Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek jojo68

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Jojo68 schreef:
Goede morgen..

Boekjes binnen gekregen. Yeeh!!!!
Ik heb een filpje op ytube gezien hoeveel punten je op een dag mag hebben. Ik heb het denk ik niet goed gedaan. Het zijn er maar 23 Dan val ik om van de honger.
Ik heb ook ergens gelezen dat er minimaal 29 punten moeten zijn en extra 35 per week.

Wie kan mij hierbij helpen.
Gr. Jojo

opletten dat je de propoints niet verwisseld met de smartpoints
er zijn verschillende pointprogramma's in omloop op het net en dat kan erg verwarrend werken

bij het propontsprogramma mocht ik eerst 29 p en dat is later teruggezet naar 26 ...het absolute minimum
daarnaast 49 weekpoints

bij de smartpoints mag ik er 30 en 35 weekpoints
bij de smartpoints telt verz vet en suiker bijna dubbel dus dan moet je echt goed opletten wat je neemt

pluk de dag maar laat nog wat hangen voor morgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 17:02    
Vrouw   Jojo68
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Bedankt voor uw reatie.. Het boekje is smart points.
Gekocht bij Weight Watchers. Alleen is het een boodschappen boekje.
Er staat niet in hoe je de punten per dag moet berekenen.
Wat het minimale aantal is en wat de week extra is.
Ik neem aan dat hier ook een rekensommetje voor is.
Ik lees bj verschillende mensen een verschillend aantal punten.
Ik hoop dat iemand mij kan vertelle hoe ik dat kan uitrekenen.

Fijne avond
Jojo68
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 22:37    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik zag dat je ondertussen in het info draadje een antwoord op je vraag hebt gekregen. En 30 punten is toch even heel wat anders natuurlijk als die 23. Hopelijk heb je vanaf nu niet meer dat hongergevoel steeds.

Dat is inderdaad een vrij groot gezin, dat maakt het wat lastiger om voor meerdere dagen te koken en om alle lekkere verleidingen in de supermarkt te laten liggen. Maar euh, ik neem aan dat je bij de soep bedoelde dat het stokbrood met de roomboter niet meer kan? Want soep kan altijd toch? En je kunt er zelf natuurlijk nog steeds iets van boord of crackers ofzo bij pakken, alleen dan zonder roomboter of met een klein beetje. Maar als jouw soepen net zo gevuld zijn als die van mij dan zit je zonder brood erbij zelfs al goed vol. Even ter illustratie, je kunt in mijn groentesoepen zelfs je lepel bijna rechtop laten staan door de hoeveelheid groente die er in zit Lachen

Dat je hier bij verschillende mensen verschillende aantallen punten leest komt omdat er verschillende programma's worden gebruikt. Zo gebruik ik het propoints programma maar er zijn er ook die nog weer oudere programma's gebruiken dus daar moet je denk ik niet naar kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 23:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
inderdaad
de flexipoints worden ook nog steeds gebruikt...daar mocht ik 17 a 20 points geloof ik

pluk de dag maar laat nog wat hangen voor morgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 23:13    
Dagdeal (728x90)
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Goede morgen.

Ik bedoelde idd het stokbrood met roomboter. En ik heb ook altijd goed gevulde soep..
Heerlijk.

Het is alleen zo lekker met stokbrood erbij Erg blij

Maar het is even mijn weg vinden..
Ik heb nu in ieder geval de goede aantallen en punten..
Dus we gaan er voor.

Fijne dag vandaag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 apr 2017 6:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Soep met stokbrood is inderdaad een erg lekkere combinatie, ik neem gewoon wat minder stokbrood en eventueel wat meer soep als voorheen het is gewoon even zoeken naar een nieuwe balans.

Begin je al een beetje te wennen aan het punten tellen en alles?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 apr 2017 21:57    
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Ik begin geloof ik iedere dag weer opnieuw!
De hele dag gaat het goed. Ik neem mijn eten mee. Maar dan
S'avonds gaat het weer helemaal mis.
Vriendin komt langs. Lang niet gezien..lekker een wijntje
Man en kids hebben lekkere trek. Ik doe mee
Laat uit het werk.. Mijn man zou koken maar ze hadden toch meer
Zin in te snacken..ik doe mee.

Wel allemaal minder maar niet goed!!
Ik moet duidelijk mijn draai vinden. Schaamte Schaamte

Maar ik wil dit wel doorzetten.
Zal iets langer duuren. Maar het is er ook niet in een dag aangekomen..het gaat er ook niet in een dag af..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 8:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb het voordeel in die zin dat ik alleen woon en er geen man en kinderen zijn die wel snacken en snoepen dus geen verleidingen voor mij op die manier. Je begint in ieder geval al goed door je eten en alles mee te nemen naar je werk enzo, overdag gaat het dus gewoon al goed, het zijn alleen de avonden waar je nog even je draai moet vinden. Maar is het misschien een idee om ervoor te zorgen dat er voor jou ook iets lekkers maar wel weight watchers proof in huis is wat jij kan pakken als je mee wilt doen met je man en kinderen? Er zijn volgens mij genoeg tussendoortjes die niet al te veel punten kosten. En misschien is het verstandig om met je man af te spreken dat als jij tot laat moet werken en hij gaat koken dat er dan in ieder geval een gezonde maaltijd gemaakt wordt voor jou ook als zij liever zin hebben om te snacken. Misschien scheelt dat al wel iets om de verleiding met de rest mee te doen te verminderen als er voor jezelf gezondere maar wel lekkere alternatieven zijn.

En inderdaad het is er ook niet in 1 dag aangekomen dus hoeft het er ook niet in 1 dag weer af. Het is beter als het gewoon langzaam maar liefst wel blijvend weer af gaat. En wat je nu aan het doen bent is eigenlijk een nieuwe manier van eten voor jezelf zien te vinden. Iets wat bij je past en wat je vol kan houden ook na het behalen van je streefgewicht. Gaat je vast en zeker lukken hoor, gewoon door zetten en als het een keer misgaat dan daarna gewoon de draad weer oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 12:59    
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Bedankt voor de motivatie. Ik heb inderdaad vandaag een gesprek gehad en aan mijn gezin uitgelegd dat ik wil veranderen en dat ik hun hulp graag kan gebruiken. Dus geen verleidingen voor mij.

En idd ben ik zelf verantwoordelijk voor wat ik in mijn mond stop. Maar toch. Soms is dat best moeilijk.

Ik ga gewoon weer mijn best doen.
Bedankt
Fijne avond jojo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 21:35    
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Vandaag is het goed gegaan (bijna)

Ochtend
Banaan(0) geprakt met ei (2)en twee el lijnzaad (4)
Gebakken in drupje olie (2)

Lunch
2 boterhammen (4)
Met banaan

Tussendoor
Appel
Tomaten komkommer,paprika

Avond
Andijvie
Aardappels (4)
Gehakt (5)
Jus (2)

Optmel yoghurt 2

2 koffie (2)
Sprits (halve) 4

Totaal vandaag 31punten
45 minuten getraind (low)
10.450 stappen

Gelukt!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 apr 2017 21:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5