Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek jojo68

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ria001
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jojo68 schreef:

En idd ben ik zelf verantwoordelijk voor wat ik in mijn mond stop. Maar toch. Soms is dat best moeilijk.

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 16:31    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Jojo, hopelijk begrijpt je gezin je nu ook beter en kan je zo ook beter steunen.
Je menu ziet er goed uit trouwens.
Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 19:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Jojo ik kwam even kijken hoe het met je gaat. Heb je ondertussen al een beetje je weg gevonden binnen het weight watchers systeem?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 20:07    
Vrouw   Jojo68
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo Marjanneke. Nee het wil me nog maar niet lukken.
Een goed dagmenu samen te stellen vindt ik erg lastig.
Ik begin dan smorgens met een beetje skyr. Smiddags twee droge boterhammen met banaan en kaneel. En dan mijn avond eten. En dat gaat dan vaak niet goed. Ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik denk dat ik het andersom moet gaan plannen. Eerst de avondmaaltijd berekenen en dan de rest daarop aanpassen.
Vanavond maar vast mijn planning voor morgen maken.
Ga wel nu drie keer in de week sporten.
Dus steeds een beetje beter.
Ik had al niet meer de moed om wat op het forrum te plaatsen. Ging steeds verkeerd.

Groetjes jojo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 7:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja maar daar is het forum toch voor om elkaar juist daarbij te helpen. Dus ik zou zeggen post vooral hier en zet ook je dagmenu's neer zodat we mee kunnen kijken.
Ik plan zelf inderdaad ook altijd eerst de warme maaltijd, maar die maak en eet ik 's-middags en ik eet 's-avonds brood maar dat is omdat ik 's-middags nog de energie heb om te koken en 's-avonds gewoon niet meer. Maar ik merk wel dat een broodmaaltijd makkelijker samen te stellen is op het aantal punten wat je nog over hebt dan een warme maaltijd.

Qua beweging ben je dus lekker bezig, heel goed hoor. Dat eten komt vast ook wel goed het is gewoon even wennen en helemaal als je ook nog een gezin hebt waar je rekening mee moet houden qua eten enzo. Niet opgeven hoor en zeker gewoon hier blijven posten. Fijne zondag nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 12:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5