Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dagboek jojo68

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Jojo68
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Goede morgen..

Boekjes binnen gekregen. Yeeh!!!!
Ik heb een filpje op ytube gezien hoeveel punten je op een dag mag hebben. Ik heb het denk ik niet goed gedaan. Het zijn er maar 23 Dan val ik om van de honger.
Ik heb ook ergens gelezen dat er minimaal 29 punten moeten zijn en extra 35 per week.

Wie kan mij hierbij helpen.
Gr. Jojo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2017 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben sinds half februari weer lid van de Weight Watchers.Het dagelijkse aantal smartpoints staat op 30.Daarnaast mag ik op basis van mijn gewicht nog 7 points extra. Dus 23 points klopt op basis van smartpoints niet
ook heb je elke week 35 week extra points.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2017 14:53    
Vrouw Weeggegevens   Ansepans64

Reageer met quote
Het aantal smartpoints waarmee je start is afhankelijk van je startgewicht. Ik ben heel zwaar en mag bijvoorbeeld 48 punten op een dag hebben met daarnaast nog 42 weekextra points (dus 6 per dag).
Naarmate ik meer afval, zal het aantal points gaan dalen.

Ik heb zelf niet zo'n zin in de verplichting van de Weight-Watchersgroepssessies maar volg, sinds afgelopen weekend, het programma online. Ik voer 's avonds op de W.W.-site in wat ik de volgende dag van plan ben te eten/drinken en zie dan vanzelf hoe ik uitkom qua points en waar evt. nog wat ruimte is voor iets extra's of waar ik iets achterwege moet laten. (Tot nu toe lukt het me trouwens niet de points op te krijgen.)

Succes! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2017 16:00    
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Gestart!!

Ontbijt
150 ml magere melk 2pnt
30 gr haver 3pnt

Lunch
Hetzelfde. 5 pnt

Avond
Nasi 6 pnt
Satesaus 3 pnt
Eieren 4 pnt
Kroepoek. 4 pnt

Gedronken
Te weinig water
2 koffie met volle melk 2 pnt

Totaal 29 punten (+6 punten)

Dus teveel!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 7:33    
Dagdeal (728x90)
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Ochtend
150 ml magere melk. 2 pnt
30 gram haver 3 pnt

Lunch
4 bruine boterhammetje 8 pnt
50 gram. Smeerkaas. 4 pnt

Avond
100 gram. Patat 4 pnt
1 kroket. 6 pnt
1 kaas soufflé. 7 pnt

3 koffie met melk 2 pnt

Totaal 36 punten

Schaam Schaam +13 moet nog veel leren

Stappen 15.000
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 23:12    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jojo, ik zie dat je een smartpoints boekje hebt gevonden ondertussen en bent gestart. Maar wat ik me afvroeg is hoe kom je aan die 23 punten? Het lijkt me namelijk erg weinig, ik denk zelfs te weinig punten. Heb je iemand die voor jou het juiste aantal punten zou kunnen berekenen qua smartpoints? Of anders misschien hier even vragen in het subforum met informatie over de Weight Watchers.

Ik heb je menu's even bekeken en ik mis daarin voldoende groente en fruit. Als je bijvoorbeeld bij de frietjes van afgelopen vrijdag een salade had gemaakt met sla,tomaat, komkommer en wat andere groentes en een dressing zelfgemaakt met een beetje olijfolie, azijn en kruiden. Dan heb je waarschijnlijk ook genoeg aan maar 1 snack en dat scheelt weer punten. Ik eet ook bij mijn broodmaaltijd vaak iets van groente, gewoon wat komkommer, tomaatjes, worteltjes, enz. Scheelt misschien ook weer een boterham omdat je dan eerder vol zit. En zorg voor zoveel mogelijk variatie in wat je eet en in huis hebt. Ik heb ook altijd wat knabbelgroentes en extra fruit in huis voor als ik echt trek heb in iets extra's zodat ik niet meteen naar iets ongezonds grijp. Plus dat ik eigenlijk zo weinig mogelijk dingen als koekjes en chips en snoep enzo in huis heb. Omdat ik alleen woon is dat natuurlijk een stuk makkelijker als wanneer je een gezin hebt.
Wat mij heel erg helpt is dus vooruit plannen wat ik ga koken, en maak een boodschappenlijst met alles wat je nodig hebt en hou je daar ook zoveel mogelijk aan.

