

Wat spannend zeg, en wat knap dat je eerste stap gezet hebt. Ik had inderdaad ook gekozen voor de 23e! Dat is al lekker snel.

Ik ben erg benieuwd hoe de dag gaat verlopen! Krijg je dan meteen een screening of is het een kennismaking?

Heb je zelf een voorkeur voor een bepaalde operatie?

Zelf zal ik in oktober mijn Gastric Bypass krijgen. Ben al best zenuwachtig haha, het komt nu wel erg dichtbij!

Alvast heel veel succes volgende week!!

Groetjes Joyce Applaus

Gewichtsverlies incl. 9,9kg voor operatie
12 oktober GBP Rijnstate dr. Aufenacker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2012 9:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi JoyStar,

Sorry voor de late reactie... Was eventjes heel erg druk!
Volgens mij is het gelijk een screening... Ik laat het gewoon maar eventjes op me af komen, hihi.
Wat fijn dat jij 1 oktober al je operatie krijg! Ik kan goed begrijpen dat je hartstikke zenuwachtig bent! Ben ik nu al en dit is pas mijn eerste afspraak, hihi.
In welk ziekenhuis wordt jij geholpen?
Alvast heel veel succes 1 oktober! Nog eventjes en dan kan jiij alvast beginnen met je 'nieuwe' start!

Groetjes Schorpioen88.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 21:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Schorpioen,

ja echt super spannend vindt ik het, ben nu al de meeste mensen op de hoogte aan het brengen dat vindt ik ook al spannend haha. Ik zal in het Rijnstate Arnhem geopereerd worden.

Ben heel benieuwd naar je eerste afspraak, zou fijn zijn als het meteen de screening is. Hoop dat het allemaal lekker snel voor je gaat. Ik heb een ook dagboekje dus daar kan je mijn voortgang ook in lezen. Heb ook wat vragen gehad, dus misschien heb jij er ook iets aan.

Ik ga je dagboekje zeker volgen, vindt het wel "leuk" eens iemand te hebben op het forum van mijn eigen leeftijd, niets ten nadelen van de wat "oudere" mensen hoor haha.

Succes donderdag!

groetjes Joyce

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 21:32    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi JoyStar,

Ik ga je dagboekje lezen. Ik vind het altijd fijn om ervaringen bij anderen te lezen.
En ik snap wat je bedoeld met leeftijd. Wij zijn tenslotte eigenlijk nog ´piep´jong, hahaha. Lachen
Ik laat donderdag weten hoe het gegaan is en ik zal is door je dagboekje spitten. Erg blij

Groetjes Schorpioen88.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 21:37    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Schorpioen88 schreef:
Hoi JoyStar,

En ik snap wat je bedoeld met leeftijd. Wij zijn tenslotte eigenlijk nog ´piep´jong, hahaha. Lachen

Dank jullie wel zei opa Ron (40) Lachen Lachen Lachen

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 23:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha Ron, zo bedoel ik dat natuurlijk niet. Het komt alleen wat minder vaak voor dat jongere mensen deze beslissing nemen. En ik vind het hartsikke fijn dat jij er zo veel vanaf weet en aan jou dingen kan vragen haha! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012 9:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ron15tn,

Zo bedoelen we het zeker niet hoor! Lachen
Ook ik vind het fijn om ervaringen van jou te lezen en dat we altijd vragen kunnen stellen en antwoorden krijgen!!!

Groetjes Schorpioen88.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes morgen! Ben benieuwd hoe het zal gaan!

Xx

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2012 20:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel JoyStar!
Ik begin nu opeens toch wel nerveus te worden, haha!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2012 20:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6