Alvast een fijne week komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 21:46    
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Goede avond marianneke.

Fijn dat je reageert! Ik eet normaal ook meer groente hoor. Maar
We hadden hele drukke dagen.. Dan schiet het er bij in. Ik heb op het forum gevraagd ofdat iemand mij kon vertellen hoeveel smart points je per dag mag. Maar helaas heeft nog niemand hier op gereageerd.

Op youtube was een filmpje dat heb ik aangehouden.
Maar ik vind het ook heel weinig. En ik heb genoeg overgewicht!!
Wil er 10 - 13 kilo af hebben..

Morgen weer met frisse moed verder..
Ik ga ook nog even bij jou buurten..

Groetjes jojo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 21:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Waar op het forum heb je die vraag gesteld? In het subforum info Weight watchers dieet? En dan in het draadje vragen en opmerkingen. Daar heb ik het ook gevraagd voor de propoints vorig jaar en kreeg daar ook reactie op. Dat deel van het forum wordt in ieder geval gelezen door de moderators die weten hoe het met de Weight Watchers zit. Maar ik denk echt dat die 23 punten te weinig is hoor.
Het is trouwens de uitdaging om ook op de drukke dagen uiteindelijk voldoende groente enzo te eten. Of als je weet dat er drukke dagen aankomen dat je op een rustigere dag extra kookt zodat je op de drukke dagen alleen maar iets hoeft op te warmen of je maakt een maaltijdsalade voor 2 dagen. Ik weet natuurlijk niet hoe groot jouw gezin is want kan me voorstellen dat extra maken wat lastiger is voor een heel gezin als voor 1 of 2 personen. Maar je zou er dan voor kunnen kiezen om voor jezelf een extra portie te maken wat je op een van die drukke dagen eet.
Ik weet niet of jullie van soep houden maar er zijn heel veel lekkere snelle soeprecepten voor weinig tot geen punten. Ik heb vandaag bijvoorbeeld venkel-prei-tomaat soep gemaakt, goed gevuld met veel groente. De soep zelf is 0 punten ook in smartpoints maar daar eet ik dan brood bij of crackers met kaas of iets dergelijks. En zo'n soep kun je door er vermicelli, rijst of pasta en iets van vlees aan toe te voegen omtoveren tot een maaltijdsoep (waar ik meestal nog wel een paar crackers bij eet)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 22:27    
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Ik heb de vraag gesteld bij vragen, tips en opmerkingen..
En het klopt helemaal wat je zegt.. Ik maak normaal ook een weekplanning. En haal een keer per week de boodschappen. Soep eten we vaak in het weekend..(lekker met stokbrood en roomboter) maar dat mag nu niet meer..

Mijn gezin is best groot , mijn man. Twee kinderen een schoonzoon en kleinkind. Maar de laatste drie krijgen snel hun eigen woning. Dan wordt het al weer wat makkelijker..

Morgen eten we gewoon aardappels met andijvie en gehaktbal..
Lekker en simpel.. En gezond.

Ik heb vanavond ook nog even op jou even voorstellen gekeken. en nog meer respect gekregen hoe je ondanks alle moeilijke omstandigheden toch aan je punten kom.. Heel knap.
Ik ga nu lekker mijn oogjes dicht doen. Fijne avond.
En morgen weer een nieuwe dag..

Gr jojo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 23:13    
Vrouw   Jojo68

Reageer met quote
Het is wel erg zoeken nog voor me, maar gisteren is het beter gegaan. Al heb ik wel een honger gevoel. Sip

Ochtend
2 broodjes met kaas (1 opgegeten) 5 punten
Appel, handje snack tomaatjes en paprika

Middag
Andere broodje 2 punten
150 gr magere kwark met 5 aardbeien 2,5 punt
Tomaatjes en paprika

Avond
Andijvie met 200 gr aardappels 4 punten
Gehakt en jus 7 punten
100 ml optimel 2 punten

2 koffie met melk 2 punten

Totaal 24,5 punt (+1,5)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 5:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5